Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 8748
God dag.

Har lenge tenkt på hvordan det er å være overvektig, og nå vil jeg praktisere det, om mulig selvfølgelig. Jeg vil bli overvektig for å ta kunnskap av det, se ting fra "TheFattys" eller gjerne "mobbeofrene" sin side og oppleve overvektige sin hverdag. Rett og slett erfare det å være feit. Synes det er interessant så skal filme meg selv med mitt eget videokamera i en periode over flere måneder helt til jeg selv stopper og deretter forsøker å ta av meg alle kiloene. Jeg vil først starte med å vurdere min egen psykiske helse før jeg legger på meg, og etter jeg har lagt på meg. Dette for å se hvordan hjernen min fungerer. F.eks. om jeg oppretter angst, blir depressiv o.l. Skal ha en kamerat som også skal vurdere meg underveis.

Nå tenker de fleste hva faen jeg holder på med og at jeg ikke kan være ved mine fulle fem. Mye mulig det, og er kanskje ikke vanlig å _ville_ bli overvektig, men skal la dette bli mitt private lille (store) prosjekt.

Er 20 år og er i relativt god form, veier 81 kg, er kraftig bygget men ikke feit eller ølmage. Har lav forbrenning, så har måttet trene en del for å få vekk flesket mitt de gangene det har blitt litt for mye.

Spørsmålet mitt er da. Hvordan kan jeg bli overvektig/feit på en "sunn" måte over noen måneder/rundt 1 år? Med "sunn" mener jeg en måte som ikke blir direkte farlig, men en måte hvor jeg kan bli overvektig uten å plutselig få akutt hjerteinnfarkt. (Kan kanskje få det uansett?) Regner med at jeg blir å stoppe på rundt 130-140 kg. Hva skal jeg spise og hvor lang tid kan jeg regne med å bruke? Uker/måneder/år? Hvilke helseskader kan jeg risikere og pådra meg om jeg greier å slanke meg etter jeg er ferdig med prosjektet? Som svekkede organer f.eks. Slapp hud?..

Ganske freaky prosjekt, så da fant jeg ingen andre bedre plasser å spørre om dette enn på nemlig freakforum. Helst ikke kom med en moral-preken.
Sist endret av Trakter; 6. november 2009 kl. 06:51.
planlegger du å legge på deg 50kg på ett år??Gjør for all del ikke noe slikt uten støtte og kontakt med lege.



Du skal vurdere din egen psykiske tilstand? dårlig ide. det vi har leger og profesjonelle til


som nevnt tusen ganger på forumet er ikke nff kvalifisert helsepersonell. Gjennomføringen av en slik ide, tror jeg du har godt av å snakke med legen din om.
Sitat av Trakter Vis innlegg
Spørsmålet mitt er da. Hvordan kan jeg bli overvektig/feit på en "sunn" måte over noen måneder/rundt 1 år? Med "sunn" mener jeg en måte som ikke blir direkte farlig, men en måte hvor jeg kan bli overvektig uten å plutselig få akutt hjerteinnfarkt. (Kan kanskje få det uansett?) Regner med at jeg blir å stoppe på rundt 130-140 kg. Hva skal jeg spise og hvor lang tid kan jeg regne med å bruke? Uker/måneder/år? Hvilke helseskader kan jeg risikere og pådra meg om jeg greier å slanke meg etter jeg er ferdig med prosjektet? Som svekkede organer f.eks. Slapp hud?
Vis hele sitatet...
Det å være overvektig er i seg selv en helserisiko.

Jeg fraråder deg strekt å gjennomføre dette prosjektet. Har du en gang vært overvektig, er det ekstremt mye enklere å falle tilbake i gamle mønster og bli overvektig igjen senere i livet.
Sist endret av felix_poker; 6. november 2009 kl. 07:53.
Hei

Jeg var tidligere rett i underkant av 100kg (delvis grunnet udiagnosert søliaki). Jeg bodde et halvt år i Russland og mistet rundt 25 kg på 4 måneder.

Når jeg kom tilbake merket jeg en enorm forskjell i hvordan folk reagerte på meg. Jeg fikk litt mer hjelp i butikker, folk smilte litt mer til meg og jeg opplevde tilogmed at noen ganger smilte tilfeldige jenter til meg. Det hjelper utrulig på holdninga til livet. Særlig å bestille alkohol på utesteder gikk særdeles mye fortere. Jeg merket forskjell på både hvordan gutter behandlet meg og jenter... og jeg merker jo selv at jeg aldri smiler tilfeldig til feite jenter, så jeg er akkurat like skyldig som alle andre

Vil ikke påstå at det var diskriminering, men det var en definitivt mangel på positiv feedback jeg pleide å få. Siden jeg mistet kiloene i utlandet blei denne effekten veldig påtagelig for min del. Mistenker også at endel innvandrere sitter med noen av de samme erfaringene jeg har. Ingen faktisk diskrimininering, men mangel på normal positiv feedback. Det suger å ikke være attraktiv.

