Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4759
*** Vannmannens tidsalder ***

Dato: 30.07.2003
Hvem: Apoteket (meg) og Tulla23
Hvor: Hjemme
Styrke: Peak opp i level 4
Stoff: 2.5 gram Psilocybe Cubensis + 2 jointer & litt lystgass

Klokka 2020 på kvelden ble 2.5 gram cubensis (meksikansk fleinsopp) inntatt. Tygget soppen, og svelgte den ned med drikke. Tulla23 tok også 2.5 gram. Denne soppen var kjøpt i Lillestrøm, og viste seg å være av beste kvalitet. Bare ca. 10 minutter etter den var nede begynnte de første virkningene. Musikken ble intens, farger og lys ble skarpere. Etter 30 minutter begynnte hele rummet å leve og musikken ble ganske spacet. Skjønte ikke hva som skjedde med musikken, men det hørtes ut som det rant sand ut av den ene høytaleren. Musikken ble etterhvert så spacet at jeg ikke skjønte hva slags musikk som sto på, ikke en gang hva slags sjanger det var. Musikken hørtes ut som ett godstog som gikk på skinner inni #rytmeboksen på IRC. Musikken som drev toget skulle til Neptun og levere en koffeinpille. Fikk noen sinnsyke latterkick og skrev dette på IRC: =====[XXXXXXXD]======== <-- Ett godstog. Tulla23 trippet også hardt, hun trodde hun skulle bli en finger! Litt senere skrev jeg dette på IRC: Lurer på om SPD (Statoil på Dal) blir hentet av en UFO i natt? Og så dette: En dråpe Cola inneholder 100000000000000000 milliarder CD'er med Trance! Masse sprø tanker i denne trippen. Oppturen var som vanlig litt kriblende og rastløs.

Vi bestemte oss for å gå ut og ta en sigg. Vi gikk ut og ute var det en helt ny verden som møtte oss. Alt var helt sinnsykt levende og fargerikt. Å røyke var en snål opplevelse, synes det tok en halv time å røyke en sigg. Naturen laget fraktaler og 3-dimensjonale mønstre til 1000. Skogen bak huset var helt ugjennkjennelig, og der så jeg forhistoriske øgler, merkelig fugler og rare konstruksjoner. Hørte også noen unger fra nabotomta, noe som var helt sinneykt å høre på. Vet ikke hva de drev med, men det hørtes ut som ungene kom fra en annen verden. Stemmene og latteren demmes ble spilt om og om igjen i hodet mitt, slik som ett ekko. Da klokka var 2130 begynnte vi å trippe seriøst hardt.

Vi gikk inn og hentet ett pledd og la oss på plenen ute i hagen. Lå og så opp i skyene og der fantes det en "astral" verden bestående av rosa slott og blå flater som bevegde seg rundt. Meget vakkert å se på, ble nesten religiøs av å se på dette. Satte meg opp igjen og så mer inn i skogen. Den var nå 3-dimensjonal og helt utrolig levende. Trodde jeg var i samme verden som spillet Unreal befinner seg i. Forstod ikke lenger at vi satt i vår egen hage. Alt var helt fremmed, på en god måte. Bilene som kjørte på veien hørtes ut som UFO'er og store tog som suste fobi. Etterhvert ble myggen for slitsom. Fikk kanskje 2 myggstikk, men da så jeg plutselig 50 øyestikkere som ville bite meg. Var litt slitsomt, så vi gikk inn igjen.

Vel inne igjen låste Terese døra for at myggen ikke skulle komme inn, og det fikk jeg masse lattiser av. Alt fikk en ny vri da vi kom inn igjen. Trippen ble mer "syntetisk" og hvert rum i huset ga forskellig opplevelse. Badet var absolutt tøffest å være inni, inni veggene var det en grønn skog. Følte meg skikkelig trippa og skjønte ikke at jeg var i min egen leilighet. Følelsen av hvem jeg er (egoet) var delvis oppløst. Dette er svert vanskelig å beskrive, må oppleves. På IRC skrev jeg masse rart (skrivefeil fra IRC-loggen er rettet) bla.a. dette: Dette er bare begynnelsen på alt ... Dette er rett og slett hele skapoerverket ... Vi skal lande på månen med Jesus ... Er bare på vei fra fiskenes teng til vannmannens teng de neste 2000 år. Nå trodde jeg hele jodrden, hele skaperverket var på vei inn i ett nytt stejernetegn som skulle vare i 2000 år. Trodde Jesus hadde kommet tilbake, han var blandt oss alle. Jesus var usynelig, men jeg kjente han var der. Alt var helt annerledes enn før, alt var skikkelig fredelig og behagelig. Alt var utrolig vakkert, følte meg helt fullkommen og i fred med alt rundt meg. På dette tindspunktet var jeg så trippa at jeg hadde glemt at jeg var trippa på sopp. Alt var liksom virkelighet og helt spesiellt, det er UMULIG å forklare. Tror jeg på dette tidspunkt var oppe på level 4, for på level 3 skjønner man at man har tatt sopp.

