Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2460
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei kjøpte et brett ksalol, brettet så helt vanlige ut, samme med pillene. Men etter 2 inntak syntes jeg de funker greit men ikke på helt samme måte som de jeg vanlige har tatt. Så jeg spurte pluggen om det var rc benzo, og det var det...

Spørsmål : er disse "trygge og fortsette å knaske på? De smakte ikke absolutt ingenting men absolutt ikke bittert og jævelig som de jeg har altid pleid å ta
Anonym bruker
"Begeistret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på at det er ekte Xanax ja. Kan jo umulig være så mange brett i omløp og i så mange år uten at de er fake.

Tenker de er ganske trygge da, er nok bare en RC benzo. Har knasket utallige brett av disse opp igjennom årene, uten noe negativ effekt.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er serienummeret/batch nr på pillene dine? Så kan jeg sjekke opp mot mine(som fungerer akkurat som de skal).
Ingen kant eller noe på pillene i blisteret, helt fine og avrundet.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere andre kan gjerne poste batch nr på deres også, og eventuell tilbakemelding. Tipper de fleste er positive.
Anonym bruker
"Begeistret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De jeg har nå: 47451 062024

Syns noen av de ser litt ujevne ut og har noen hakk her og der. Usikker på om dette er pga at de ikke er profesjonellt presset, eller om det har skjedd under transport. Uansett god funk og er definitivt benzo.
Anonym bruker
"Begeistret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan legge til at det er en rundt kant på toppen av mine
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mine er 67373 102026, dine kommer trolig fra en eldre batch, eller kanskje andre bakmen? Pleier å være løsvekt som har sånn stygg kant, men har fått det på brett også, de hadde riktig smak og effekt(usikker på styrke).
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har forekommet noen få tilfeller av Ksalol med bromazolam(?) i UK, men usikker på om det har skjedd her til lands. (Sjekk wedinos for kilde)

Det er vell det eneste uriktige jeg har sett bekreftet hva angår ksalol, tipper nært 99% av all ksalol er piller med riktig virkestoff. Galenika kopiene har jo noe som ligner monopol på benzo i EU. Finnes overalt i tonnevis.
Hvor kjøper dere disse? Om det er lov å spørre/svare
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Hvor kjøper dere disse? Om det er lov å spørre/svare
Vis hele sitatet...
Darkweb
Anonym bruker
"Begeistret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Hvor kjøper dere disse? Om det er lov å spørre/svare
Vis hele sitatet...
Utallige selgere på dark web. Men har du noen kontakter i rusmiljøet skal det ikke være vanskelig å komme over.

Etter min erfaring flyter disse brettene rundt overalt i store mengder.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Hvor kjøper dere disse? Om det er lov å spørre/svare
Vis hele sitatet...
Kjøper lokalt, har veldig god tilgang for tiden. Kan vell skaffe så mange jeg bare ønsker vil jeg tro.
Anonym bruker
"Overtalt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er egentlig poenget med å ta xanax når de aller fleste får sobril/valium av fastlegen dersom en spør?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er egentlig poenget med å ta xanax når de aller fleste får sobril/valium av fastlegen dersom en spør?
Vis hele sitatet...
Er du ung, eller har noe form for rushistorikk er det vanskelig å få.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er egentlig poenget med å ta xanax når de aller fleste får sobril/valium av fastlegen dersom en spør?
Vis hele sitatet...
Hva sier man liksom for å få det fra fastlegen? Spesielt hvis man allerede har resept på aduvanz?
Anonym bruker
"Fregnete Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan handler man på dark web egentlig ? Aldri gjort før og usikker på hvordan det gjøres . Bør man bruke pc/ annen nettleser?


