Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1146
Er det noen som vet hva jeg trenger for å henge TV skjermen på veggen og hvor jeg kan få kjøpt dette?

Forresten, hvilken PC skjerm anbefaler dere? skal bli brukt til gaming og budjsettet ligger på rundt 1000-2000 NOK.
Du finner ut hvilket feste TV'en har og kjøper et feste for den typen og størrelsen på tv'en. Kjøpes så og si alle plasser de selger tv'er.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du trenger et veggfeste logisk nok, i en størrelse som passer den skjermen du har.

Og gjerne en studfinder hvis vekten er større.

Ikke glem skruer og skrumaskin.

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Du finner ut hvilket feste TV'en har og kjøper et feste for den typen og størrelsen på tv'en. Kjøpes så og si alle plasser de selger tv'er.
Vis hele sitatet...
99.9% av alle tver har standard vesafeste.
Sist endret av AtXbYeA; 13. april 2013 kl. 15:14.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Er det en plasmaskjerm ville jeg ikke bare tatt et villkårlig plass på veggen for å si det sånt x)
Biltema har billige og greie løsninger på dette. De hadde ihvertfall tidligere, om de ikke har kan du prøve ''Clas Ohlson'' eller ''Jula''.
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Velg en vegg som er solid nok til og holde tven da... ikke feks en gips vegg!
Mur og trevegg er bra.
Kan fint henge tven på en gipsvegg. Du må bare finne stenderne bak de er med 60cm mellomrom. Dette har jeg gjort selv og det henger like bra som på en vegg i panel.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
99.9% av alle tver har standard vesafeste.
Vis hele sitatet...

99.9% er overdrevet, men ja de fleste har VESA feste, men som sakt, bedre å sjekke. Ingen her som veit hvilken TV han har.