Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4237
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Hei!

Jeg har tenkt å spille et spill på PC-en, og siden jeg ikke har joystick tenkte jeg at det hadde funka bra å bruke PlayStation-stikka.

Men som dere sikkert vet funker det ikke bare å plugge den inn i USB-porten å kjøre på.

Så jeg lurte på om noen av dere vet hva man skal gjøre for å få det til å funke?

Takk på forhånd.
Google er din venn.

http://www.hardcoreware.net/how-to-p...ndows-7-vista/

Prøvde dette selv i går kveld, funket fett. Eneste er at du må konfiguere kontrollen i spillet og gi alle knappene en funksjon, noe som kan ta litt tid. Elles funker det helt fint.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Trådstarter
Jeg har 32-bit Vista, hva er forskjellen på 32 og 64?

Edit: fant link til 32-bit også.
Sist endret av Fanz44; 21. mars 2011 kl. 17:52.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Jeg har 32-bit Vista, hva er forskjellen på 32 og 64?

Edit: fant link til 32-bit også.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke ekspert på temaet, men forskjellen mellom 32 og 64 bit ligger i store trekk i adressering. Dette kan man legge merke til angående RAM. Hvis du kjører 32 bit opprativsystem, og har mer enn 4 gig RAM, så kan ikke pc-en gjøre bruk av alt fordi den ikke har plass til å skrive så mange forskjellige adresser til hele RAMet med bare 32 bit.
Et eksempel er bilskilt, det er jo begrenset hvor mange kombinasjoner du kan ha.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Trådstarter
Bare å lukke tråden egentlig, fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det, alt for mye styr. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Det skal ikke være noe problem, har du prøvd denneguiden/yt? bruker selv ps3 kontrollen som gamepad til laptopen, ikke gi opp det er den beste gamepaden du kan få