«Nopcgeek»
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Batchnummeret på mine er 66643 092026, noen som har testa disse? Har bare brukt sobril og valium, hvordan er disse i forhold ? Brettene er runde i kantene og pillene ser runde og fine ut, lyseblå farge. https://immahttp://imma.gr/125494x87fb8.gr/125494x87fb8
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får ikke til å laste opp bilde men de ligner helt på de nye ksalol galenik alprazolam 1 mg, med svart skrift. Begynner bli tom for andre benzo og lurer på om de er trygge å ta? Har ikke hørt noe negativt om de, men blir usikker da første gang skal ta noe utenom legit varer.
Anonym bruker
"Klok Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får ikke til å laste opp bilde men de ligner helt på de nye ksalol galenik alprazolam 1 mg, med svart skrift. Begynner bli tom for andre benzo og lurer på om de er trygge å ta? Har ikke hørt noe negativt om de, men blir usikker da første gang skal ta noe utenom legit varer.
Vis hele sitatet...
Hva legger du i trygge å ta? De er mest sannsynlig falskproduserte, men i 99% av tilfellene er det alprazolam i dem.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klok kimære : ja forstår det, og at de fleste er det alprazolam i, men lurte på om det har vært noe ang fentanyl og div dritt i det siste. Får litt noian, da vant til diazepam og sobril. Men hvor mye er 1 mg alprazolam sammenlignet med valium? Hvis du vet..? Delt noen i 4, så blir 0,25, kanskje best prøve det først…?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde først 0,25 mg, så 0,25mg etter halvtime. En 0,5 mg etter 2 timer så etter 2 timer, en 1 mg. Funker ihvertfall de. Så 2 mg til nå er jeg ganske ålreit form. Tror det er greit å holde seg til den dosa hvis man ikke har toleranse. Men prøve ikke ta det for ofte.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vant med 20 mg valium, så 2 mg alprazolam er kanskje for mye allikevel hvis man ikke har toleranse. Bare så jeg skrev feil. Sorry
Anonym bruker
"Begeistret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er vant med 20 mg valium, så 2 mg alprazolam er kanskje for mye allikevel hvis man ikke har toleranse. Bare så jeg skrev feil. Sorry
Vis hele sitatet...
https://images.squarespace-cdn.com/c...G?format=2500w

Denne er fin og bruke for å sammenligne. Her ser du doser på forskjellige benzo tilsvarende 10mg Valium.

0.5mg Alp er tilsvarende 10mg Valium, så 2mg blir litt mye da ja.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Batchnummeret på mine er 66643 092026, noen som har testa disse? Har bare brukt sobril og valium, hvordan er disse i forhold ? Brettene er runde i kantene og pillene ser runde og fine ut, lyseblå farge. https://immahttp://imma.gr/125494x87fb8.gr/125494x87fb8
Vis hele sitatet...
Hvis du har kjøpt disse lokalt så tipper jeg du er fra H**..? Vi har veldig like serienummer på pillene iallfall . Fikk de for noen dager siden så skal sammenligne samme dose og effekt opp mot batch 67373 som fungerte veldig bra.

Smaker bittert og jævlig iallfall disse også, regner egentlig med det er god kvalitet, pillene så pene ut også.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan handler man på dark web egentlig ? Aldri gjort før og usikker på hvordan det gjøres . Bør man bruke pc/ annen nettleser?


«Nopcgeek»
Vis hele sitatet...

Har du ikke hørt om « Hvordan handler man på dark web egentlig ?»’s A Guide to buying drugs of the internet, successfully?
«Aldri gjort før og usikker på hvordan det gjøres» blir fort om til «gjør det alltid, veldig sikker på hvordan det gjøres». Bli en netthandler, kjøp kurset i dag og få 50% rabatt. Kun 999,90,- bruk rabattkoden «Nopcgeek»

Dette er ett lynkurs hvor jeg følger deg helt frem til ditt første kjøp. Bistår også med hjelp til overføring av krypto(til meg, som betaling for assistanse når du skal navigere deg rundt i jungelen mellom svindlere, CIA og onion-url’er).
(Ved ekstra utfordringer eller treg læring kan man bli pålagt å betale en engangskostnad, 169,90 for mindre problemer, og opp til 399.90 om man trenger hele gjennomgangen på nytt).

Mvh din favoritt e-guide! Alltid en fornøyelse å hjelpe andre.

Ta kontakt for uforpliktende tilbud og pakkepriser, jeg tilbyr opplæring i alt fra forsvarlig bruk av narkotika, «hvordan prute i Brugata», «kunsten å røyke gratis», Veien til OnlyFans og andre spennende ting som «Når kobber blir til gull» og «Veien ut av miljøet» + «Veien ut av miljøet 2- Når Brugata kommer til deg».
«Jesus og rus» og mange flere.

