Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 504
PowerColor GeForce4 MX440 64MB TV-Out

Måtte ut og kjøpe meg et billig skjermkort til rundt 1500:- kroner og installere dette med håp om at dette burde funke sånn nogenlunde, men der tok jeg helt feil.

Ville ha et billig kort med tv-ut slik at jeg kan se på filmer på min tv, men etter en installasjon og oppdatering av drivere fra Nvidias hjemmeside ble jeg meget skuffet.

Oppløsning på 1152x864 og en frekvens på 75Hz har man skygge bak all text, ikoner på skrivebordet og i oppgavelinjen.
I 1024x768 med en frekvens på 60 Hz ser det litt bedre ut, men fremdeles er det ikke bra. 800x600 så det bra ut.

Vil egentlig bare anbefale alle til og ikke finne på og skaffe seg dette kortet, da dette er bortkastede penger. Skal ned i morgen og se om jeg kan få byttet inn dette, hvis ikke skal jeg kaste det til helvete og kjøpe meg et nytt kort neste mnd eller så..

Dyrest er ikke alltid best, men billigst er definitivt dårligst.

En som har driti seg ut å et kjøp...
det er jo ikke noen nyhet at GF4 MX serien suger kuk.... GF2 PRO serien er faktisk ganske mye bedere enn GF4 MX serien. jaja får håpe det går greit å bytte det dah.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Creative GeForce4 ti4200 64MB koster jo 1000,- og jeg vil tro det er absolutt bedre på alle kanter. Hehe
Opprinnelig postet av DanBanan
PowerColor GeForce4 MX440 64MB TV-Out
Måtte ut og kjøpe meg et billig skjermkort til rundt 1500:- kroner og installere dette med håp om at dette burde funke sånn nogenlunde, men der tok jeg helt feil.
En som har driti seg ut å et kjøp...
Vis hele sitatet...
Kan trygt si du har driti deg ut ja, no offence, men for den prisen hadde du fått et utrolig bra Gainward GF4200TI kort, som tja, har over 3.dobbel ytelse en de råttne MX kortene. for ikke å si tv-out og veldig gode overklokkings muligheter.

http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&...tID=24&GrpID=1
Sist endret av chaOs; 28. november 2002 kl. 10:55.
Opprinnelig postet av DanBanan
PowerColor GeForce4 MX440 64MB TV-Out
Oppløsning på 1152x864 og en frekvens på 75Hz har man skygge bak all text, ikoner på skrivebordet og i oppgavelinjen.
I 1024x768 med en frekvens på 60 Hz ser det litt bedre ut, men fremdeles er det ikke bra. 800x600 så det bra ut.
Vis hele sitatet...
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
hmm begynner og lure på om det er noe feil med kortet..
har testet mitt gamle geforece2 kort og det var bedre. samme var mitt ATI kort som bare har 16MB,,