Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1585
Hallo!

Jeg har nå fått et problem med min iPhone.
Den vil rett og slett ikke spille lyd fra spotify, youtube, facebook osv.
Med mindre jeg har i headset. Den vil dog spille av lyd til alarmer, ringetone og meldingstone etc.

Det jeg har prøvd foreløpig er:
-Skru av og på telefon.
-Holde inne begge knappene til den slår seg av og på.
-Blåse inn alle innganger.
-Plugge både AUX og ladeledning litt inn og ut samt trykke play/pause flere ganger.

Noen som har vært borti dette før?
Fuktskade?
Se inni simkortluka som de har vist her.
http://cdn.osxdaily.com/wp-content/uploads/2013/04/iphone-water-damage-sensors.jpg
Siden systemlyder funker er det ikke sikkert det er hardware relatert problem. Du kan prøve å resette alle innstillinger til standard, om ikke det funker, kanskje en gjenoppretting av hele systemet vil fungere. Eventuelt kan du sjekke med godt lys inn i docking inngangen etter støv/skit, om det er tilfelle, bruk en tannbørst elns, og rens skikkelig
Sist endret av mo66y; 18. desember 2014 kl. 12:53.
Sjekk godt inne i headset-inngangen - det kan ha kommet noe inn der som gjør at sensoren for headset slår inn og telefonen tror du har i headset hele tiden.

Ellers må du prøve å gjenopprette telefonen.
Maskin
FlipWare's Avatar
Trådstarter
Telefon fiksa seg selv over natta, så da glemte jeg tråden litt :P Case closed