Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3455
http://www.politiforum.no/id/4545 Jaha, hva slags programmvare snakkes det om som sender deg til slike tjenester? Hadde vært interessant å se dette, hvor mye koster et drap liksom?
Det er nok TOR det er snakk om.
kimzor's Avatar
Trådstarter
Tor annonymiserer vell trafikken, den gir deg vel ikke linker til slike nettsteder?
Sitat av kimzor Vis innlegg
Tor annonymiserer vell trafikken, den gir deg vel ikke linker til slike nettsteder?
Vis hele sitatet...
Innenfor TOR-nettverket finnes det nok slike ting..
Sitat av kimzor Vis innlegg
Tor annonymiserer vell trafikken, den gir deg vel ikke linker til slike nettsteder?
Vis hele sitatet...
Den trenger ikke det.
kimzor's Avatar
Trådstarter
Hvordan finner man frem til slike sider etter å ha installert tor?
Det står jo i artikkelen hva de brukte.
I PRAKSIS SKJULT
En av de mest utbredte anonymiseringstjenestene heter «Tor», en forkortelse for «The onion router». Opprinnelig ble Tor skapt av USAs marine (US Navy), som et verktøy for å kryptere og beskytte militæret og regjeringens kommunikasjon på Internett.
Vis hele sitatet...

Hvordan finner man frem til slike sider etter å ha installert tor?
Vis hele sitatet...
Google.
Sist endret av DikkeDikk; 3. mai 2012 kl. 19:08.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kimzor Vis innlegg
Hvordan finner man frem til slike sider etter å ha installert tor?
Vis hele sitatet...
Ikkje ved å spør offentleg.

Sånn seriøst så er dette overreaksjon. Overskrifta kunne like gjerne vore 'Selger drap via Posten' eller 'Selger drap via norske sedler'.

Det er ei bivirkning av anonym kommunikasjon, men eg trur ærleg tala den minste terskelen ved å drepe nokon er tilgjengelegheita...
Sitat av kimzor Vis innlegg
Hvordan finner man frem til slike sider etter å ha installert tor?
Vis hele sitatet...
Er en tråd om Deep web/invisible web her på forumet.
Nøkkelordet er "onion"-adresser, som bare kan besøkes via Tor. Google hjelper deg sikkert.

Når det er sagt, så består nok 90% av alle leiemorder-sider av folk som bare stikker av med pengene dine uten at du ser noe mer til dem. 5% vil stjele pengene dine OG tipse det tiltenkte offeret ditt, og de resterende 5% er FBI.
At det selges drap der har jeg vanskelig for å tro. Ingen tvil om at det foregår mye ulovlig der, men mye av det på "the deep web" er jo bare tull og kun ment for å sjokkere. Hvem er dum nok til å overføre tusenvis av kroner til en leiemorder hvor alt er fullstendig anonymt? Er jo bare for "leiemorderen" å ta imot pengene og ikke gjøre noe mer med saken. Er jo umulig for han som overførte pengene å få tak i han.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Du bruker jo ikke internett til å bestille drap.. Seriøst.. Du ødelegger gleden med å være gangster og mafia. "Hey guys, lets order a hit on craigslist today... It's boring do it on my own"
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Thuggie Vis innlegg
Er jo umulig for han som overførte pengene å få tak i han.
Vis hele sitatet...
Om det blir stor nok markedsplass tipper eg det vil poppe opp betrudde tredjeparter, som over alt ellers i verda.

Om du skal betale i butikken er sedler en betrudd tredjepart. Kjøper du bil kan du få bankremisse, der banken er betrudd tredjepart. Det er ingenting i vegen for at en slik tredjepart kan vere fullstendig anonym, ta 2% av beløpet og leve lykkeleg. Det kan oppnåast gjennom rykte, omtrent som i den verkelege verda.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av slashdot Vis innlegg
Om det blir stor nok markedsplass tipper eg det vil poppe opp betrudde tredjeparter, som over alt ellers i verda.

