Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 460
Skjermkort: ATI radeon mobility X300
Opprativsystem: Win 7.

Hei, problemet mitt er stort sett at jeg ikke får signal på DVI, vga eller s-video utgang.

Tidligere var det installert win xp, hvor det ikke var noe problem.

Mye av problemet blir nok borte så fort jeg får installert Catalyst (tror jeg). Der kommer det et værre problem. For hvis jeg laster ned catalyst for win 7, blir dette installert og det står at programmet er velykket installert, men mappa som jeg valgte og installere det i, er tom. Og programmet er ikke å oppdrive noe som helst sted på datamaskinen. Hvis jeg prøver med catalysten som følgte med pcen (en version som er rundt 5-6 år gammel) får jeg bedskje om at pcen ikke har installert en windows utgave.) Så da blir ikke programmet installert.

Ved å laste ned nyeste catalyst til xp, og installere dette under "kompitabel med windows xp sp2" blir programmet installert, men det dukker ikke opp noe som helst informasjon om noe som helst.

Noen som veit hva som kan være galt ?

Takker for alle svar! Hadde vært supert å fått det til å fungere med win 7 ettersom at dette er kjøt. Surt å bruke penger på noe jeg ikke får brukt!