Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  331 41226
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Har nå spilt noen timer, og må si jeg er veldig skuffet så langt! Var en veldig aktiv spiller i BF3 og deltok i diverse konkurranser og ladders. Jeg likte BF3, men jeg får ikke helt feelingen med BF4 desverre
Vis hele sitatet...
Etter en del mer spilling har jeg helt endret mening! Jeg bare elsker det Spillet kjører perfekt, og har ikke hatt mye problem med crash osv.

Dersom det blir en egen freak-server stemmer jeg for 32 player CQ, da jeg mener conquest er den mest allsidige gamemoden.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har ihvertfall satt opp en server for et par-tre spillere nå. Den er å finne på bf4-1.freak.no eller ved å søke etter Freak.no i server search. Innstillingene er per nå default. Jeg kommer sikkert til å reklamere litt mer for den når alle ting er på plass.
Sist endret av nso; 1. november 2013 kl. 19:20.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det høres veldig bra ut. Selv ville jeg stemt for å gå for hardcore, men jeg veit ikke hva andre her føler om det.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av daimeno Vis innlegg
Det høres veldig bra ut. Selv ville jeg stemt for å gå for hardcore, men jeg veit ikke hva andre her føler om det.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, men såvidt jeg kan se så fungerer ikke hardcore som forventet enda?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Nei, det er godt mulig. Noen servere ser ut til å ha fått det til veldig bra, mens andre med hardcore i tittelen fortsatt viser minimap osv. Jeg har enda til gode å finne noen servere ved å huke av "hardcore" i advanced-taben på server-browseren.

Uansett; Deilig å ha 3 i ping til serveren ihvertfall!
Hardcore som i at man ikke får tilbake helse og ikke autorepair holder som regel i lange baner.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hardcore som i at man ikke får tilbake helse og ikke autorepair holder som regel i lange baner.
Vis hele sitatet...
Og at man ikke tåler så jævlig mye
Man kan heller ikke marke targets, eller se folk paa sit eget lag.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
68/68 spillere og 2 commanders, ikke dårlig for å ha vært oppe mindre enn en time
Sist endret av nso; 1. november 2013 kl. 19:25.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
68/68 spillere og 2 commanders, ikke dårlig for å ha vært oppe mindre enn en time
Vis hele sitatet...
Gi freakere prioritet ? Neida, det må du jo ikke. Men hadde jo vært fint om vi slapp å stå i kø!
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Gi freakere prioritet ? Neida, det må du jo ikke. Men hadde jo vært fint om vi slapp å stå i kø!
Vis hele sitatet...
Hvis det hadde vært kø hadde jo det vært bra
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvis det hadde vært kø hadde jo det vært bra
Vis hele sitatet...
Er det ikke mulig å stå i kø?
Sitat av nso Vis innlegg
Er det ikke mulig å stå i kø?
Vis hele sitatet...
Får ikke til å stille meg i kø på noen servere jeg.
Sist endret av ClosetotheEdge; 1. november 2013 kl. 19:49.
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
Nei, det går ikke enda hvertfall. Er serveren full får man ikke joina, man må reconnecte når det er en åpen plass.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det hakket ganske nå. Jeg forstår ikke helt hvorfor, ettersom det virket som om alle spillerne hadde okay latency. Har noen vært borti dette før?
Sist endret av nso; 1. november 2013 kl. 20:46.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Det hakket ganske nå. Jeg forstår ikke helt hvorfor, ettersom det virket som om alle spillerne hadde okay latency. Har noen vært borti dette før?
Vis hele sitatet...
Desverre er hele BF4 multiplayeren halveis ræva nå..Så er ikke din feil.
Sett serveren til 40-50 spillere maks, det har en tendens til og la serveren leve istedet for at den krasjer hele tiden. Det vi fant ut i går ihvertfall.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Det hakket ganske nå. Jeg forstår ikke helt hvorfor, ettersom det virket som om alle spillerne hadde okay latency. Har noen vært borti dette før?
Vis hele sitatet...
Skjer det samme med serveren vår, selv om vi resetter den så har man til tider konstant stuttering.

Battlefield 4: NOTICE: WE ARE CURRENTLY ROLLING OUT NEW GAME SERVERS TO ADDRESS STABILITY ISSUES, WHILE SERVERS ARE UPDATED YOU MIGHT BE DISCONNECTED FROM YOUR CURRENT GAME
Vis hele sitatet...
Dette ble sagt for noen timer siden.
68 spillere?