(Jeg selger ikke narkotika, kun spennende kompetanse og how-to i form av guides eller 1on1 opplæring)

Er du usikker? Prøv da vell. En kveld foran pc’en så slipper du å møte noen dealer ansikt til ansikt igjen, noen gang. Starter du en OF med hjelpen min så trenger du kanskje ikke å forlate huset igjen engang.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 5 av de i løpet av 5 timers tid igår, de funker mot angsten, sovna ett par ganger, men kan ikke si de ga den highen som jeg får ved høye doser sobril. For min del roer valium/ vival ned angsten og jeg føler meg «normal», sobril i høye doser gir meg eufori, av en eller annen merkelig grunn, da mange ser på de som sukkertøy, haha. Disse ksalol tabl. dempet def angsten, men ble litt sløv.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glad ulv : ja, smakte litt bittert, de smelter veldig fort i munn, er det vanlig med disse?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sover veldig bra om natta av disse, selv når det er 10 timer siden siste inntak. Ett spm til dere erfarne, hvor lang tid tar det før man blir fysisk avhengig av disse? Har tatt ca 3-4 mg hver dag i 3 dager, hvis jeg bruker 1 mg hver dag i 3 uker til og så går over til mildere benzos, vil det merkes fysisk? Har IKKE lyst til å bli avhengig av disse, men er eneste jeg får tak i om dagen, og trenger noe hver dag pga situasjonen jeg er i akkurat nå. Takker for svar.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sover veldig bra om natta av disse, selv når det er 10 timer siden siste inntak. Ett spm til dere erfarne, hvor lang tid tar det før man blir fysisk avhengig av disse? Har tatt ca 3-4 mg hver dag i 3 dager, hvis jeg bruker 1 mg hver dag i 3 uker til og så går over til mildere benzos, vil det merkes fysisk? Har IKKE lyst til å bli avhengig av disse, men er eneste jeg får tak i om dagen, og trenger noe hver dag pga situasjonen jeg er i akkurat nå. Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Om 3 uker så tar du mildere benzo å tenker «de funker jo ikke??» så sitter du plutselig å knasker alprazolam igjen. Latterlig å spise 3-4mg om dagen å si at man IKKE vil bli avhengig.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opponent: ja det er latterlig, og dumt, vet det. Men elsker å være avslappa, meg selv, og ikke kjenne på den jævla angsten hver dag. Si jeg tar 1 mg hver dag da i 3 uker, man får vel ikke de sterkeste abstinenser av det? Har et hat/ elsk forhold til benzo. Er så jævlig lett å tenke at dette går fint, helt til man sitter der tom og merker etter ett par dager hvor fucked up virkeligheten er. Nei, får prøve trappe ned, vanskelig det og. Men sånn går det når man er så dum.
Kalsol er en kopi, de blå 1mg.
Mistet over 7 venner siste halvår, nå de blander med minus,tar ett korn for mye.
De blå er rene kopier,med fentany!,evt car fentanyl.
Da dør du på en 50 del av det du vanligvis tar, i tillegg uten å vite det., for ingen opplyser om det.

Om dere slår opp på de blå, vil dere se de er falske, og under en uke siden de ble advart mot på nrk.
Navnet er skrevet feil, brettene har aldri sett slik ut.

Så en som døde, mens han åpnet en pk m c.fent.!
med hansker klødde vedkommende seg i øyet.
Deretter tok det sekunder før han smalt i bakken.
Ambulansen km på tre min, men det var ikke mulig å Berge livet.

For meg er det veldig vont, og håper dere vil høre

For meg er det verste minne, må skrive ned hva jeg bruker, så det ikke blir dobbelt opp.

De ekte galico eller hva navnet er! Har knnallblå skrift, og tre små rød trekanter.
I Trondheim, finnes 4-5-6 forskjellige falske.
Navnet er stavet feil, på 6 av 6 brett her.

Uansett er de brettene med mørkeblå skrift! Uten 3 råde trekanter så falske det går ann.
Kun norske, bein er trygge.
Men ikke når man mister oversikten og tar hele glasset for å kjenne noe.


Det her skremte vettet av meg, har sikkert hatt ett dusin od’r, bare siste 2-3 år.
Men det her var totalt annerledes.
Minnene mine er 90 % borte.

Klarer dere kutt ut, gjør det.