Jeg anbefaler faktisk alle å slanke seg og trene seg opp.
Sist endret av DumDiDum; 6. november 2009 kl. 07:58.
Jeg har riktignok aldri vært overvektig, men har klart å ta av meg 10-15 kg i løpet av noen måneder, for så å måtte legge det på meg igjen i samarbeid med ernæringsfysiolog etc og oppfølging av lege, fordi det kan være ekstremt skadelig å legge på seg/ta av seg såpass mange kg i løpet av kort tid. Ettersom jeg har lest, er det "sunneste" å ta av seg 1-2 kg i uka.

Det er ikke til å anbefale å legge på seg så mye for å ta det av deg igjen, i tillegg til helsekomplikasjoner ved overvekt (kolesterol, blodtrykk, hjerte, forandring i sinnsstemning) vil du også risikere å merke stort ubehag ved å gå ned i vekt igjen, og kroppen kan også å følger av dette, worst case scenario kan være organsvikt og dehydrering, eller at du mister det essensielle fettet rundt organene, grunnet for rask vektnedgang. Det er rett og slett for liten tid til å få kroppen din til å stabilisere seg igjen hvis du skal gjøre begge deler i løpet av ett år, og risikerer feilernæring som kan få videre følger for helsen din når du er ferdig med prosjektet.
Sist endret av mrscox; 6. november 2009 kl. 15:50.
Kan du ikke skaffe deg en fatsuit eller noe? Det synes litt greiere enn å få tusen strekkmerker for et sympatiprosjekt.
Its crazy, so crazy that it might just work!

Hadde somme oppfattning av røyking faktisk! Når jeg var yngre, så ville jeg begynne å røyke for å så bevise alle at jeg greide å slutte etc, ville vite hvordan det var å føle "suget" osv..

Tok meg 9 år å slutte å røyke, men sitter i dag røykfri.
Er ikke sikkert det er så lett å ta av seg de kiloene du har tenkt å legge på deg, dette må du tenke på.
Tenk på alle de som lever rundt i verden og virkelig ikke har sjangs i havet å ta av seg de overflødige kiloene? Å skifte livsstil i fra å være ung, sprek og velbygd til å bli en feit, lat og sulten mann - er mye lettere enn det er for en feit, lat og sulten mann til å legge på seg livsstilen til en ung, sprek og sunn mann.

Dette kommer til å kreve en enorm viljestyrke, og helst en helsepersonell i ryggen.

Hva var det den der videoen het, av han som levde på macdonalds mat og bare det, i flere måneder?=)
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Hva var det den der videoen het, av han som levde på macdonalds mat og bare det, i flere måneder?=)
Vis hele sitatet...

Supersize me
Som han sier vil han ikke ha moralpreiken.. Så forstår ikke helt hvorfor det ikke er et innlegg som ikke fraråder han.
Om du vil bli overvektig burde du spise mye fastfood og brus. Du burde spise 4-5 måltider med fastfood og helst ikke trene. Det å kjøpe grandiosa og spise 2-3 om dagen burde få deg igang. Du burde også spise godteri 4-5 ganger i uken. Du kan også drikke proteindrikk om du virkelig vil fort opp i vekt, med mindre du trener går dette direkte på kroppen.
Synes du skal prøve. Er det en ting avisene enda ikke har skrevet om, så er det jo nettopp om en tynn fyr som spiste seg ihjel fordi han ville forsøke.
Jeg vil anbefale deg å snakke med en lege om hvordan en operasjon for å fjerne overflødig hud foregår inkl fettsuging og greier.
Jeg er selv veldig overvektig 185cm og ca 145kg. Jeg holder på å legge om kostholdet slik at jeg går ned i vekt, men legen sier at huden aldri vil "trekke" seg sammen igjen og bli som før, det må opereres bort.

