Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1992
Har i det siste sett etter et slags stativ, et som kan holde fire eller flere skjermer...

googla dette og alt, men finner INGENTING eller INGEN som selger et sånt slags stativ her i norge.

www.multi-monitors.com - disse folka selger et sånt stativ til fire skjermer for rundt 1500kr, som er utrolig billig i forhold til det er stativ for to skjermer koster her i norge(fra 1500-3000kr)

PLEEASE hjelp..
Står vel 1300dollar? :P
Hva er det du trenger hjelp til da egentlig? Du har jo funnet www.multi-monitors.com?
først til dark jocketen, jeg trenger et stativ, ikke et stativ med fire skjermer.. og så til clr...

frakta fra usa til norge alene, koster over 300 dollar. dvs.. at det hele kommer på over 3000kr når det har kommet til norge, og om jeg må betale toll etter det, vel det vet jeg ikke, men mitt spm var: vet noen her om en forhandler som selger noe liknende stativ til samme pris: I NORGE I NORGE I NORGE
Sist endret av ChrisTheN0ob; 24. juli 2008 kl. 13:07.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, du må ikke betale toll - bare 25% MVA på summen av vare og frakt.