Verre enn å bli dumpet som død i skogen, som er over 25 år siden jeg opplevde.
Ble torturet i overkant av en uke på forhånd, men hadde heller fått skjært av meg det andre øret også.
Sist endret av slitenRealist; 1. mars 2024 kl. 10:10. Grunn: Mer info
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
SlitenRealist: forstår at du har opplevd triste ting ifm dette, men kan det være at det har vært fentanyl i minusen og ikke de blå ksalol?Vet de er falske, men de fleste sier det er alprazolam i 99% av bretta, har ikke hørt om ett eneste dødsfall/ overdose ifm å ta bare de blå uten å blande med andre div sterke saker.
Er ikke så kjent imiljøet og bruker egentlig valium/sobril, men ble tom og da var plutselig tanken der å kjøpe noe lettvint. De funker hvertfall, men vil helst ikke denne veien.
Du virker som en med mye erfaring, har du noen tips til nedtrapping av ksalol/ valium/ sobril? Prøver la det gå en dag uten, men abstinensen kommer så fort så blir å ta hver dag.
Hilsen en som vil ha det bra, men sliter noe voldsomt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
SlitenRealist: forstår at du har opplevd triste ting ifm dette, men kan det være at det har vært fentanyl i minusen og ikke de blå ksalol?Vet de er falske, men de fleste sier det er alprazolam i 99% av bretta, har ikke hørt om ett eneste dødsfall/ overdose ifm å ta bare de blå uten å blande med andre div sterke saker.
Er ikke så kjent imiljøet og bruker egentlig valium/sobril, men ble tom og da var plutselig tanken der å kjøpe noe lettvint. De funker hvertfall, men vil helst ikke denne veien.
Du virker som en med mye erfaring, har du noen tips til nedtrapping av ksalol/ valium/ sobril? Prøver la det gå en dag uten, men abstinensen kommer så fort så blir å ta hver dag.
Hilsen en som vil ha det bra, men sliter noe voldsomt.
Vis hele sitatet...
Du trapper ned benzo ved å gradvis spise mindre benzo. Bruk gjerne god tid.
Det at det er fentanyl ble avvist av Politiet ca. en uke etter de første dødsfall med kslol.

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemar...nyl-1.14951932

Det at de er kopier er 100%
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Kalsol er en kopi, de blå 1mg.
Mistet over 7 venner siste halvår, nå de blander med minus,tar ett korn for mye.
De blå er rene kopier,med fentany!,evt car fentanyl.
Da dør du på en 50 del av det du vanligvis tar, i tillegg uten å vite det., for ingen opplyser om det.

Om dere slår opp på de blå, vil dere se de er falske, og under en uke siden de ble advart mot på nrk.
Navnet er skrevet feil, brettene har aldri sett slik ut.

Så en som døde, mens han åpnet en pk m c.fent.!
med hansker klødde vedkommende seg i øyet.
Deretter tok det sekunder før han smalt i bakken.
Ambulansen km på tre min, men det var ikke mulig å Berge livet.

For meg er det veldig vont, og håper dere vil høre

For meg er det verste minne, må skrive ned hva jeg bruker, så det ikke blir dobbelt opp.

De ekte galico eller hva navnet er! Har knnallblå skrift, og tre små rød trekanter.
I Trondheim, finnes 4-5-6 forskjellige falske.
Navnet er stavet feil, på 6 av 6 brett her.

Uansett er de brettene med mørkeblå skrift! Uten 3 råde trekanter så falske det går ann.
Kun norske, bein er trygge.
Men ikke når man mister oversikten og tar hele glasset for å kjenne noe.


Det her skremte vettet av meg, har sikkert hatt ett dusin od’r, bare siste 2-3 år.
Men det her var totalt annerledes.
Minnene mine er 90 % borte.

Klarer dere kutt ut, gjør det.

Verre enn å bli dumpet som død i skogen, som er over 25 år siden jeg opplevde.
Ble torturet i overkant av en uke på forhånd, men hadde heller fått skjært av meg det andre øret også.
Vis hele sitatet...
Du er full av piss
Kjøp fra Batman så får du ordentlig ;-) ekte staver confirmed.
Sist endret av thetech; 1. mars 2024 kl. 14:19.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vel til dags dato ikke vært funnet fetty i noen ksalol i Norge.

Har vel ved noen ekstremt få tilfeller vært funnet i oxy det og nitazen.