Jeg fikk nesten lyst å drite i eksamener og innleveringer... Rape fest.... Nade party.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av uaexed Vis innlegg
68 spillere?

Jeg fikk nesten lyst å drite i eksamener og innleveringer... Rape fest.... Nade party.
Vis hele sitatet...
70, men jeg satte den ned til 34 nå for å teste om det er antall spillere som fører til laggy server.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Er det flere en meg som føler det er alt for mange tankser på et map? er jo helt umulig å gjøre noe uten å bli drept av tanks.
Sitat av pokemon Vis innlegg
Er det flere en meg som føler det er alt for mange tankser på et map? er jo helt umulig å gjøre noe uten å bli drept av tanks.
Vis hele sitatet...
Nå har jo omtrent alle klassa muligheten til å ta ut tankser og andre kjøretøy. Tanks har også fått mer limited ammo og tåler mindre(?) Er jo også noe som heter Rush og TDM.
Sist endret av Rundballe`n; 2. november 2013 kl. 10:03.
Game disconnected
pokemon's Avatar
spilte rush just og attackers hadde 3 tankser en bil og et helikopter wtf mener jeg..
Sitat av pokemon Vis innlegg
spilte rush just og attackers hadde 3 tankser en bil og et helikopter wtf mener jeg..
Vis hele sitatet...
Det er da ditt hovedmål bør være å ta ut disse kjøretøyene, er nettopp derfor det finnes klasser som har C4 og Rocket Launchers..
Senario: som skjer hele tiden når jeg gamer:

Laget blir dominert av tanks/kjøretøy

-Recon, laser tag ingen engineers som bruker rocket launchers for og ta dem ut.

-Engineers, ingen har laser tag for og treffe sikker på target.

Evig runddans.


Legg meg til på Origin om noen vil spille i dag: GeneralDuchee

Spiller for det meste Recon eller support.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det er da ditt hovedmål bør være å ta ut disse kjøretøyene, er nettopp derfor det finnes klasser som har C4 og Rocket Launchers..
Vis hele sitatet...
dette er ikke poenget, jeg spurte om det var flere som syntes det var litt mye tankser ikke hva jeg bør gjøre når jeg ser en, rundene blir for det meste dominert av tankser føler jeg hvertfall på de åpne mapsene.

et anned spørsmål; er det noen som har en fix på bad_pool_caller crash ved kartskifte?
Er det flere her som har problemer med å spille bf4? Jeg trykker på spill compaign og den blåe greia åpner seg og det står Loading levels så starter bf4, men det er bare svart skjerm og en sånn loade ting i høyre hjørne og ingenting skjer....

finner ingenting på nettet heller om hva jeg kan gjøre ??
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Senario: som skjer hele tiden når jeg gamer:

Laget blir dominert av tanks/kjøretøy

-Recon, laser tag ingen engineers som bruker rocket launchers for og ta dem ut.
Vis hele sitatet...
Den laser tagen er awsome til å spotte fienden på avstand. hvis du spiller recon med scope.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
dette er ikke poenget, jeg spurte om det var flere som syntes det var litt mye tankser ikke hva jeg bør gjøre når jeg ser en, rundene blir for det meste dominert av tankser føler jeg hvertfall på de åpne mapsene.

et anned spørsmål; er det noen som har en fix på bad_pool_caller crash ved kartskifte?
Vis hele sitatet...
Ja jeg synes det er for mye kjøretøy på rush.

Det var også en av grunnene til at jeg likte Rush i Bf3. Fordi det var ikke overdrevet mye kjøretøy. I bf4 synes jeg det blir for mye, på rush.
Står å vingler om jeg skal kjøpe det eller ikke, spilte 250 timer i bf3, og spilte betaen til bf4, likte de endringene som var gjort. Men er det like mye "støv" overalt på alle brettene slik som det var i betaen etter at tårnet falt? Spiller for det meste recon og engineer.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Dere kaller serveren Hardcore-ish men det er egentlig standard?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Lima Vis innlegg
Dere kaller serveren Hardcore-ish men det er egentlig standard?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe som heter hardcore enda. Hvis du søker etter hardcore i server browser så finner du ingenting.

