Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 799
Hei, jeg har en defekt knapp på med rootet Nexus 5. Har lest litt rundt om på nettet og sett at det er mange som har det problemet. Om jeg forstår rett så har jeg flere valg for å fikse problemet enten bytte knappen eller endre power-knappen til f.eks volum-knappen. Om jeg velger å erstatte knappen med :
http://www.ebay.com/itm/GENUINE-LG-G...QAAOSwxg5XzvVn

er det korrekt at jeg må lodde den til kretskortet?
Vis ja, så tenker jeg eller å endre power-knappen til volum-knappen, men jeg er litt usikker på hvordan jeg kan gjøre det. Noen som har en ide?
Jeg hadde opprettet en reklamasjonssak. Du har 5 års reklamasjon.

Hvor lenge du kan klage avhenger av hvor lenge tingen er ment å vare ved vanlig bruk. Sofa og mobiltelefon er eksempler på varer med fem års klagefrist.

Ikke glem å kreve lånetelefon: tek.no - Krev bedre lånetelefon


Imellomtiden kan du prøve denne fixen, som har 43 stemmer på ifixit.

Its a rather simple fix. If you have a case take it off and find a hard surface and smack(use your own discretion if I have to explain the reaction of plastic hitting something hard return to your seat and continue likcking the window) the backside of phone near power button against it several times. Them place your thumb on power button push it in and roll your thumb around four a couple seconds. If it doesn't work repeat. Its basically a result of a poor button choice same reason the buttons rattle right out of the box. Its a temporary fix I have to do once every couple weeks but for the 2 weeks its problem free. At first sign of the problem resurfacing just do it again
Vis hele sitatet...
Proff skeptiker.
Husk at da du har Rootet telefonen så har du ingen garanti på terminalen, Hadde denne ikke vært rootet så hadde du bare kunne levert den inn der du kjøpte den
Sitat av Ukens Vis innlegg
Husk at da du har Rootet telefonen så har du ingen garanti på terminalen, Hadde denne ikke vært rootet så hadde du bare kunne levert den inn der du kjøpte den
Vis hele sitatet...
http://www.dinside.no/okonomi/garant...break/61270040

Han kan helt fint levere den inn, han nå bare benytte seg av reklamasjonsretten sin.