Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  324 80667
Har sett den ja. Har renska Cachen 3-4 ganger. Skal prøve på nytt å installere på USB når jeg kommer hjem. Har tidligere prøvd å installert på xbox hard disken og en ekstern disc med USB 3. Så lesehastighet skal ikke være et problem.

Har som nevnt fått tak i en 32 gb usb stikke med 30 mb/s lesehastighet så får prøve det i ettermiddag å se om jeg er heldig.

Add-on : Som du ser under artikkelen er det 1 av 79 som finner artikkelen for hjelpsom så tviler på at det er her problemet ligger men får bare prøve.
Er det noe spesielt klokkeslett man må være på den weedfarmen for å kunne rane den? Eneste jeg finner der er folk(som bare er der avogtil) som springer vekk når jeg sikter på de, ikke dropper de nevneverdige summer om jeg dreper de heller.
Du må være trevor, og det må være dag. Det er min erfaring. Og det blir et "weed-symbol" over stedet når du nærmer deg hvis du kan rane dem.
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Er det noe spesielt klokkeslett man må være på den weedfarmen for å kunne rane den? Eneste jeg finner der er folk(som bare er der avogtil) som springer vekk når jeg sikter på de, ikke dropper de nevneverdige summer om jeg dreper de heller.
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd dette selv, men det skal visstnok være en koffert på en låve(?) som inneholder 100k.
Tror du tenker på den plassen med Kult folka, weedfarmen går du til på dagen. Du må være Trevor som Fjøsnissen sa. da er det bare å skyte alle folka, og så ta en koffert eller hva det er som ligger der. Jeg fikk langt under 100k.
På den weedlåven så tror jeg at man får et beløp mellom 25k og 100k. Hvilket beløp du får er helt tilfeldig. Har fått 33.5k en gang og 67.xxx en gang.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Ikke noe tips, men noen som vet klokkeslettet når online åpner i norsk tid?
Sitat av Affe Vis innlegg
Ikke noe tips, men noen som vet klokkeslettet når online åpner i norsk tid?
Vis hele sitatet...
http://gta5countdown.com/
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Så det er klokka 00:00 norsk tid?
Nei, den teller ned til midnatt uansett hvor du er, klokka på datamaskinen her er to timer feil, og den sier at det er ca 3 timer.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Jozocircle Vis innlegg
Nei, den teller ned til midnatt uansett hvor du er, klokka på datamaskinen her er to timer feil, og den sier at det er ca 3 timer.
Vis hele sitatet...
Var det jeg tenkte, så lurer på hvilken tidssone det kommer ut :P
Så, når norsk tid er det da?
Rockstar har AFAIK ikke gitt ut noe nøyaktig info om når online delen slippes.
Gleder meg
Får enda som beskrevet på side 13 Erroren : game has been restarted due to an error with the storage device"

Har installert disc 1 på en ekstern usb nå men spillet crasher på akkurat samme plassen.

Har også prøvet å installert disc 2 men får bad disc på rundt 40%...


Skjønner ikke hva som kan være feil.
du kan sjekke litt ned på denne siden, buggen ligger visst på disk 2, så du må komme deg rundt buggen
Når tenker folket selge seg ut av, Pisswasser?

Selg seg unna nå ved midnatt, ellers satse på at det fortsetter stige. Hva tror blodhekta GTA fans?
en unge med downs
comRade's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Når tenker folket selge seg ut av, Pisswasser?

Selg seg unna nå ved midnatt, ellers satse på at det fortsetter stige. Hva tror blodhekta GTA fans?
Vis hele sitatet...
Jeg selger unna om 1 og en halv time slik alle andre skal. Kl 00:00 norsk tid.
Lagrer først en save med alle aksjene på i tilfelle de øker og ingenting skjer iløpet av morgendagen slik at man eventuelt kan laste opp denne igjen.

Grunnen til at vi skal selge unna er for å se om dette har noen innvirkning på Bawsaq, noe ingen vet enda. Derfor bør du lagre en save med aksjene som du ikke skal spille på + en du selger alt på og bruker som hovedsave.

Vi får vente og se hva som skjer. Selv tviler jeg litt på at de vil synke. De vil nok fortsette og stige enda mer.
Digger alle de snåle nissene man finner rundt omkring. Han fyren her var ikke på kartet engang.

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0171/hiLZqEoOJE2a4tgKPJruWw/0_0.jpg
Hei!

Har ett spørsmål om en muligens bug i spillet her, skjedde hvertfall noe freaky for meg. Er dog spoilere i spørsmålet, så be aware!
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Har akkurat blitt ferdig med siste heistet, og stakk av med fine 32 millioner på hver. Både Michael og Trevor har fått disse på konto, men utrolig nok ikke Franklin.
Ser på banktransaksjonene til Franklin og der står det at pengene er kommet inn på konto, men på balansen og Social Club står det: "-30.00$".
Og ja, klarte tydeligvis å få minus på kontoen min da han ga bort 50 dollar til Lamar i ett oppdrag, og da hadde jeg bare 20 dollar på kontoen min.
Noen fler som har opplevd samme problemet?
Prøvd å slå av og på spillet, til ingen hjelp.
Mulig en bug siden jeg hadde minus på konto?
Name:  image.jpeg
Views: 557
Size:  76,5 KB



Takk på forhånd!
Er det noen som la merke til sangen når man kjører i bilen med Trevor og Valentina? (eller hva dama til Mexicaneren heter..)

Chicago - If you leave me now ---

Sangen spiltes på radioen, men jeg nekter å tro at den var spilt tilfeldig....
Sitat av mroj Vis innlegg
Er det noen som la merke til sangen når man kjører i bilen med Trevor og Valentina? (eller hva dama til Mexicaneren heter..)