Da klokka nermet seg 2400 begynnte trippen å slippe taket, men hadde fortsatt mye sprø tanker og halliser. Var ganske rastløs og gikk masse rundt i huset. For å få ut litt av rastløsheten bestemte vi oss for å røyke ei bombe. Hadde store problemer med å mekke den, hadde så mye lattiser og var så trippa at det var vanskelig å tenke logisk. Til slutt fikk vi røyket jointen og trippen ble mer rolig, var ikke så rastløs i kroppen og sånn lenger. La meg og fløt med, noe som var sinnsykt digg. Svevde i ett 3-dimensjonalt felt med lilla og gule konstruksjoner da jeg lukket øynene. Dette var den 5'te dimensjon. En dimensjon laget av ren tankekraft. Skjønte nå at jeg hadde tatt sopp, og var helt klart ikke så hardt trippa lenger. Litt senere satt jeg ved PC'n igjen og nå trodde jeg at jeg hadde en 2048 TBit's rask linje på internet. Skrev fortsatt en del sprøtt på IRC: Sitter på verndes raskeste internetlinje nå ... Sopplinja er den beste linja asså ... Så har vi 2^12 ... Rein matematikk fra universert ... Universet feirer 2000 år i dag. Det var så sinnsykt fett at universet feiret 2000 år. Følte en sinnsykt sterk eufori (lykkefølelse) av dette. Litt mer fra IRC: Er så sinnsykt fett med den 5. dimensjon asså ... Soppen landa på jordbærsesongen for 17 åt siden ... Vi ble tatt opp i den 5. dimensjon i dag ... Var visst bare 144000 i dag da ... Var ganske heftig da Jesus skrudde av filteret for den 5. dimensjon asså ... Var som å bli født på ny ... Bare 1000000 ganger mer heftig liv enn i den 3. dimensjon ... Er vakrere enn det går ann å forestille seg.

Klokka 0030 tok vi lystgass, og dette forsterket trippen igjen. Fikk sinnsyke lattiser og ble utrolig lett og skikkelig fjern i kroppen. Da klokka nermet seg 0100 var trippen nesten over og vi røyka ei ny bombe. Dette var en sinnsykt fet tripp som var meget religiøs, masse eufori og masse lattiser. Var i meget godt humør dagene etter trippen, og det var Tulla23 også. Sopp er rene medisinen og ett herlig rusmiddel! Dette var ren lykke fra begynnelse til slutt.

- Apoteket 30.07.2003
▼ ... flere år senere ... ▼
Hørtes ut som en utrolig fin trip!
Haha, gammal tråd ass. Men henger meg på han over! Bra rapport! KP!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Tråden er fra 2004 og ingen kommentarer før 2010?
Jaja, om trådstarter enda er ilive, fin rapport !
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Tråden er fra 2004 og ingen kommentarer før 2010?
Jaja, om trådstarter enda er ilive, fin rapport !
Vis hele sitatet...
Han er faktisk død blir det sagt av pålitelige kilder i en annen tråd han hadde lagd. RIP
Sist endret av pidget; 10. mai 2010 kl. 13:45.
Sitat av pidget Vis innlegg
Han er faktisk død blir det sagt av pålitelige kilder i en annen tråd han hadde lagd. RIP
Vis hele sitatet...
Hvilke "pålitelige" kilder mener du? Kan du sende lenke til den andre tråden?
Sitat av pation Vis innlegg
Hvilke "pålitelige" kilder mener du? Kan du sende lenke til den andre tråden?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php...=gepshen+d%F8d
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
RIP (Titegn)
▼ ... over en uke senere ... ▼
hehe, hørtes fett ut
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig bra.

Jeg hadde et sykt opplevelese på sopp som jeg ikke helt klarer å få klarhet i? så jeg håper noen her kan hjelpe til.


Det som er at, igår kveld var meg og to kompiser ut i skogen ved en liten gapahauk og spiste sopp, P. Cubensis Mexican, (selv grod vel og merke). Vi hadde tent bål, sterinlys, frukt, musikk, afrikansk bongo-tromme, te, veldig koslig og energestisk omgivelse. Når det hadde gått en stund, og soppen hadde begynt å virke, var det som om jeg kunne styre bålet, med trommeslag, kompisene mine la merke til det også, det var som om jeg kunne se forbindelse mellom vibrasjoner fra musikken, vinden, trommene alt ble ett, og at jeg styret det med taktene. Hvis jeg sluttet å spille, begynte bålet å smått dø ut, og noen av lysene slokne, men om jeg holdt takten gående så var det liv i flamene og telysene. Dette har aldri skjedd meg før. Har noen hatt noe liggnede opplevelese?

Takker veldig for svar.
Vel newgrow, Når du har en så spesiell bevisthet, som du ofte får på sopp så kan så mangt skje...
Å se spesielle forbindelser på trip er langt ifra uvanlig, og uansett hvor realistisk en forbindelse klarer å bli, kan de godt være helt fjærne.

Du har nok ikke vært borti noe uvanlig.