Men at alle ksalol på markedet er falske er en selvfølge men de varierer fra 0.1-1mg virkestoff og noen er lignende virkestoffer bare.
Anonym bruker
"Begeistret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Kalsol er en kopi, de blå 1mg.
Mistet over 7 venner siste halvår, nå de blander med minus,tar ett korn for mye.
De blå er rene kopier,med fentany!,evt car fentanyl.
Da dør du på en 50 del av det du vanligvis tar, i tillegg uten å vite det., for ingen opplyser om det.

Om dere slår opp på de blå, vil dere se de er falske, og under en uke siden de ble advart mot på nrk.
Navnet er skrevet feil, brettene har aldri sett slik ut.

Så en som døde, mens han åpnet en pk m c.fent.!
med hansker klødde vedkommende seg i øyet.
Deretter tok det sekunder før han smalt i bakken.
Ambulansen km på tre min, men det var ikke mulig å Berge livet.

For meg er det veldig vont, og håper dere vil høre

For meg er det verste minne, må skrive ned hva jeg bruker, så det ikke blir dobbelt opp.

De ekte galico eller hva navnet er! Har knnallblå skrift, og tre små rød trekanter.
I Trondheim, finnes 4-5-6 forskjellige falske.
Navnet er stavet feil, på 6 av 6 brett her.

Uansett er de brettene med mørkeblå skrift! Uten 3 råde trekanter så falske det går ann.
Kun norske, bein er trygge.
Men ikke når man mister oversikten og tar hele glasset for å kjenne noe.


Det her skremte vettet av meg, har sikkert hatt ett dusin od’r, bare siste 2-3 år.
Men det her var totalt annerledes.
Minnene mine er 90 % borte.

Klarer dere kutt ut, gjør det.

Verre enn å bli dumpet som død i skogen, som er over 25 år siden jeg opplevde.
Ble torturet i overkant av en uke på forhånd, men hadde heller fått skjært av meg det andre øret også.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at folk faller som fluer er jo som du sier at de blander det med minus. Det blir fort pustestans av og blande downers, og spesielt opiater og benzo.

Det er ikke pga. det er fentanyl i ksalol, fordi det er det ikke. Benzo er det desidert, om det er Alprazolam er derimot en annen sak.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begeistret Kerberos: ja, det er jo blandingen av alle downers som fører til pustestans. Men ett spm. Hvis man kjøper to brett med samme serienummer, og man prøver en eller to og de funker, er det da mindre sjangser for at de er uheldigvis har vært borti noe fent, under prosessen med å lage de?
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Kalsol er en kopi, de blå 1mg.
Mistet over 7 venner siste halvår, nå de blander med minus,tar ett korn for mye.
De blå er rene kopier,med fentany!,evt car fentanyl.
Da dør du på en 50 del av det du vanligvis tar, i tillegg uten å vite det., for ingen opplyser om det.

Om dere slår opp på de blå, vil dere se de er falske, og under en uke siden de ble advart mot på nrk.
Navnet er skrevet feil, brettene har aldri sett slik ut.

Så en som døde, mens han åpnet en pk m c.fent.!
med hansker klødde vedkommende seg i øyet.
Deretter tok det sekunder før han smalt i bakken.
Ambulansen km på tre min, men det var ikke mulig å Berge livet.

For meg er det veldig vont, og håper dere vil høre

For meg er det verste minne, må skrive ned hva jeg bruker, så det ikke blir dobbelt opp.

De ekte galico eller hva navnet er! Har knnallblå skrift, og tre små rød trekanter.
I Trondheim, finnes 4-5-6 forskjellige falske.
Navnet er stavet feil, på 6 av 6 brett her.

Uansett er de brettene med mørkeblå skrift! Uten 3 råde trekanter så falske det går ann.
Kun norske, bein er trygge.
Men ikke når man mister oversikten og tar hele glasset for å kjenne noe.


Det her skremte vettet av meg, har sikkert hatt ett dusin od’r, bare siste 2-3 år.
Men det her var totalt annerledes.
Minnene mine er 90 % borte.

Klarer dere kutt ut, gjør det.

Verre enn å bli dumpet som død i skogen, som er over 25 år siden jeg opplevde.
Ble torturet i overkant av en uke på forhånd, men hadde heller fått skjært av meg det andre øret også.
Vis hele sitatet...
Pølsevev