Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3569
Hei, lurer på hvor jeg kan få kjøpt sånn rør jeg kan snorte subutex/pulver med, er så lei av å bruke norges bank sine ruller, uhygienisk og upraktisk. Bestemora di har sikkert ikke lyst å ende opp med en rull jeg har snorta cola med buggis på.

Noen form for små papprør med runde kanter som ikke jeg kan få papercuts i nesa av hadde vært optimalt, noen som vet av noen plass jeg kan få kjøpt sånne?
Aner ikke hva jeg skal søke på på ebay av engelske ord.

Peace.
Det er bare og kjøpe en pakke med sugerør,så har du snorte rør for resten av livet.
Er jo ikke noe vits i og bestille noe annet,sugerør fra rema funker fett det.
Sist endret av JayHova; 9. mai 2012 kl. 21:53.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Kan ikke si jeg anbefaler noe siden jeg aldri har snorta noe, men hvis du kjøper en blunt eller cones på shangri lah eller noen annen butikk som selger slikt får du med et lite plastikkrør som jeg tror kan være perfekt for snorting.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Er ikke sugerør litt kvasse da? Jeg blør veldig fort neseblod, er så sykt dritt når man har inntatt ei stripe.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Er ikke sugerør litt kvasse da? Jeg blør veldig fort neseblod, er så sykt dritt når man har inntatt ei stripe.
Vis hele sitatet...
Bor du i Oslo har sikkert diverse headshops en form for snorterør.
Funker helt fint for meg,ingen problem med neseblod.
Demonter en kulepenn?
Fant noen greier på shady.no, her under kategorien Snort Stuff

ninjaedit: synes støvsugeren var fet
Sist endret av dolan_duck; 9. mai 2012 kl. 22:03.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Ok, da stikker jeg på Burger King og handler nå.

Kulepenn blir så langt, men skal prøve sugerør nå, 2 sec.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Stikk innom en headshop eller finn en online, de selger snorterør av ymse slag hos de fleste. Alt fra metall til plastikk til glass med psykedeliske design.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Sitat av dolan_duck Vis innlegg
Fant noen greier på shady.no, her under kategorien Snort Stuff

ninjaedit: synes støvsugeren var fet
Vis hele sitatet...
Dolan pls.

Ja, skal så jævli bestille den i gull etterpå!
http://www.goodluckbuy.com/7mm5mm-ca...long-3pcs.html
Kutt til ønsket lengde med baugfil. Carbon er alltid tøft
Jeg ser virkelig ingen grunn til å bruke noe annet enn sugerør. Du skal vel ikke stikke det langt opp i nesa? Evt kan du brenne tuppen litt med lighter så det ikke blir skarpt.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Ekte snortenarkisser bruker tusenlapper!

Rull sammen, ta en pitteliten teipbit rundt så den holder seg der og snort ivei.
Kan få ett av meg, den er hvit, med 4 blåe streker rundt, plastikk.
Om du trenger mange kjøper jeg bare en hel haug med sugerør, du kan få flere meter oppdelt i hvilken lengde du trenger, lighta+plastic=fantastic!
Haha :P Skal være vanskelig.. 1/3 sugerør! Blør du neseblod av en sugerørtupp i nesa bruker du feil teknikk eller feil drugs
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Dolan pls.

Ja, skal så jævli bestille den i gull etterpå!
Vis hele sitatet...
Genialt
Åssen dytter du røra opp i nesa om du kutter deg å ikke syntes sugerør er bra nok(?)
Tror det er første gangen jeg har hørt om noen som får papercuts inni nesa av å bruke en bit av et ark eller whatever. har sett folk blø etter snorting, men ikke pga cuts ;P

Men uansett, husker ikke om det var Shangri La eller Scorpius som hadde før hvertfall, kjøpte på en av de, men husker ikke hvem. Good luck hvertfall
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Er ikke sugerør litt kvasse da? Jeg blør veldig fort neseblod, er så sykt dritt når man har inntatt ei stripe.
Vis hele sitatet...
kan man ikke bare file litt på kantene med fint sandpapir eller en neglfil eller noe?
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Var på 7/11 og fikk tak i meg blanke gjennomsiktige sugerør, og jeg bynte ikke å blø i nesa av dem, klipper dem opp i ca. 4cm.
Er helt bortevekke på Subutex nå
Elektriker teip på enden av snifferedskapet^^
brukt sugerør til alle tider (alldrig hatt noe problemer med det... , det er ikke sugerøret som får deg til å blø neseblod det er såret du lager oppi der pga dopen :P eller med mindre du konker ut mens du snårter da og trykker røret opp i hjernebarken
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Er ikke sugerør litt kvasse da? Jeg blør veldig fort neseblod, er så sykt dritt når man har inntatt ei stripe.
Vis hele sitatet...
smelt tuppen du har tenkt til å stappe i nesa bare litt slik at kantene blir litt mykere. Da ser du forskjell også
Brenn litt på tuppen av et sugerør og form det