Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1658
Hai Freaks!

Vil først og fremst si:

Til alle dere kids og retards der ute, som vil komme og ødelegge for meg, ved å dislike og shit, stikk av.
Dere har ikke peil på hvor lang tid det tar å arbeide med dette... Enda lengre tid siden jeg er ny, og må rette opp i alt, recorde på nytt og så videre..

Som sagt, som dere vet. -Jeg er ny i editing.
Ikke forvent at jeg skal edite som en proff..

Om dere liker klippet, gjerne trykk på like og kommenter.
Det gir meg utrolig mye motivasjon til å fortsette, når folk ser videoen, og liker det iforhold til hvor mye jeg har holdt på.

Igjen, kids der ute som vil fucke med dislikes, stikk av... Voks opp.

@ VIDEO

#take care

-Egeenz

kommer en ny snart, om dere viser meg love
Du spiller med boter?
Sitat av redkite Vis innlegg
Du spiller med boter?
Vis hele sitatet...
Som du ser på videoen? Nei.
Ikkje værst om du er ny med dette innenfor redigering.
Men husk på en ting! En dislike på YouTube er bedre enn og ikkje få noe i det heletatt. All aktivitet på videoen vil sørge for at den blir fortere populær.
Sitat av redkite Vis innlegg
Du spiller med boter?
Vis hele sitatet...
Har du så lite å gjøre? Lage en ny youtube bruker for å fortelle meg at jeg editer botfrags? Jeg editer frags av kjente moviemakers. Som kineskines // Olof.

Skaff deg et liv, honestly.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Som du ser på videoen? Nei.
Vis hele sitatet...
Hm. Ok, va bare så vanligt bot navn.
Hank, Ted og Troy

https://www.youtube.com/watch?featur..._v8EDxqc#t=17s
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Har du så lite å gjøre? Lage en ny youtube bruker for å fortelle meg at jeg editer botfrags? Jeg editer frags av kjente moviemakers. Som kineskines // Olof.

Skaff deg et liv, honestly.
Vis hele sitatet...
Altså, holdninga di gjør så jeg får veeeeeeeldig lite lyst til å like, og i det hele tatt sjekke ut videoen.

Fortsetter du å snakke sånn til potensielle subs kommer du nok aldri noe vei på Youtube.
Sist endret av EliteBook; 1. november 2012 kl. 20:00.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Har du så lite å gjøre? Lage en ny youtube bruker for å fortelle meg at jeg editer botfrags? Jeg editer frags av kjente moviemakers. Som kineskines // Olof.

Skaff deg et liv, honestly.
Vis hele sitatet...
Lage en ny youtube bruker!? whaa?
Haha Den er grei
Sist endret av redkite; 1. november 2012 kl. 20:01.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Har du så lite å gjøre? Lage en ny youtube bruker for å fortelle meg at jeg editer botfrags? Jeg editer frags av kjente moviemakers. Som kineskines // Olof.

Skaff deg et liv, honestly.
Vis hele sitatet...
brukeren ble laget 4 oktober. du kan jo bare slette kommentaren.

men husk at tilbakemeldinger er viltig, det er nesten bedre med dårlige tilbakemeldignger da kan du lære av dine feil.

Det kommer jævelig mange hatere som bare ser det negative med videon. det er det bare og vende seg til.¨

men ellers så var det en bra edit
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
brukeren ble laget 4 oktober. du kan jo bare slette kommentaren.

men husk at tilbakemeldinger er viltig, det er nesten bedre med dårlige tilbakemeldignger da kan du lære av dine feil.

Det kommer jævelig mange hatere som bare ser det negative med videon. det er det bare og vende seg til.¨

men ellers så var det en bra edit
Vis hele sitatet...
venta på en skikkelig kommentar.... og.. Takk!

Konstruktiv kritikk, ja. Det er jeg helt enig med!

Men når idioter kommer for å hate, dislike hver video du lager, så blir jeg nesten flau på deres vegner.

Til alle; Beklager for en 'ufin' oppførsel litt ovenfor, men. Er lei fullt av kids, også eldre. Oppføre seg som retards ved å gå å hate ting folk setter mye arbeid i...

Igjen, takk Panter!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Måten du skriver på og måten du gjenntatte ganger bruker ordet "kids" sier noe om hvor gammel du er selv, kid.

Når det kommer til filmen din.. Øv mer, myye mer. Få bedre matriale og jobbe med. Hadde ikke gått public med det her selv. Tror også folk er generelt lei av veldig vanelig dgl hs og random hs i en veldig rotete suppe av farger og skjermbytte.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Jeg editer frags av kjente moviemakers. Som kineskines // Olof
Vis hele sitatet...
Som redigerer frags som er lagd i en GAMMEL version av CS:S og spiller mot bots og cheater for å få fragsa. Lag noe kreativt. Og ja jeg vet virkelig hva jeg snakker om
Sitat av Egeenz Vis innlegg
venta på en skikkelig kommentar.... og.. Takk!

Konstruktiv kritikk, ja. Det er jeg helt enig med!

Men når idioter kommer for å hate, dislike hver video du lager, så blir jeg nesten flau på deres vegner.

