Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1301
Har 250ug lsd og delte den i to og ventet 1 og en halvtime. Veldig små hallusjoner, men ikke så veldig børr jeg ta resten?

Sitat av OhKyo Vis innlegg
Har 250ug lsd og delte den i to og ventet 1 og en halvtime. Veldig små hallusjoner, men ikke så veldig børr jeg ta resten?
Vis hele sitatet...
Noen med raske svar som kan svare nå?
Sist endret av OhKyo; 15. desember 2023 kl. 23:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva er din vekt?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ta resten og tenk gode tanker bro, alt blir bra
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke vits å ta resten. Etter første dose LSD så vil du måtte ta 300ug for å få samme effekt som du nå fikk av 100. Er det langt mellom dosene så risiker du at du bare forlenger litt av effektene, og blir skuffet.

Så spar den til en annen gang, eller kjøp en til så du kan legge til 50-80mcg.
Kjente du noe i kroppen eller var det bare halliser kan godt være noe typer RC lapper og ikke LSD du har fått
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du går på antidepressiva får du ingen effekt/veldig redusert. Om ikke, så er du blitt lurt om du da ikke tok lsd for bare noen dager siden.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vel også være at alt er dryppet på den siden du ikke har tatt
OhKyo's Avatar
Trådstarter
33 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke vits å ta resten. Etter første dose LSD så vil du måtte ta 300ug for å få samme effekt som du nå fikk av 100. Er det langt mellom dosene så risiker du at du bare forlenger litt av effektene, og blir skuffet.

Så spar den til en annen gang, eller kjøp en til så du kan legge til 50-80mcg.
Vis hele sitatet...
Endte opp med å ta heila av en rar grunn så traff det ikke for meg å kompisen min før 2 timer inn… må vært underdosert, i værstefall penslet kan da sies at LSD er mitt nytt favoritt rus trippet greit, men ble ikke fullstendig vekke noen som vet hvorfor?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Endte opp med å ta heila av en rar grunn så traff det ikke for meg å kompisen min før 2 timer inn… må vært underdosert, i værstefall penslet kan da sies at LSD er mitt nytt favoritt rus trippet greit, men ble ikke fullstendig vekke noen som vet hvorfor?
Vis hele sitatet...
Underdosert, kan også ujevnt fordelt på arket med forskjell mellom lapper.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det super Mario lapper er de halvparten av virkestoffet
Er du sikker på det er LSD?

De siste ti årene mine har lappene alltid vært underdosert. 250úg har jeg hørt for mye.

Jeg tror de er mye mindre og lagring har veldig mye å si.

Ta hele og ikke tenk på at du har tatt den.


Er det ett veldig lite frimerke? Alle de derivater som er kommet, som jeg ikke har så greie på.. vet bare noen av de brukte større frmerker.


Kommer helt an på deres psyke. Det er du som styrer trippen sammen med LSD'n om du skjønner.

Godt mulig det er noe som skal ligne på LSD...
Sist endret av Naturgrønn; 17. desember 2023 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Underdosert, kan også ujevnt fordelt på arket med forskjell mellom lapper.
Vis hele sitatet...
Tenk å få den lappen med mest på da Stakkars sjel.