Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  141 9070
Jeg samla mye på Poggs Hadde haugevis av slike "slammers"(?) eller hva det nå het

EDIT:skrivefeil
Sist endret av Pagliacci; 18. juli 2007 kl. 14:15.
Sitat av R|Lum
hehe Pogg ja, var tider d
Vis hele sitatet...
Åh! Ja :-D
Jeg har faktisk fremdeles et rør, med tusen eller mer poggs i, og en fire-fem sånne aluminium slammer-greie! xD

Tenkte jeg skulle selge dem når jeg ble "stor" og få masse penger for det! xD
Jeg samler på 50 øringer og bussbiletter (kun en vei hvis jeg skal tur-retur)!
jeg skal spare opp til 5000 50-øringer og kjøpe meg nye fotballskol!
Jeg samler på stygge solbriller og kodakmoments.
Samler på røykpakker, som jeg selv har kjøpt, Røyka ferdig (20 Pakninger)
Har begynt å samle på penger jeg finner på gulvet på rommet mit..
Før samla jeg jo på Pokemonkort som alle andre. Husker den tiden hvor ett glins var vert uendelig mye mer enn ett vanlig kort
Alt Darkthrone har utgitt.
samla på pokemon kort
Oioi, kom nettop over en saiko-pokemon kort samling..!
Det var verdt og nevne..!
Også samler jeg på headsett kom jeg på nå..!
Eller.. Egentlig merket jeg at jeg bare har mangen headsett, men nå samler jeg på det..!
Samler på vannpiper, koster litt men de ser pen ut på
hyllen og det e alltid chill å ta en av de fra å fyre opp..
1, 5, 10 og 20 kr

Tror jeg har 1000 kr tillsammen nå av det..
700 1 kr, 200 5 kr og resten fordelt utover 10 og 20 kr
Samler på fantabokser og flasker.

Har ca 20-25 forskjellige smaker, fra forskjellige land.
Jeg samler på militaria fra andre verdenskrig. Hovedsakelig hjelmer, våpen og feltutstyr.
Jeg samler på kongler jeg finner, har sikkert oppi 10 tusen nå. De fleste kommer fra treet i hagen
tja en av tinga jeg samler på er vet 1 og 2 ører samt skillinger, har vel noen 2 kronere en eller annen plass og.
Samler sånn halvveis på ølbrikker!
Jeg samler på tempo (gammelt tegneserieblad).
jeg samler på venner... de er kjekke å ha og som regel nyttige til noe.. hehe
Jeg har samla på veldig mye, som Gamle/utenlandske penger (Gamleste fra 1920 elns.), Stein faktisk, frimerker, fotball kort, basketball kort, pokemon kort, pogs, pc blader, donald blader og pockets, ManUtd ting (hadde alle veggene på rommet mitt fullt med plakater).

Ble litt fullt på rommet mitt etterhvert så jeg har kasta mesteparten ^^

Nå samler jeg bare på DVDer og Tvserier
jeg samler på shotglass fra de forskjellige land og stedene jeg har vært=)
Glemte en ting: Samler litt på gamle antikviteter (tror det er det det heter). Jeg har et par gamle møbler, noen små ting og ja litt forskjelig.
Jeg samler på brukte kondomer! Ingenting er bedre en å finne igjen en gammel brukt kondom i nattbordskuffen. Vet ikke hvor mange jeg har, men ca 400-500stk.
Jeg samler vell på Øl glass
Sist endret av Cv-Jannis; 23. juli 2007 kl. 17:08.
Eg samle på knivar og snus øsjer, har drit mangen av begge.
Jeg samler på ALT av Ramones
Sist endret av ThomaZ; 23. juli 2007 kl. 17:41.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Samler på hårstrikk ol. som jeg finner i basseng, stranda osv.
Sitat av EXzlator
Jeg samler på brukte kondomer! Ingenting er bedre en å finne igjen en gammel brukt kondom i nattbordskuffen. Vet ikke hvor mange jeg har, men ca 400-500stk.
Vis hele sitatet...
Jeg håper for din egen del at det bare var en spøk...

brukte kondomer? hvilken hobby er det, å samle på brukte kondomer? Da har du nådd bunnen altså.
Jeg samler på kronestykker. Hater å gå rundt med kronestykker i lommeboken, så derfor samler jeg opp i en skuff og veksler inn en dag jeg er blakk Har vel et noen tusenlapper i kronestykker nå antar jeg.
samler på snusbokser og røykpakker. Begynner å bli litt etterhvert. Skal til Usa om et år eller noe så da får vi fylt opp snussamlinga, snart ikke fler merker igjen .
Sitat av diablo
Jeg håper for din egen del at det bare var en spøk...

brukte kondomer? hvilken hobby er det, å samle på brukte kondomer? Da har du nådd bunnen altså.
Vis hele sitatet...
Skjønner du ikke at han sparer til nye dekk til bilen sin av merke goodyear
Sitat av EXzlator
Jeg samler på brukte kondomer! Ingenting er bedre en å finne igjen en gammel brukt kondom i nattbordskuffen. Vet ikke hvor mange jeg har, men ca 400-500stk.
Vis hele sitatet...
Legger du kondomene tilbake i skuffen etter bruk?

Æsja meg, du er som mr.bean! Henger te-posene på tørk klar til gjenbruk
Samler på colaflasker i alle størrelser og fasonger. Har rundt 30 forskjellige flasker fra land jeg har vært i. Stress å drasse med seg mange liter med cola fra utlandet, men alltid kjekt å komme hjem og sette en ny på hylla.
Jeg sier det igjen, jeg samler på penger ...
Jeg blir rik...
har 10 år som abonnent på donald bak meg. nå er det simpsons sesongene og one piece.

og flaskekorker selvfølgelig

EDIT: oops dette var visst en annen bruker logget på... (tull som skriver)
Sist endret av Reinbue_six; 23. juli 2007 kl. 23:07.
Sitat av navnekalle
Alt Darkthrone har utgitt.
Vis hele sitatet...

Har ikke de også gitt ut en Darkthrone legokloss?:P Isåffal har du den?
Samler på Donald og tomme esker. Alt fra skoesker til esken pc`n lå i. må bare ha de
Sitat av |24/\/\0
samler på snusbokser og røykpakker. Begynner å bli litt etterhvert. Skal til Usa om et år eller noe så da får vi fylt opp snussamlinga, snart ikke fler merker igjen .
Vis hele sitatet...
Mulig jeg tar feil nå, men snus selges vel ikke i USA?
samla på pins for leenge siden...
Sitat av walbergz
Mulig jeg tar feil nå, men snus selges vel ikke i USA?
Vis hele sitatet...
Chewing tobacco, google det
Sitat av draco12345
tja en av tinga jeg samler på er vet 1 og 2 ører samt skillinger, har vel noen 2 kronere en eller annen plass og.
Vis hele sitatet...
Har en 2-øring fra 1914 hjemme hos folka mine den vakke verdt noe for 5-6 år siden da jeg sjekka det opp. Men vet ikke idag hvis du er interessert kan du sikkert få kjøpe den billig av meg. med mindre den har skutt opp i verdi da :P
jeg sammler på problemer og gode venner ,
så langt er sammlingen uvurderlig og selges derfor siden jeg skal på byen
Jeg samler på tomme tic-tac esker.