Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 6143
Sitat av surkin Vis innlegg
ingen som har tenkt over at splittelsen av swedish house mafia bare er et PR stunt . og de kommer egentlig ikke til å legge opp . de tar bare en liten pause
Vis hele sitatet...
Du har faktisk ett godt poeng, SHM får ikke akkurat lite oppmerksomhet for øyeblikket
De som vil se en fet cover av Dont you worry child!

http://www.youtube.com/watch?v=iXdUDULslqI

Det var vel vært bruddrykter om SHM i ganske lange tider , Axwell og Ingrosso er blitt lei Angello, som er blitt MEGA douch og skikkelig høy på seg selv , Axwell er forøvrig den mest tekniske i den gjengen og den jeg tror har størst fremtid som solo artist
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Lordtema Vis innlegg
Det var vel vært bruddrykter om SHM i ganske lange tider , Axwell og Ingrosso er blitt lei Angello, som er blitt MEGA douch og skikkelig høy på seg selv , Axwell er forøvrig den mest tekniske i den gjengen og den jeg tror har størst fremtid som solo artist
Vis hele sitatet...
Har alltid hatt ett inntrykk av at Angello er litt douche.
Husker godt når Jay-Z skulle legge opp. Han ga ut sitt siste album "the black album". Og noen måneder senere var han godt igang med nye singler.
Kun pr stunt for og tjene masse penger.
Noen tenkt på at dette kun er pr stunt? Jeg syntes det er rart at de legger opp akkuratt når de begynner og bli veldig kjente ?
Topic; hadde vert gøy og gå men det blir det ikke Green Day.. DILEMA
Sist endret av Antidote; 7. oktober 2012 kl. 15:48.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva syns folk?
Syns lyden var litt ræv (kanskje fordi jeg sto langt bak?), men konserten var magisk.

Forresten, arrangørene og bussopplegget kan brenne i h*******.