Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 736
Jeg har innstallert Adblock. Jeg bruker Firefox. Jeg gjorde en feil og klikket "block" på en side jeg har. Jeg får derfor ikke opp den del av siden mer. Jeg kan da slå av Adblock, da går det greidt. Men må slå den på etterpå, dette blir litt tungvint i lengden. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å komme innpå den siden igjen. Jeg ser det er en funksjon "Open blockable items" hvor jeg får opp mange sider. Men kan ikke se at denne siden er der, hvis jeg ikke tar feil da. Er det noen som har kjennskap til dette ?
Gå på Adblock instillinger og trykk på filter, fjern det som står der.
Det gikk ikke ann, da det er bare er en side under filter, og det er HOMEPAGE. Fjerner jeg den får jeg reklame igjen på hjemmesiden. Det er ikke noen andre sider der.
Jeg syns det er horribelt vanskelig å fjerne en spesifikk ting fra blokkering i adblock, så hvis jeg vil omgjøre noe kjører jeg en restore fra dagen før. Du finner den helt nederst til venstre på filter preferences (backup and restore), så kan du ta en versjon som er før du blokkerte det du ikke ville ha blokkert.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du får finne ut korleis du skal utforme filteret, slik at det kun tar annonser og ikkje det du faktisk vil sjå.https://adblockplus.org/en/filters

For det er du som hhar gjort noko galt.
Jeg oppdaget når jeg trykket Costum Filter og Ad Blocking Rules og Action og så Show/Hidden Filter, så kommer faktisk vgd.no opp, og kun den. Og det er den siden jeg hadde problem med, så jeg tok å fjernet avhukingen, og så får jeg prøv igjen.

Sitat av ed19so24 Vis innlegg
Jeg oppdaget når jeg trykket Costum Filter og Ad Blocking Rules og Action og så Show/Hidden Filter, så kommer faktisk vgd.no opp, og kun den. Og det er den siden jeg hadde problem med, så jeg tok å fjernet avhukingen, og så får jeg prøv igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg sitterer meg selv. Det jeg har beskrevet ovenfor funket.