Chicago - If you leave me now ---

Sangen spiltes på radioen, men jeg nekter å tro at den var spilt tilfeldig....
Vis hele sitatet...
Var samme sangen ja, la merke til det sjæl for ett par dager siden!

Tenkte bare "det er sånne småting som gjør spillet så bra!"
Jeg "står fast" i begynnelsen..

Har vært ute og drept GTA sin variant av Mark Zuckerberg, samt planlagt et lite gullsmed-ran.
Slik jeg forstod det skulle Lester ringe meg med detaljer om hvor jeg kunne finne bilene til GZ og pest control, men han gir ikke lyd fra seg eller svarer telefonen når jeg ringer.

Har siden vi rekrutterte medlemmer til brekket kjørt rundt i flerfoldige timer, men nå er jeg lei, og vil videre.
Sitat av Verilon Vis innlegg
Jeg "står fast" i begynnelsen..

Har vært ute og drept GTA sin variant av Mark Zuckerberg, samt planlagt et lite gullsmed-ran.
Slik jeg forstod det skulle Lester ringe meg med detaljer om hvor jeg kunne finne bilene til GZ og pest control, men han gir ikke lyd fra seg eller svarer telefonen når jeg ringer.

Har siden vi rekrutterte medlemmer til brekket kjørt rundt i flerfoldige timer, men nå er jeg lei, og vil videre.
Vis hele sitatet...
Ser du noen plasser det står H på kartet? Du må dra til disse plassene i såfall for å komme videre.
Takk Kjerstin! Timon sin løsning på side 3 har funket så langt.
Sliter med å finne missions jeg. Stuck på 30%. Ingenting på kartet, gått igjennom alle meldingene og alt. What to do?
Er det noen som vet om det fortsatt har noe for seg å investere før assasination oppdragene?
Da med tanke på at Online delen er på plass og BAWSAQ skal være påvirket av det.
Sitat av møkk Vis innlegg
Er det noen som vet om det fortsatt har noe for seg å investere før assasination oppdragene?
Da med tanke på at Online delen er på plass og BAWSAQ skal være påvirket av det.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde oppdragene for Lester igår, og tjente en haug med penger. Både på BAWSAQ å den andre.
Har gta online kommet enda eller?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Har gta online kommet enda eller?
Vis hele sitatet...
Nei :/ Nå må det vel komme snart da!
Jo det har komt til Xbox. Jeg er inne, men står fast på første oppdrag.
Jeg er online xbox
Sitat av Affe Vis innlegg
Nei :/ Nå må det vel komme snart da!
Vis hele sitatet...
Så i den andre tråden at en kar har fått det nå, jeg løper og prøver!
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg er online xbox
Vis hele sitatet...
ops, jeg er ps3 gutt jeg
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Har gta online kommet enda eller?
Vis hele sitatet...
Sitat av Affe Vis innlegg
Nei :/ Nå må det vel komme snart da!
Vis hele sitatet...
22 min. igjen.

(Kommer vist også an på om du har XB eller PS, forskjellig tidspunkt.)
Sist endret av stagg; 1. oktober 2013 kl. 12:39.
oppdatering tilgjengelig på playstation nå
Ser folk som skriver på rockstar forumet. Virker som det og er ute for PS3 UK, men står fortsatt fast på første oppdrag.. Får vel bare smøre seg med tålmodighet
Ser ut til at det er ute!! Wooho
Der kom det, nå velger jeg bil .. Får vel kansje bare logge av å gå å gjøre noe nyttig og vente til senere da de sikkert har fiksa probleme(ne).
Haha, jeg fikk verdensrekord på det første racet.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Haha, jeg fikk verdensrekord på det første racet.
Vis hele sitatet...
Kommer ikke inn en gang jeg :c Får bare opp at den ikke klarer å hoste en online session, også får jeg beskjed om å gåtilbake til sp.
Oppdaget en ting jeg ikke visste om før: man kan slå av lykta på våpenet ved å sikte og trykke pil høyre.
Kanskje alle i verden unntatt meg visste dette, men deler det her likevel

Synd at lanseringen skjærte seg så grønnjævlig, til og med social club dot com faller ut nå...
Jeg får opp melding at "servers are down" når jeg prøver å skifte til online duden.
Sist endret av Sondre; 1. oktober 2013 kl. 13:37.
Funker helt fint her, gamer på xbox master race da.
Fant det.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER (!!!!!!!!!!!!)


Nettopp rappa submarinen, og er på det oppdraget jeg er på sjøen og skal finne noe, aner ikke hva og den "Trackify" appen hjelper lite. What to do?
Vis hele sitatet...
Sitat av Kriis Vis innlegg
Fant det.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER (!!!!!!!!!!!!)
Vis hele sitatet...
Kjør mot dotten ned på havbunnen
Sitat av Raymond Vis innlegg
Kjør mot dotten ned på havbunnen
Vis hele sitatet...
Kommer meg ikke nær dotten. Uansett.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Kommer meg ikke nær dotten. Uansett.
Vis hele sitatet...
kjør imot den til du kommer nær den, det kan ta tid ubåten er ikke veldig rask:P
Sitat av Sondre Vis innlegg
kjør imot den til du kommer nær den, det kan ta tid ubåten er ikke veldig rask:P
Vis hele sitatet...
Kommer meg bare i rundt den????
Sitat av Kriis Vis innlegg
Kommer meg bare i rundt den????
Vis hele sitatet...
Da kjører du for langt. Bare kjør mot dotten og gå helt ned til bunnen av havet. Da finner du det du skal finne.