Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1165
Anonym bruker
"Opptatt Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
… om jeg har tatt dette å kommer inni henne? Kan det da slå ut på urin prøve hos hun?
Ja. En venninne av meg opplevde det med typen. Slo ut på amfetamin. Verdiene var så små at hun ble trodd. Dette var lab test. Vet ikke hvordan det er med hurtigtester.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Ja. En venninne av meg opplevde det med typen. Slo ut på amfetamin. Verdiene var så små at hun ble trodd. Dette var lab test. Vet ikke hvordan det er med hurtigtester.
Vis hele sitatet...
Da må hun ha fått I seg amfetamin på et vis. Det er en ting å få falsk positiv på en hurtigtast, som har kjemikalier som reagerer på metabolitter (og kan reagerer på andre ting) det er noe helt annet å få resultater fra laboratorium.
Hun har aldri brukt amfetamin. Hadde hatt sex med typen samme dag som prøven ble tatt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Hun har aldri brukt amfetamin. Hadde hatt sex med typen samme dag som prøven ble tatt.
Vis hele sitatet...
Sannsynligheten for at kokain slår ut som amfetamin er lik null. Det.er mer sannsynlig at det er noe annet som trigget resultatet.

et medikament som har gitt falsk positiv
Sist endret av Dodecha; 20. februar 2024 kl. 20:36.
Nå stammer ikke urin og sæd fra samme sted i urinrøret.

Men jeg ser for meg at det er mulig at ekstremt små nivåer kan blande seg visst det litt utblandet urin litt utpå utsiden av penisen, eller inni urinrøret som er nært med den delen hvor sæd også kommer. Eller visst det er litt tørket sæd eller cædceller der.

Men tror det da er snakk om så lite at det ikke burde slå ut. Iallefall ikke på en skikkelig test som kan benyttes i et rettssystem i et land med et legit rettssystem.

Vil bare påpeke at det er en hypotese, og en hypotese er ikke i nærheten av å være noe som kan brukes i et skikkelig demokratisk rettssystem. Det ville vært verre enn å legge et lands høyesterett og rettssystem under et lands regjering, slik de nylig begynte å gjøre (og kanskje fortsatt gjør) i Polen.
Sist endret av einsteindragon; 21. februar 2024 kl. 15:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Sannsynligheten for at kokain slår ut som amfetamin er lik null. Det.er mer sannsynlig at det er noe annet som trigget resultatet.

et medikament som har gitt falsk positiv
Vis hele sitatet...
Tror han mener at han hadde brukt amfetamin, det er trådstarter som spør angående kokain.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Stemmer.
Vis hele sitatet...
Det blir jo noe helt annet, du må være litt klarere når du skriver.
Poenget forblir det samme. Man kan slå ut på narkotiske stoffer etter å hatt sex. Mikroskopiske verdier, men det kan fort skape problemer hvis man er i en sårbar situasjon i forhold til f.eks barnevernet. Selv om sjansen sikkert er liten kan det absolutt skje. Greit å være på den sikre siden.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Poenget forblir det samme. Man kan slå ut på narkotiske stoffer etter å hatt sex. Mikroskopiske verdier, men det kan fort skape problemer hvis man er i en sårbar situasjon i forhold til f.eks barnevernet. Selv om sjansen sikkert er liten kan det absolutt skje. Greit å være på den sikre siden.
Vis hele sitatet...
Njae. Blir ikke det litt som at det er dumt å gå utenfor huset sitt fordi da kan man dø? Du snakker om så lave sannsynligheter at å vinne i lotto er ingenting i forhold.

Tror du det er vanlig at jenter har sex med gutter som er proppa full av narkotika? La oss si det skjer 1 ut av 100 000 ganger. Mao, tullete lav sannsynlighet.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Njae. Blir ikke det litt som at det er dumt å gå utenfor huset sitt fordi da kan man dø? Du snakker om så lave sannsynligheter at å vinne i lotto er ingenting i forhold.

Tror du det er vanlig at jenter har sex med gutter som er proppa full av narkotika? La oss si det skjer 1 ut av 100 000 ganger. Mao, tullete lav sannsynlighet.
Vis hele sitatet...
FriFugl nevnte forsiktigheter om man for eksempel var involvert med barnevernet. Om en positiv rustest betyr at du kan miste ungen din eller samværsrett samme om du er mann eller dame så burde man heller være på den sikre siden ja, det syns jeg. Syns du det er verdt å gamble med i et sånt tilfelle?

Og du antar at jenter i 1 av 100.000 tilfeller har sex med gutter som har narkotika i systemet sitt. Jeg tror det er mye oftere særlig blandt unge hvor hasj, kokain og RC er ganske utbredt. Og i eldre alder er det langt fler enn 1 av 100.000 menn som bruker rusmidler, mange bak ryggen på partneren sin. Nå vet ikke jeg om man kan få positiv rustest av sæd, for meg høres det ut som en unnskyldning noen som har rusa seg kan finne på å si om de blir tatt, men hvis det er mulig så er det noe folk bør tenke mere på før de knuller. Generelt er kondom smart uansett
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det blir jo noe helt annet, du må være litt klarere når du skriver.
Vis hele sitatet...
Var ganske klart for meg, blir litt feil å skylde på han for at du ikke kan lese.
Fuck Mr. Plod!
Bruker du kokain og kjører kona di mens hun er på urinprøve?
Nei, vil ikke slå ut.

Lite kult om du gjør som nevt over.