Til alle; Beklager for en 'ufin' oppførsel litt ovenfor, men. Er lei fullt av kids, også eldre. Oppføre seg som retards ved å gå å hate ting folk setter mye arbeid i...

Igjen, takk Panter!
Vis hele sitatet...
Haha, du må ta livet litt med ro :P Vist du ikke takler et spørsmål uten å klikke i vinkel, så har du diverse andre problemer.

Men ja, editen var bra den, har ikke sagt noe dritt om filmen din har jeg vel?
Sitat av redkite Vis innlegg
Du spiller med boter?
Vis hele sitatet...
det er editen som er i fokus her. ikke hvem han spiller med...
Sitat av pinkman Vis innlegg
Som redigerer frags som er lagd i en GAMMEL version av CS:S og spiller mot bots og cheater for å få fragsa. Lag noe kreativt. Og ja jeg vet virkelig hva jeg snakker om
Vis hele sitatet...
Er ikke helt sikker på om du vet hva du snakker om...

Så si ALLE som redigerer CS:S, redigerer old.

Det at du sier alle spiller mot bots og cheatere, kan jeg ikke si imot.

Mange gjør vel det? For å få gode pene frags?

Editing og Fragshows er vell ikke det samme? Konspetet med fragshows er vel å vise fraggen/skills? Editing er vel mer på at det skal se fett ut, og vise fram hva man kan innenfor redigering nd such.

Vil jeg tro?

Vil også påpeke at ikke alle spiller mot bots og med cheats? Er faktisk private servere som blir hostet på CS:S OLD..
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
det er editen som er i fokus her. ikke hvem han spiller med...
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg klar over, men det var bare et spørsmål
Innholdet er jo alt i slike klipp spør du meg. Det kan være greit med litt effekter i ny og ned, men dette ble alt for mye etter min smak. Den grønne fargen rundt 00:14 virket helt tilfeldig plassert og gir ingen mening. Redigeringen av sniper-klippet var også unødig irriterende.

Jeg skjønner at du ønsker å vise frem hvor flink du er til å dra inn effekter, men det imponerer ingen hvis ikke filmen som helhet gir seeren noe som helst.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Er ikke helt sikker på om du vet hva du snakker om...
Vis hele sitatet...
Neivell?


Sitat av Egeenz Vis innlegg
Det at du sier alle spiller mot bots og cheatere, kan jeg ikke si imot.
Mange gjør vel det? For å få gode pene frags?
Vis hele sitatet...
Pene frags kan man lage selv.. i "nye" css. dersom du har sett flere tusen CS:S edits i livet ditt så skal jeg si deg at man blir lei av å se akuratt de samme jævla fragsa hver gang. Vil heller se frag jeg ikke har sett før istedenfor å få se frag som ser "pent" ut.


Sitat av Egeenz Vis innlegg
Editing og Fragshows er vell ikke det samme? Konspetet med fragshows er vel å vise fraggen/skills? Editing er vel mer på at det skal se fett ut, og vise fram hva man kan innenfor redigering nd such.
Vis hele sitatet...
Joda, men begge kombinert gir jo et helt sykt bra resultat. Du sitter vel ikke å stapper inni den samme dvd'en, gjør du det vel?

Sitat av Egeenz Vis innlegg
Vil også påpeke at ikke alle spiller mot bots og med cheats? Er faktisk private servere som blir hostet på CS:S OLD..
Vis hele sitatet...
Tro meg. Jeg vet dette. Dersom du har spilt en god mix (i den daværende cs:s versjonen vel og merke) engang er det stor forskjel på å spille mot bhoppende cheaternubs eller å prøve å vinne runda.

Sier ikke dette for å være lei, men vil råde deg til å spille noen mixes i nye css og redigere de.
Likte hvordan du fikk tiden til å gå fortere og saktere i takt med musikken, men du har brukt altfor mange effekter, blurs og fargefiltere..
Sitat av Lima Vis innlegg
Måten du skriver på og måten du gjenntatte ganger bruker ordet "kids" sier noe om hvor gammel du er selv, kid.

Når det kommer til filmen din.. Øv mer, myye mer. Få bedre matriale og jobbe med. Hadde ikke gått public med det her selv. Tror også folk er generelt lei av veldig vanelig dgl hs og random hs i en veldig rotete suppe av farger og skjermbytte.
Vis hele sitatet...
han er 15....
Jeg spiller sjelden CS:S kan vel så og si aldri men når det kommer til filmredigering.
Jeg likte godt introen din, den var simpel plain og hadde en ok hastighet er kanskje litt kort? Men det kan jo ha noe med at filmen i seg selv er relativt kort og. Sånn videre ut i filmen blir det veldig typisk dubstep klipp og effekter. Den grønne effekten din virker helt feilplassert. Men sånn ellers virker det som det er ganske normalt i sånne filmer med en god del effekter. Slutten din, er kanskje litt vel brå

Det jeg syntes du har vært flink til er forresten å treffe på beaten. Det er et stort pluss!

