Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 983
Nå har jeg sett etter et spill som man kan laste ned, som kan minne eller ligne litt på noen av spillene på facebook. Jeg har selvfølgelig søkt på søkelinjen før jeg startet denne tråden.. Men fant ikke noe særlig!

Jeg tenker på spillene som "Castleville" "cityville" "ravenwood fair" og slikt. Skjønner? Spill som handler hovedsaklig om å bygge byer så fine som mulig, å låse opp flere områder, så man får mere å bygge på. Elsker slike spill, men er gått lei av alle de strategi spillene som Age of Empires, Warcraft 3, minecraft og lignende.

Finnes det ingen spill som kan ligne litt på disse spillene? Jeg har sjekket alle spillene til de store utgiverne som bigfish, men de har heller ingen spill jeg kan sammenligne dette med. Vell, unntatt "farmomania" eller hva det het, men det ble så barnslig og tregt at det var ikke moro en gang.

Setter stor pris på hjelp, da dagene er kjipe og lange.
Civilization? Anno 2070? Sim City?
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Civilization? Anno 2070? Sim City?
Vis hele sitatet...
Civilization klarer ikke dataen min å kjøre. Ja jeg sitter på ekte "mainnjshit"!
Anno har jeg ikke hørt om, så det skal jeg sjekke med en gang!
Sim City er også gøy, men det er jeg utrolig lei av.

Tusen takk for svar!

Anno har jeg ikke hørt om, så det skal jeg sjekke med en gang!
Vis hele sitatet...
Kan ikke kjøre Anno heller du gitt..
Ikke de tidligere Anno-spillene heller? Dette er absolutt et spill du burde prøve!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Civ4 er 7 år gammelt, Civ3 er 11 og SimCity 3000 er 13... hvordan er det mulig å ha en maskin som ikke kjører noen av disse?
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Ikke de tidligere Anno-spillene heller? Dette er absolutt et spill du burde prøve!
Vis hele sitatet...
Skal se om at jeg finner en tidligere versjon da Takk!

Civ4 er 7 år gammelt, Civ3 er 11 og SimCity 3000 er 13... hvordan er det mulig å ha en maskin som ikke kjører noen av disse?
Vis hele sitatet...
Nå tenkte jeg ikke på simcity heller, det kjører fint, men jeg er som sagt veldig lei av det.
Jeg viste ikke at Civ også var i eldre versjoner. Hvorfor ikke informere om dette, istede for å dømme min stakkars lille data? Den ble lei seg nå altså :-P tuller. Skal se hva jeg finner