Men ja. Settings på serveren nå er mindre HP, FF, ingen 3d tag, ingen 3d view. Pretty much det som er hardcore, er det ikke?
hva er det folk har som killstreak atm? selv har jeg 42 med littlebird, syns dem burde nerfe den endel. Er så utrolig enkelt med de 25mm kanonene.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Det er ikke noe som heter hardcore enda. Hvis du søker etter hardcore i server browser så finner du ingenting.

Men ja. Settings på serveren nå er mindre HP, FF, ingen 3d tag, ingen 3d view. Pretty much det som er hardcore, er det ikke?
Vis hele sitatet...
Jeg så det stod 100 hp, 3d tag, og 3d wiew. Derfor jeg lurte.
Andre freaks som opplever store problemer med servere idag? Fungerte smertefritt igår, idag er det helt horribelt igjen..
Noen som har hatt problemer etter installasjon av BF4? Etter installasjonen av origin og battlefield har ikke dataen min klart å installere/avinstallere filer og battlefield funker heller ikke
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Andre freaks som opplever store problemer med servere idag? Fungerte smertefritt igår, idag er det helt horribelt igjen..
Vis hele sitatet...
Spørsmålet ditt bør være om det er noen som ikke har hatt problemer..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Lima Vis innlegg
Jeg så det stod 100 hp, 3d tag, og 3d wiew. Derfor jeg lurte.
Vis hele sitatet...
Det gjør det. Jeg applyer settingene men de kicker ikke inn. Har tatt kontakt med hosten får å høre hva som er feil, men antar de har en ticket-liste lang som et vondt år nå.
Kanskje problemet er at tanks aa andre ting spawner for fort etter at det har blitt slaatt ned? Virker i allefall saann
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Mye problemer med servere, krasj mm. Men det værste er vel netcode, som er helt på trynet. Man kan jo ha rundet et hjørne for flere sekunder siden, og plutselig bli drept av noen på andre siden av hjørnet. Eller som Levelcap sier, det er håpløst med helikopter da man blir locket også truffet et sekund etterpå.
Bare jeg som får random directx crash? Spillet fryser, så krasjer det og gir meg en DirectX feil. Prøvd å reinstallere DirectX og også å bytte fra norsk til engelsk (usa) på unikode programmer.

Venter på en patch fra Dice eller oppdateringer generelt.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Mye problemer med servere, krasj mm. Men det værste er vel netcode, som er helt på trynet. Man kan jo ha rundet et hjørne for flere sekunder siden, og plutselig bli drept av noen på andre siden av hjørnet. Eller som Levelcap sier, det er håpløst med helikopter da man blir locket også truffet et sekund etterpå.
Vis hele sitatet...
Ville bare legge til at da jeg spillte med noen kamerater igår på Paracel Storm så opplevde 2 av oss full orkan, mens den tredje hadde strålende vær, med skyfri himmel.
Sitat av Lima Vis innlegg
Ville bare legge til at da jeg spillte med noen kamerater igår på Paracel Storm så opplevde 2 av oss full orkan, mens den tredje hadde strålende vær, med skyfri himmel.
Vis hele sitatet...
HAHAH!!!!!! For en fordel!
Game disconnected
pokemon's Avatar
Jeg har just leid meg en server, men får kun preset som custom, hva kan jeg gjøre for å få den normal?
siege of shangai er det eneste mappet pcen min fryser på! grrr!
Le Colonel
Oatre's Avatar
Trådstarter
tennbrikket det samme skjer med meg. Har egentlig lyst til å spille det, gikk ikke lei i betaen
Sist endret av Oatre; 3. november 2013 kl. 17:08.
Flere enn meg som har fått med seg at man plutselig kan stå i kø på en server nå? :P Fant nettopp en server med over 40 i kø. Så måtte teste selv, og det fungerte fint å stå i kø på en server nå
har alltid vært kø system, men har bare ikke funket før nå
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen som vet hvordan man stiller tickets på et map?
Jeg ble avbrutt av ungene som våknet midt i en session. Da jeg kom tilbake, var jeg bannet fra serveren pga idle too long. Er dette en permanent ban, eller hvor lenge må jeg vente før jeg kan joine serveren igjen?
Sist endret av DrPain; 4. november 2013 kl. 22:44.