Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1308
Er det noe interesse for dette i østlandsområdet?

Jeg har hatt mc lappen i over 4 år nå og sliter litt med motivasjonen for å komme meg ut og kjøre alene. Kjenner så og si ingen med mc lappen, derfor tar jeg nå initiativet til å lage et lite Freak mc treff/tur om det er interesse for dette.

Jeg tenker ikke langtur/Oslo-Kiruna osv, bare et enkelt lite treff der vi kan møtes og snakke skit.

Frister dette? Alle typer sykler er invitert.

Sitat av gummiand Vis innlegg
Er det noe interesse for dette i østlandsområdet?

Jeg har hatt mc lappen i over 4 år nå og sliter litt med motivasjonen for å komme meg ut og kjøre alene. Kjenner så og si ingen med mc lappen, derfor tar jeg nå initiativet til å lage et lite Freak mc treff/tur om det er interesse for dette.

Jeg tenker ikke langtur/Oslo-Kiruna osv, bare et enkelt lite treff der vi kan møtes og snakke skit.

Frister dette? Alle typer sykler er invitert.
Vis hele sitatet...
Jeg kjører forøvrig en orange metallic Kawasaki 750 og cruiser stadig vekk rund omkring i Oslo.
Meld deg inn i NMCU så får du treffkatalogen med oversikt over treff og stevner i norge(skandinavia) og de store i Europa
▼ ... over en uke senere ... ▼
mcevent.no
Kan bli med på det, men hadde ett lite uhell i morges der jeg veltet i 10kmh og klarte å få styret/gaffelen skjev. Så må nesten se om det kan repareres selv eller om sykkelen må på verksted...
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Ahh, så spennende! Har selv hatt lappen i... 9 år eller så, men er for øyeblikket uten MC. Jeg synes dette er en kjempegod idè, da jeg heller vil ut å kjøre med med-freaks enn randoms i NMCU. Går med store planer om å kjøpe meg en adventure MC i løpet av neste år, og ville definitivt vært med på en tur med freak.