Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 499
Hei eksperter!
La meg ta dette kjapt og enkelt, og la meg få et tydelig svar:

- Snapchat-kontoen ble stengt for alltid. Årsaken er irelevant her og nå.

- Det virker som at det ikke går an å opprette en ny bruker på denne mobilen.

- Må vi da kjøpe en ny mobil? eller kan vi resette alt og prøve på nytt?

- eller må vi også lage en ny apple-ID, for SnapChat appen vil jo bli lastet ned fra App-store med samme bruker uavhengig av enheten?

- eller går det an å bruke den samme mobilen og kun lage en ny apple-ID (jeg vet jo da at alt av apper mm må lastes ned på nytt)
Snapchat sperre går vel også på IMEI code? samme som tinder vel?
Sist endret av Oddiii; 3. mars 2024 kl. 23:29.
Du må ha ny mobil. Vet ikke om appleID har noe å si men jeg lagde ny for sikkerthetsskyld da det skjedde med meg.

Ikke prøv å logg inn på den utestengte brukeren på den nye telefonen, da blir den mobilen IMEI banna også. Jeg lærte på den harde måten.
Kjør Android og ny email så skal det nok gå bra. Men du må slutte med den aktiviteten som fikk deg utestengt.
Stort sett blir du vel bannet fordi noen har rapportert deg. Jeg tror ikke Snap bruker store resurser på selv å gå igjennom innlegg.

Sitat av Gullmunnen Vis innlegg
Må sende mindre dickpick
Vis hele sitatet...
Tror du det hjelper om bildet bir mindre?

Gjør mer nytte med færre dickpicks. Helst ingen hvis ikke mottaker godtar det.
Sist endret av GakkGakk2; 3. mars 2024 kl. 23:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Stort sett blir du vel bannet fordi noen har rapportert deg. Jeg tror ikke Snap bruker store resurser på selv å gå igjennom innlegg.



Tror du det hjelper om bildet bir mindre?

Gjør mer nytte med færre dickpicks. Helst ingen hvis ikke mottaker godtar det.
Vis hele sitatet...
De må ha noen form for algoritme som legger merke til ulovlig innhold hvertfall. Jeg la ut video av en hekker og denne "📲" emojien, så tok det max 3 sekunder og jeg ble banna.
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
De må ha noen form for algoritme som legger merke til ulovlig innhold hvertfall. Jeg la ut video av en hekker og denne "📲" emojien, så tok det max 3 sekunder og jeg ble banna.
Vis hele sitatet...
På offentlig snap eller bare til noen få venner?

Hvordan er det forresten med instagram? Aldri hørt om noen som har blitt tatt på instagram for salg. Er de strenge?
Sitat av Kanikkedet Vis innlegg
På offentlig snap eller bare til noen få venner?

Hvordan er det forresten med instagram? Aldri hørt om noen som har blitt tatt på instagram for salg. Er de strenge?
Vis hele sitatet...
Mener det var en privat story, det er noen år siden så jeg husker ikke helt. Vet ikke med instagram.
Sist endret av hanfrakambo; 4. mars 2024 kl. 00:26.