Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 759
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Lagde et design for en liten stund siden, og brukte tiden jeg hadde mellom terminprøver til å applisere designet til wordpress CMS-et og prøvde å gjøre dette uten å forandre noe særlig på det xhtml-dokumentet wordpress genererer, slik at jeg senere kan legge på andre design ved å legge til css-filer.

Jeg måtte bare gjøre noe minimale fornadringer for at sida skulle se ok ut i IE, men jeg har holdt forandringene på et minimum.

Ting som jeg skal gjøre noe med er presentasjonen av kommentarene, overskriftene i menyene, og luften i footer området.

Men hva syns dere nFF-ere?

http://khanixblog.freeserverhost.com

(Sida validerer, men freehosten min bestemte seg plutselig for å legge på reklame på alle sider. Reklamen er skjult fra viewporten, men validatoren blir hissig.)
Syntes siden var meget pen.

Eneste jeg stussa paa var bakgrunnen, syntes du burde ha stoerre "firkanter", slik de var naa blei jeg saann vond i oeynene.
Veldig pent!

Kremt: Hvor blir det av den "lille" Dweep section delen nederst i høyre hjørnet?
Eneste "kritiske" jeg kunne merke var at hver side var på rund 200kb, er det nødvendig på en så enkel side?
Alle de runde formene var kanskje litt tacky, men du har iallefall den obligatoriske 60talls tapeten.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Ser ut som ei online kryddersjappe
Synes den var veldig sjarmerende og pen jeg. God jobbet
Siden var meget fin dog jeg ikke likte "boblene" på høyresida.

Og hele designet heller forresten mot høyre, høresida er altså for tung.

Ellers var designet meget orginalt.
Meget pen side. Tapeten kan byttes ut til en litt enklere en.
Så forresten en skrivefeil hvis du bryr deg.
"My father got a Nikon D70 for Christmas, and a 1GB memory card, I ended up using it more than he did during Christmas. I think a know just as much as him about the camera even though he has studied the manual for weeks, waiting for this little treasure to arrive from the U.S."
Skal det ikke være
" I think I know just as...."
Må jo pirke litt
Som Zpawn nevnte så er siden altfor tung på høyresiden, og det gjør det litt ekkelt å se på den. Det er også ganske rotete med alle de "ballene" på høyresiden, og selv ville jeg nok ha foretrukket færre og større bokser.

Og ja, Radioslave, jeg ser også et par skrivefeil.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Trådstarter
Hyggelig at folk liker den

Boksenen vil bli større når jeg får flere kategorier, linker, måneder osv. I tillegg skal overskriften i hver boks bli større. Men tror også jeg skal slå sammen boksene archives og categories, samt other og meta.

Angående skrivefeil så er det sikkert plenty av dem, siden jeg skrev alt det pisset 03:00 (det står 04:00 men det er fordi jeg ikke har skifta tidszone). Har rettet en fem, seks stykker nå.

Sida er også litt vel stor som mrvangen påpeker...

Tapeten vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med, tror jeg må tenke litt mer på det

Angående tyngden på høyresida, ville det blitt bedre om jeg "heiset" opp menyboblene?
Slik som på det opprinnelige designet:
http://khanix.freeserverhost.com/

Sorry at jeg er party pooper,
men endelig kan jeg være den første som sier at jeg syns den var stygg.
Fargene var litt sånn: "wtf mate?"
(sitat fra endofworld)
Merkelig luft mellom header og resten,
og fonten: ok, hvor er freia?
kalenderen var bugga

Likte boble looken men fargene var litt for sterke etter min mening.
Funker ikke ordentlig i IE som bare er positivt.
Mouse overen var diggbar.
overall: en helt ok blogg.
Min mening er at det er en pen side, men liker ikke at den kalenderen følger siden nedover når du scroller og kommer over de andre boblene.
Enig med Starra.

Syns tapeten bør "bla" den også når du scroller, er ekkelt når bg står stille...

Ellers nice