Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 483
Går på subutex 14mg daglig. Har gjordt det i endel år.
For å få rus effekt har jeg sniffet det noen få ganger de siste ukene, en eller to ganger iløpet av uken. Da har jeg tatt 14mg under tungen om morgenen ca kl 08:00, og sniffet 20mg om kvelden ca kl 20:00.
Oppnår jeg høyere rus visst jeg knuser tablettene, blander de i vann til alt er oppløst og sprøyter de analt?
Altså, jeg vet om folk som tar det IV men har aldri hørt om noen som tar det i rumpa.
Subutex er jo ment for å tas sublingualt og man tar derfor opp ganske mye av virkestoffet ved å sniffe det.
Jeg har sniffet min andel Subutex og det virker helt fint for min del.
Du kan jo kjøpe flytende paracet og bruke pumpen du får med der for å teste. Men ville holdt meg til sniffing, beklager at jeg ikke hadde et bedre svar til deg.
Sitat av Australia Vis innlegg
Går på subutex 14mg daglig. Har gjordt det i endel år.
For å få rus effekt har jeg sniffet det noen få ganger de siste ukene, en eller to ganger iløpet av uken. Da har jeg tatt 14mg under tungen om morgenen ca kl 08:00, og sniffet 20mg om kvelden ca kl 20:00.
Oppnår jeg høyere rus visst jeg knuser tablettene, blander de i vann til alt er oppløst og sprøyter de analt?
Vis hele sitatet...

Du har så høy toleranse at du vil mest sannsynlig ikke få noe ruseffekt uansett hvilken "vei" du administrerer det.
Hvis du trapper ned og kutter ut en stund, så får du rus av 0.5mg subutex.

Mvh
Jeg går fast på buprenorfin plaster 20 microgr/t.Tar illegalt Suboxone i tillegg.Jeg pleier å et halvt mg under tunga og etter et kvarter plugger jeg et halvt mg.Tar Stesolid og Neurontin i tilllegg.Havner ofte i en behagelig dvale etterpå.Syns effekten av plugging kommer etter en halvtime og under tungen kommer den etter sju kvarter.Ser at jeg må øke litt dosen for å få samme effekt som i begynnelsen.Har aldri skutt det og ved sniffing kommer det bare hodepine.Dette sikkert pga Nalakson som er tilsatt.

mvh cc,