Jeg tror denne filmen her viser et innblikk av hva jeg selv mener er en kul og gjennomført film:

http://www.youtube.com/watch?v=QTREFoZgJ38

Som de fleste har snoka seg til er du 15 år. Jeg gidder ikke legge meg opp i meningene om at folk behandler deg som skitt fordi dette er freak. Men! Fortsett med videoer! Syntes du er flink til å være 15.

- Pix
Sist endret av Little Pixie; 1. november 2012 kl. 21:00. Grunn: skrivleif
Sitat av pinkman Vis innlegg
Neivell?




Pene frags kan man lage selv.. i "nye" css. dersom du har sett flere tusen CS:S edits i livet ditt så skal jeg si deg at man blir lei av å se akuratt de samme jævla fragsa hver gang. Vil heller se frag jeg ikke har sett før istedenfor å få se frag som ser "pent" ut.



Joda, men begge kombinert gir jo et helt sykt bra resultat. Du sitter vel ikke å stapper inni den samme dvd'en, gjør du det vel?


Tro meg. Jeg vet dette. Dersom du har spilt en god mix (i den daværende cs:s versjonen vel og merke) engang er det stor forskjel på å spille mot bhoppende cheaternubs eller å prøve å vinne runda.

Sier ikke dette for å være lei, men vil råde deg til å spille noen mixes i nye css og redigere de.
Vis hele sitatet...
Spilte eSport før, så er ikke stort å fortelle meg.

Sitat av Restyle Vis innlegg
Innholdet er jo alt i slike klipp spør du meg. Det kan være greit med litt effekter i ny og ned, men dette ble alt for mye etter min smak. Den grønne fargen rundt 00:14 virket helt tilfeldig plassert og gir ingen mening. Redigeringen av sniper-klippet var også unødig irriterende.

Jeg skjønner at du ønsker å vise frem hvor flink du er til å dra inn effekter, men det imponerer ingen hvis ikke filmen som helhet gir seeren noe som helst.
Vis hele sitatet...
00:14 var nightvision. Noe som spilleren 'aktiverte' før han skjøt. > Det er ikke noe jeg har redigert inn
Sist endret av Egeenz; 1. november 2012 kl. 21:04.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Haha. Du spillte esport før... Hvor spillte du? Hvilket lag? Turneringer?
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Spilte eSport før, så er ikke stort å fortelle meg.
Vis hele sitatet...
ganske rart for har aldri hørt navnet ditt.. kan du nevne noen turneringer du har vunnet/deltatt i?

Sitat av Little Pixie Vis innlegg

Jeg tror denne filmen her viser et innblikk av hva jeg selv mener er en kul og gjennomført film:
http://www.youtube.com/watch?v=QTREFoZgJ38
Vis hele sitatet...
Dersom du vil se noen gode CS:S filmer, kan jeg trygt anbefale disse.. underholdning!!

Incorporated 2
Synced 2
Fear Effects 2
Destiny 3
Killing Entertainment
Slife 2
Restricted 2
Restricted 3 - se også part 2

de jeg kom på i farta, omtrent alle er oldschool
Sist endret av pinkman; 1. november 2012 kl. 21:38.
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
Jeg spiller sjelden CS:S kan vel så og si aldri men når det kommer til filmredigering.
Jeg likte godt introen din, den var simpel plain og hadde en ok hastighet er kanskje litt kort? Men det kan jo ha noe med at filmen i seg selv er relativt kort og. Sånn videre ut i filmen blir det veldig typisk dubstep klipp og effekter. Den grønne effekten din virker helt feilplassert. Men sånn ellers virker det som det er ganske normalt i sånne filmer med en god del effekter. Slutten din, er kanskje litt vel brå

Det jeg syntes du har vært flink til er forresten å treffe på beaten. Det er et stort pluss!

Jeg tror denne filmen her viser et innblikk av hva jeg selv mener er en kul og gjennomført film:

http://www.youtube.com/watch?v=QTREFoZgJ38

Som de fleste har snoka seg til er du 15 år. Jeg gidder ikke legge meg opp i meningene om at folk behandler deg som skitt fordi dette er freak. Men! Fortsett med videoer! Syntes du er flink til å være 15.

- Pix
Vis hele sitatet...
Takk, er motiverende. Den grønne 'effekten' er nightvision, ikke noe jeg har redigert inn :P

EDIT:

For de som har lyst å følge meg videre, gjerne subscribe/abonner på kanalen.
Kommer ikke til å poste flere videoer her på Freak.

Igjen, har du lyst å følge meg videre, gjerne abonner/subscribe

#takecare

-egnz
Superbra edit! Vil si jeg blir misunnelig på deg, hvordan du redigerer. Tar vel tid å lære, og det lønner seg vel vil jeg tro. Du inspirerte meg til å begynne å redigere, takker!
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Superbra edit! Vil si jeg blir misunnelig på deg, hvordan du redigerer. Tar vel tid å lære, og det lønner seg vel vil jeg tro. Du inspirerte meg til å begynne å redigere, takker!
Vis hele sitatet...
Haha! Utrolig morsomt å høre! Hvertfall det at jeg inspirerte deg