Om du skal betale i butikken er sedler en betrudd tredjepart. Kjøper du bil kan du få bankremisse, der banken er betrudd tredjepart. Det er ingenting i vegen for at en slik tredjepart kan vere fullstendig anonym, ta 2% av beløpet og leve lykkeleg. Det kan oppnåast gjennom rykte, omtrent som i den verkelege verda.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig. A middleman... Det er det i de fleste markeder, kanskje særlig svarte eller gråe.
Bare for å spørre. I det siste har jo mange sider for streaming av tv serier og filmer blitt lagt ned. F eks Ninjavideo(En side jeg er mer glad i en min mor) Det må jo være noen bra sider på Deep Web?
om du hadde gidda og lest ferdig den jævla artikkelen så står det faktisk hva "et drap koster" der.
fra 150 000. det dobbelte om det er en politimann eller en statsmann osv..
Sitat av Cheesecake Vis innlegg
Bare for å spørre. I det siste har jo mange sider for streaming av tv serier og filmer blitt lagt ned. F eks Ninjavideo(En side jeg er mer glad i en min mor) Det må jo være noen bra sider på Deep Web?
Vis hele sitatet...
Lykke til med flere dagers buffering.
Silk Road....
Drapspriser varierer enormt.

Har sett at journalister, middleclass menn og businessmenn går for 50k-200k € (eventuelt mye mer, avhenger av arv) og "vanlige" folk rundt 15k €.

Men som sagt så består nok 90% av alle leiemorder-sider av folk som bare stikker av med pengene dine uten at du ser noe mer til dem. 5% vil stjele pengene dine OG tipse det tiltenkte offeret ditt, 4% er FBI og 1% utfører det faktisk.

Måten de utfører det på er at kjøper og leiemorder har null kontakt utenfor TOR og ingen informasjon om hverandre... de skal ha masse forhåndsregler så det blir fritt fram for dem å svindle deg.

1)If you hire me in EU countries, you pay me 5000 EUR in advance to prepare everything for action. If you want target eliminated out of EU, then you must pay 10 000 EUR in advance and you must wait 2 months that I can come there.
2)If you have any problem with any kind of enemy who disturb your life, you can hire me. For example, many criminals will refuse to kill a cop, prosecutor, judge, etc, because they don't want to come under pressure of police and newspapers. I am not part of organized criminality and I can do any job.
3)Target must be older than 16.
4)You must give me in advance next information about target: picture, name, approximately age, home and working address, what car he/she uses and what is registration of the car. If you know how many members of family are in house, it would be good to know, but it is not condition.
5)Prices are different, depending who is target. For every price you should add 5 000 EUR for preparing of action in EU (buying of weapon, car or motorcycle, driving license, etc) or 10 000 if I must go outside of EU. You must send me money 2 times, first time 5 000 EUR, when I buy weapon and everything what I need for action, you must pay the rest of money, after that I finish the job. You need somebody to be eliminated, I don't need it, so, you must take a risk about money, everything is anonymous, so...I don't want to eliminate for half price.
- To eliminate some ordinary person, my price is 20 000 EUR.
- To eliminate criminal or cop, my price is 50 000 EUR. If he is bog boss or higher ranking cop, price is 100 000 EUR.
- To eliminate paparazzo, my price is 50 000 EUR and for journalist 100 000 EUR.
- To eliminate a businessman, price range from 50 000 to 200 000 EUR.
- To eliminate your rich wife/husband, price depend from wealth of that person.
6)You can contact me only through Tor PM or my email, if you try to get any information about me, I will not answer to you anymore. You must use encryption, PGP/GPG, you can find detailed instruction below.
Vis hele sitatet...

Quick Kill

$20,000, 50% before job and 50% after. This is necessary.

We target regular citizens. We do not target political figures or anyone under the age of 18.

We accept Bitcoin and Liberty Reserve.

We are here to do business.

We send you proof when the job is done.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Spirituell; 3. mai 2012 kl. 21:37.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
*sitat*
*sitat*
Vis hele sitatet...
Bare jeg som leste det med gebrokken russisk-engelsk?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Bare jeg som leste det med gebrokken russisk-engelsk?
Vis hele sitatet...
Trodde først jeg var blitt crazy, for med en gang jeg leste, så var det en Russisk mafia boss som leste det opp i hode mitt..

You aint alone!