Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1081
La inn noen avtaler på mobil i iCal her om dagen, men ser nå at bare noe ble synket til mac. Altså en konkret avtale vises på kalender på iphone, men ikke på mac..

Noen som vet hva jeg kan sjekke? Begge skal være knyttet opp mot samme icloud/epost..
Sjekk om du har noen kalendere lokalt på telefonen og om avtalene er lagt der, i stedet for en iCloud-kalender?
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Sjekk om du har noen kalendere lokalt på telefonen og om avtalene er lagt der, i stedet for en iCloud-kalender?
Vis hele sitatet...
Gjerne, hvis du forklarer meg steg-for-steg hvordan jeg gjør det
Du trykker på hendelsen, og ser på feltet som heter "Kalender". Er det det samme for avtalene som ble synket til Mac, og for de som ikke ble det? Hvis ikke kan du trykke på "Rediger" og endre det.
▼ ... noen uker senere ... ▼


Virker som man må velge gmailen for at den skal dukke opp overalt, men hva med alt det andre under "icloud" ? (se bildevedlegg)
Kan man feks. velge slik at man selv ser alt men man kan dele feks. kun jobb relatert med andre?

https://imma.gr/123899x74b74
Sist endret av mainmike; 16. oktober 2023 kl. 10:30.
Ja, det kan man.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Ja, det kan man.
Vis hele sitatet...
Vet du hvordan man gjør det? Ser jeg kan markere hendelser i kalenderen med "kalender-work" den er grei, men derfra til å dele "work" kalender er jeg usikker..
Du høyreklikker på en kalender og velger alternativet som heter noe med "del".