Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2087
Er det noen som har erfaringer med Cash Mobil-abonnement?

De prøver å overtale meg til å bytte fra Netcom Young Talk m/sms mania til deres abonnement som visstnok skal "lønne" seg for meg, noe jeg tviler på.

Men er det noen som har positive/negative erfaringer med Cash?


Nettsiden deres.
Regn på det, da. Tar ikke lange tiden.
Jeg har god erfaring med Chess, og kan anbefale dette(du kommer til å spare greit på å bytte).
Har noen noe å si om Talkmore?
zeal's Avatar
Trådstarter
Jeg har regnet, og funnet ut at det ikke er store prisforskjellen.

RINGEPRIS Cash: 0,49
SMS Cash: 0,59

RINGEPRIS Netcom: 1,99
SMS Netcom: 0,69

Mnd avgift Cash: 99,-
Mnd avgift: Netcom: 0,-

Men med Young talk har jeg også SMS mania (200,-/2000 SMS). Og dette fungerer veldig bra for meg. Samtidig ringer jeg jo for 200,- som jeg betaler hver mnd til Netcom.

Det jeg lurer på er erfaringer!
tele2 har vel de billigste abonnomenta anyways da så ville byttet til tele2, ska jeg gjør, jeg kjører djuice magnum elno, og det suger evig
Sitat av jeTs
tele2 har vel de billigste abonnomenta anyways da så ville byttet til tele2, ska jeg gjør, jeg kjører djuice magnum elno, og det suger evig
Vis hele sitatet...
Tele2 har vel ikke de billigste abbonementa?

Selv er jeg fornøyd kunde av http://www.noextras.net

69øre minuttet og 40øre sms.

Anbefales.
Malapropos; i reklamen for talkmore sier de at de kan fjærne opratørlåsen for deg, og at det er lovelig.

Jeg vet at man kan sende mobilen til div. steder å få den låst opp også, men er ikke keen på å sende bort mobilen og betale masse penger. Noen som vet hva man trenger for å kunne låse opp mobilen på egenhånd? SE K750i?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av EXzlator
Selv er jeg fornøyd kunde av http://www.noextras.net
69øre minuttet og 40øre sms.
Anbefales.
Vis hele sitatet...
Ditto. Anbefales på det varmeste. Har selv problemer med å klare å bruke opp ringetiden. Fyller for 200-500kr og bruker fra 1-4mnd på de ringe-pengene.

Har hatt Telenor kontantkort og Telenor med nonstop med uendelig gratis sms. Fysj og fy.

Den netcom løsningen er også ganske grei 200kr mnd og en del gratis sms.
jeg kan anbefale noextras.net

de er jo kjempe billige. jeg har ikke opplevd noe negativt med de. eneste er kundeservicen. de har vel bare mail om jeg ikke husker feil?

40øre pr sms
69øre pr minutt

det er ikke dårlig
Noextras.net. er dette kontant kort man fyll på internett?
Dette såg veldig lovende ut...

Har selv hatt tele2 scratch https://minesider.tele2.no/info.phtml?id=REGISTERP1
Jeg tror ikke jeg kommer på en eneste god ting å si om cash

bare for å summere kort:
1. Misbruk av andre mobilselskapers merkenavn (netcoms abonnementstyper, nå fjernet etter pålegg fra netcoms advokater)
2. Udugelig kundeservice
3. Eid av sea norge, som er et enda mer udugelig jallamobilselskap
4. Selgerne deres. Dersom noen skulle skrevet bok om hvor store slimjævler telefonselgere kan være hadde sannsynligvis cash fått noen sider.

Det aller beste er jo da at når eier av et mobilnummer får brev i posten om at de blir portert over til cash mottar de et simkort merket NetCom, så de ringer NetCom for en forklaring på problemet, blir naturlig nok henvist videre siden NetCom ikke har mer med saken å gjøre enn at de leier ut mobilnett (på samme måte som til chess,sense,mobyson osv), ender opp med å ikke få kontaktet cash på telefon, sender angreskjema. Dette skjemaet blir da ikke behandlet, nummeret porteres over, og kunden ringer det eneste nummeret de vet de får svar: NetComs kundeservice (hvor de på nytt ikke får noen som helst hjelp).

Det er VILLT mange saker med numre som blir feilaktig portert over til Cash eller Sea Norge om dagen

(og nei, dette er ikke ment som noen som helst reklame for andre teleselskaper, men jeg har forlengst avskrevet cash som en useriøs aktør jeg vil ha minst mulig med å gjøre)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Alle som har CASH ringer gratis til hverandre! kun 69 øre for oppkobling er ikke mye annet som slår det gitt
CASH må jo være noe av det mer idiotiske jeg har kommet over. Tilbudene deres holder rettogslett ikke mål med de fleste operatører som allerede finnes i Norge. Dessuten opererer de med bindingstid, noe som de fleste andre operatører har fraskrevet seg. Med mindre du da skal ha mobilsubsidiering.

Nei, ta og sjekk ut http://www.hello.no, som faktisk virker som et bra selskap. Dette selskapet tilbyr mobilsubsidiering av diverse qtek mobiler som benytter seg av Windows Mobile operativsystem. Det som er spesiellt her er at hello har ingen bindingstid på sine abonnement, men du binder deg til selve telefonen i 1 år.

Ett annet selskap som man kan ta en titt på kunne kanskje vært, http://www.815mobil.no. Dette selskapet har ingen bindingstid på abonnementene sine, og tilbyr også såkalte ABC nummer, hvor kunden da kan få ett telefonnnummer slik som f.eks; 4848ZEAL. Tilbud på mobilsubsidiering der skal være oppe i løpet av ca. 10 dagers tid.
Sitat av valp1
Alle som har CASH ringer gratis til hverandre! kun 69 øre for oppkobling er ikke mye annet som slår det gitt
Vis hele sitatet...
Det slår det kanskje ikke, men for min del er NetCom sitt "trådløs familie" et godt alternativ, i hvertfall om man tenker over de erfaringene folk her har.
Jeg var så dum at jeg bestilte dette cash greine for en stund tilbake... har enda ikke fått noe! Så jeg er ganske glad egentlig!