Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2301
Vennen min har tatt store doser Amfetamin, akkurat tatt justering på 0.4 og vært oppe i 6 dager uten søvn og lite mat. Han har fått seroquel av legen mot angst/psykose tilstand. Jeg lurer på her er om det er noe interaksjoner mellom disse to? Han trenger virkelig å sove, han har blitt nærmest totalt gal, snakker usammenhengende om blandt annet demoner, helt vilt. Hva skal jeg gjøre?
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Ringe giftsentralen. 22 59 13 00
Eller ringe legevakta.
Utestengt
Trådstarter
Sitat av Mowglid Vis innlegg
Ringe giftsentralen. 22 59 13 00
Eller ringe legevakta.
Vis hele sitatet...
Har gjort det han har ingen tegn på overdose, han har veldig høy toleranse. Amfetaminen er heller ikke av ypperste kvalitet. Så han gjør det greit fysisk, psykisk derimot er en annen sak.

Dette er som å passe på et gigantisk barn i trassalderen.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Sry for sent svar, er på jobb.

Jeg har vært med på dette et par ganger med kamerater som overdrev rusmiddel bruk.
Prøv å bare prat rolig med han, kontrolert og gi han følelsen av alt du sier er rett.
Kom bare med beroligende ting og overbevis han om at det kommer til å ordne seg.
Ikke snakk om at han har tabbet seg ut o.l.
Ta det når han er edru.

Jævlig situasjon det der, men ta det rolig så går det nok bra.
Sist endret av Navnl0s; 18. januar 2012 kl. 06:53.
seroquel på amfetamin kan være dumt i forhold til det raske blodtrykksfallet når du tar inntatt ny dose med seroquel.
Angående psykose tildennsene er det best å bare få vedkommende til å spise litt mat og søvn.
Ganske skremmende med psykoser skulle det være tilfelle går det som regel over av seg selv innen 2mnd. Så fremst personen holder seg unna rus.
prøv å kjør i ham noe benzo. søvn er målet nå.
Om du føler situasjonen begynner å bli farlig må du bare ringe 113.
Sist endret av Wolfe707; 18. januar 2012 kl. 13:42.