Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 13758
Hei! Er ny har! Har nettopp tatt 10x5mg Zopliklon Mylan, altså 50 MG zopiklon sammed med to shotte 40% alkohol. Legger veldig godt merke til at jeg skriver mye feil, og med det mener jeg masse. Har det moro nå, er i en god rus!!
Vil vite litt mer for dere som tar zopiklon. Hvilke doser tar du for å få en rus? Jeg brukte faktisk 10x5mg sist gang, fikk herlige halliser. Hvor mye tar du? Virker det bedre om du bruker alkohol med det? Jeg sitter her og skriter, og det er faktisk veldig vanskelig å fokusere. Jeg har dobbeltsyn når jeg så på TV, og konstrentrasjonsevnen er IKKE på topp, men det er jeg iallefal!
Hva bruker du å få av legen din som gir deg rus?
Jeg fikk en veldig enkel lege, som skriver ut zoplikone som jeg kan ruse meg på iblandt.
Sist gang jeg gjorde det husker jeg nesten ingenting, men husker KLART at jeg tokk alle ti tabletter, og at jeg tok på 'magisk' støv som plutselig var foran dataen min. jeg prøvde å røre det, men det gikk bort. Jeg lager musikk med FL10, og der inne fikk jeg ingenting til. Men den ga meg den sykeste opplevelsen. Det begynte å vibrere, og det var skikkelig moro.


Hva synes dere? Hvor mye tar man for en rus? mine er 5mgx10 tabletter.
Jeg må opp i rundt 8-10 stk (7.5 mg tbl) hvis jeg skal få en nevneverdig rusfølelse, men downsiden er at jeg gjør så latterlig mye dumt jeg angrer på i ettertid, samt hukommelsestap. Blander jeg piller med alkohol blir jeg bare destruktiv.
Aldri opplevd halliser på Zopiclone..

Jeg tar ikke pillene med hensikt for å ruse meg, men det har hendt at jeg har prøvd, ja.
Tror jeg må begynne å trappe ned litt..
Sist endret av Kaput; 8. desember 2011 kl. 01:46.
pleide å ta 30x7.5mg da jeg fortsatt gadd denslags. slutta fordi jeg våkna opp og så at jeg hadde prøvd å kommunisere med fremmede folk på facebook, har ikke peiling på hva jeg sa.
Sitat av stimmer Vis innlegg
pleide å ta 30x7.5mg da jeg fortsatt gadd denslags. slutta fordi jeg våkna opp og så at jeg hadde prøvd å kommunisere med fremmede folk på facebook, har ikke peiling på hva jeg sa.
Vis hele sitatet...
Haha den kan jeg signere på!

Har mange ganger med både benzo + zopiclone + alkohol innabords, gjort mye rart på facebook.. har heldigvis lært av mine feil.

Sovemeds/alkohol og sosiale medier er overhodet ikke bra sammen.

I helvette for noen doser dere opperer med?

Jeg tar 5mg innimellom når jeg sliter med søvnen. Det hender at jeg får svake illusjoner av 5mg når jeg ligger i senga rett før jeg sovner. Ting som flyter litt rundt, en god, avslappet følelse osv. Sover godt gjør man og.

225mg virker jo som massiv(!) overkill! Det er jo å be om blackout?
Sist endret av Bombasa; 11. desember 2011 kl. 01:12.
Folk her er jo syke! Jeg får store problemer med hukommelsen etter 3 stykker.. og det var etter jeg fikk toleranse
Jeg får også problemer med hukommelsen etter 3-4 x 7.5 mg (22.5-30 mg) men nå skal det sies at jeg prøver å trappe ned.. har som mål å holde meg uten en stund. Må oppi en god del mg's for å få sove, og det er ikke bra :/

Blackouts på zopiclone er IKKE gøy.
Sist endret av Kaput; 11. desember 2011 kl. 02:40.
Zolpidem er heller ikke noe dårligere å ta, dersom du vil bli apekatt.
Zopiclone og Zolpidem er rett og slett apedop. Spesielt om du blander det med alkohol.

Selv har jeg dårlige erfaringer med begge disse. Det har endt med at jeg ikke husker hva jeg har gjort, og ved tre eller fire anledninger etter jeg hadde blandet Zopiclone/Zolpidem med alkohol, husket jeg ikke en pøkk, før jeg våknet på sykehuset etter å ha tatt intoks med 600 tabletter som jeg hadde liggende den ene gangen. De andre gangene hadde jeg vel tatt intoks med henholdsvis ca 150, 280 og 420 ved de innleggelsene jeg har hatt.
Merkelig hvordan leger liker å skrive ut nye medikamenter igjen til folk etter det har skjedd inntoks flere ganger.

Den heftigste gangen jeg tok intoks - hvor jeg tror Zopiclone gjorde utslaget for intoksen - (ca 600) tabletter, hadde jeg visst en promille på 3, våknet etter 3 døgn, hvorav 1-2 døgn var i koma som jeg lå i respirator på hovedintensiven.

Men uansett synes jeg personlig Zopiclone er et apedop, men når jeg har lest andre poster om zopiklone får folk faktisk en rusfølelse. Min rus uteblir, og sammen med alkohol ender det som regel opp med å våkne på sykehus etter noen dager.
Så Zopiclone eller Zolpidem er ikke noe jeg prøver å ruse meg på. Da prøver jeg heller noe annet.
Sitat av swey Vis innlegg
Den heftigste gangen jeg tok intoks - hvor jeg tror Zopiclone gjorde utslaget for intoksen - (ca 600) tabletter, hadde jeg visst en promille på 3, våknet etter 3 døgn, hvorav 1-2 døgn var i koma som jeg lå i respirator på hovedintensiven.

Men uansett synes jeg personlig Zopiclone er et apedop, men når jeg har lest andre poster om zopiklone får folk faktisk en rusfølelse. Min rus uteblir, og sammen med alkohol ender det som regel opp med å våkne på sykehus etter noen dager.
Så Zopiclone eller Zolpidem er ikke noe jeg prøver å ruse meg på. Da prøver jeg heller noe annet.
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke alle som tar så hensides store doser heller da..
Lest flere her på forumet som tar 20 - 50mg sammen noen øl for å få ''godfølelsen'' mange som ender opp i blackouts etter såpass lite og.
Sist endret av Bombasa; 11. desember 2011 kl. 03:30.
Tror Zopiclone er veldig individuelt. Jeg får digg rus av 2-3 stykker, samme gjør flere andre jeg kjenner. Blackoutsene på Zopiclone er for meg ikke like brutale som på alkohol, jeg oppfører meg sånn passe normalt, bare at jeg ikke husker shit. Foretrekker det egentlig over andre benzoer, men den metalsmaken ødelegger en del
Sist endret av bloodshotEyes; 11. desember 2011 kl. 03:32.
Jeg hører mange snakke om at de får metallsmak i kjeften av Zopiclone, men jeg har aldri opplevd det?
Men, så er jeg så heldig å få et grusomt sukkersug, så eter omtrent alt jeg kommer over av mat og sånt.. :s
Nesten likt munchies på cannabis.