Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 965
Hei, jeg er hos en kompis og har lyst til å laste ned noen ps1 spill jeg har på min bruker. Problemet er at når jeg prøver å laste ned så får jeg beskjed om at PS3 systemet mitt er aktivert på 5 andre ps3er. Dette kan vel ikke stemme? jeg har jo ikke lasta ned spillene mine på noen andres :S

derfor lurer jeg på om noen her vet om det går ann å finne ut hvilke ps3 systemer dette gjelder?

takker for svar.
Er du sikker på at du ikke har logget deg på med brukeren din på andre PS3'er og lastet ned spill på de? En venn av meg er i samme suppa, han kontaktet PSN support i USA, men ble bedt om å ta kontakt med PSN Norge, men de har enda ikke svart.

Hvis du ikke kan fysisk (eller ringe/mail med midlertidig passord) gå på en annen PS3 og logge på, deretter gå på kontoadministrasjon og deaktivere den fra din konto, må du nok kontakte support og se om de kan hjelpe deg.


Edit: På engelsk er det Account Management (under Playstation Network i XMB menyen), så System Activation og deretter Deactivate PS3 System
Sist endret av Sethalas; 13. januar 2012 kl. 21:21.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Er du sækker på att du ikke ble hækka når PSN ble sånn dærra hakka da?

*jerkmode off*

Er usikker på hvordan det funker med PS3, men prøv å logge inn på Pc og se?
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Er du sækker på att du ikke ble hækka når PSN ble sånn dærra hakka da?

*jerkmode off*

Er usikker på hvordan det funker med PS3, men prøv å logge inn på Pc og se?
Vis hele sitatet...
hvordan kan jeg gjøre det med pc? har logget meg inn på nettsiden deres men finner ikke ut så veldig mye her ..

Sitat av Sethalas Vis innlegg
Er du sikker på at du ikke har logget deg på med brukeren din på andre PS3'er og lastet ned spill på de? En venn av meg er i samme suppa, han kontaktet PSN support i USA, men ble bedt om å ta kontakt med PSN Norge, men de har enda ikke svart.

Hvis du ikke kan fysisk (eller ringe/mail med midlertidig passord) gå på en annen PS3 og logge på, deretter gå på kontoadministrasjon og deaktivere den fra din konto, må du nok kontakte support og se om de kan hjelpe deg.


Edit: På engelsk er det Account Management (under Playstation Network i XMB menyen), så System Activation og deretter Deactivate PS3 System
Vis hele sitatet...
takker for svar. Jeg vet fra før av hvordan man kan gå inn å deaktivere, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke vet hvilke ps3 systemer som er aktivert med min konto? :P
Sitat av resetmod91 Vis innlegg
takker for svar. Jeg vet fra før av hvordan man kan gå inn å deaktivere, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke vet hvilke ps3 systemer som er aktivert med min konto? :P
Vis hele sitatet...

Her er det en som fikk alle PS3'ene som var aktivert, deaktivert. Nå var dette US support, men prøv det samme med norsk support. Ser ut til at dette bare er noe de gjør en gang, så husk det til neste gang.
Sitat av Sethalas Vis innlegg
Her er det en som fikk alle PS3'ene som var aktivert, deaktivert. Nå var dette US support, men prøv det samme med norsk support. Ser ut til at dette bare er noe de gjør en gang, så husk det til neste gang.
Vis hele sitatet...
tusen takk! skal prøve
Ganske sikker på at det er at du har lasta ned DLCer osv fra 5 ulike ps3er.
Jeg hadde samme problemet, det ordna seg, bare å sende mail til ps3 Norge. Tror du må sende til Nordisk Fil da det tydeligvis er dem som har kontroll over ps3 i Norge. Ikke prøv å sende slikt til US, si i allefla ikke at du er Norsk, da videresender de deg right away.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Ganske sikker på at det er at du har lasta ned DLCer osv fra 5 ulike ps3er.
Jeg hadde samme problemet, det ordna seg, bare å sende mail til ps3 Norge. Tror du må sende til Nordisk Fil da det tydeligvis er dem som har kontroll over ps3 i Norge. Ikke prøv å sende slikt til US, si i allefla ikke at du er Norsk, da videresender de deg right away.
Vis hele sitatet...
hvor kan jeg finne mail til ps3 norge? har prøvd å lete men finner ingenting.. :/
Sitat av resetmod91 Vis innlegg
hvor kan jeg finne mail til ps3 norge? har prøvd å lete men finner ingenting.. :/
Vis hele sitatet...
http://no.playstation.com/contact-us/

Good luck. De har ingen form for ventekø, bare opptattsignal. Er bare å ringe fra du står opp til de stenger, kanskje du har flaks.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
http://us.playstation.com/support/an....htm?a_id=2616 prøv dette. Det funket for meg men jeg tror bare du kan ha 2 ps3'er active samtidig etterpå.
Sitat av halliballi Vis innlegg
http://us.playstation.com/support/an....htm?a_id=2616 prøv dette. Det funket for meg men jeg tror bare du kan ha 2 ps3'er active samtidig etterpå.
Vis hele sitatet...
Flotte greier at dette var tilgjengelig, nå har man en backup plan om PS3'en fyker. Det står på siden at du kan bare gjøre dette 1 gang hver 6 måned. Så det er bare å passe på at du ikke aktiverer 5 stykk før de 6 månedene er gått.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Ja, men jeg mener å ha lest at det bare går å aktivere på to forskjellige playstationer nå.
Sitat av Sethalas Vis innlegg
Flotte greier at dette var tilgjengelig, nå har man en backup plan om PS3'en fyker. Det står på siden at du kan bare gjøre dette 1 gang hver 6 måned. Så det er bare å passe på at du ikke aktiverer 5 stykk før de 6 månedene er gått.
Vis hele sitatet...
rått!!! jeg fant det nettopp selv ut nå