For å gå opp i vekt fort, uten å utsette seg for ekstrem fare for diabetes: Spis store porsjoner med god hjemmelaget mat, mye saus og kraftig kost.
Ikke spis sukker og drittmat da får du mye dårligere helse i tillegg til overvekten.
Da er det bare å spise som en gris! Alt som inneholder masse proteiner,karbs, solsikkeolje og annet sunt fett! Kjøp deg en ( kanskje et par+) boxer med Gainer. " Mutant Mass" feks, det legger du på deg kraftig av!
Ihvertfall ikke sats på å bli tjukk på mat som sjokolade og saltstenger. Da stryker du med til slutt
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Apu Vis innlegg
Som han sier vil han ikke ha moralpreiken.. Så forstår ikke helt hvorfor det ikke er et innlegg som ikke fraråder han.
Om du vil bli overvektig burde du spise mye fastfood og brus. Du burde spise 4-5 måltider med fastfood og helst ikke trene. Det å kjøpe grandiosa og spise 2-3 om dagen burde få deg igang. Du burde også spise godteri 4-5 ganger i uken. Du kan også drikke proteindrikk om du virkelig vil fort opp i vekt, med mindre du trener går dette direkte på kroppen.
Vis hele sitatet...
Jeg ville satset på 2 digre måltider istedenfor. Stå opp ved 09:00 tiden, spise 2-3 bigmacer til frokost kl 14:00, også spise samme som kveldsmat rett før du legger deg.
Er ikke så lett for alle å gå opp i kilo, ihverfall ikke meg. Hadde en periode på et par måneder i vår der jeg trente mye styrke, spiste mye og drakk gainer som bare pokker. 3 gainere om dagen + en boks kremfløte i ny og ne (ikke bra, vet) og spiste relativt mye.

På slutten av perioden hadde jeg en fettandel på 4kg (185m, 75kg totalt). Det tok meg laang tid å få de 4kiloene med fett på kroppen, så nå har egentlig gitt opp det. Trener mye så er relativt definert, men tror ikke jeg har mange fettceller på kroppen akkuratt. Ble syk i sommer og da raste jeg ned til 70-71kg med en gang ^^

Men.. heller muskler enn fett :P Men hadde vært nice å hatt noen håndtak.. har aldri hatt det
Sist endret av Morgul; 6. november 2009 kl. 16:29.
Det der må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, Prosjekt : Bli overvektig?
Veldig sant det med å spise karbohydrater og proteiner (og ikke trene noe særlig), heller enn å stappe trynet fullt av fett og sukker. Det er jo ikke bra for blodsukkeret (diabetes er jo en alvorlig følge av slikt kosthold), dessuten får du sikkert kviser. Og tenk på tennene, ikke minst! Høhø.
Har du tenkt på de jævlige strekkmerkene du kommer til å få om du går raskt opp i vekt? Og de forsvinner ikke, tro meg.

Jeg har det lett sånn. Jeg kan bare LUKTE på en sjokolade, så går det rett på lårene. Må trene 3-4 ganger i uka for å holde meg slank, ellers går det galt!
Hvis du faktisk skal gjennomføre noe slikt, bruk anledningen til å bygge muskler også :P

http://stronglifts.com/gomad-milk-sq...n-gain-weight/

Hvis alt funker, sånn teoretisk:
Du vil bruke 5-6 måneder på å gå opp fra 80kg til 140kg.
Du vil bruke 8000kr på melk.

Det er jo mulig å bli feit på en litt sunnere måte? Og når du er ferdig kommer du til å være en jævel på knebøy.
Sist endret av Ozma; 6. november 2009 kl. 17:17.
Begyn og drikk weight gainer og hell ned på olivenolje
Proteindrikker som treningsfolk bruker skal visst være bra for å gå opp i
vekt, om du ikke trener tho.

Et annet tips kan jo være å kjøpe seg WoW og ikke gjøre noe særlig fysisk før du har 5 karakterer i level 80?
Jeg anbefaler deg å trene mye før du begynner på dette. Da snakker jeg om intervall og styrke (mage/rygg er viktig) for at du ikke skal gå på en ekstrem stor smell. Da vil ihvertfall ikke hjertet og ryggen kollapse med det første. Kjøp protein pulver og vektøknings-middel så skal du se at kiloene raser på. Det at du får en fin form før du begynner dette prosjektet er at det er lettere å komme tilbake. Men jeg ville snakket litt med fastlegen min hvis jeg var deg, be han følge meg kolesterol, blodtrykk osv. slik at du ikke plutselig får hjertesvikt pga. av den store vektøkningen. Han vil garantert fraråde deg å gjøre dette, men han kan ikke nekte deg. Hvis legen din nekter å samarbeide med deg så må du oppsøke privatklinikk. Å gjøre dette uten å sjekke ting underveis kan være livsfarlig.
kjøp gainer, proteiner, spis masse mat. finn ut sånn ca hvor kcal du forbrenner per dag. dobble det. spis spis spis spis spis. er ikke vanskeligere enn det.
du kommer til å faile med det, få kraftige strekkmerker som varer hele livet osv
i trådstarters tankegang ville jeg heller ha tenkt litt ekstra.
1. lag deg en drakt med diverse "tyngde" i, som tilsammen utgjør den vekta du ønsker å "legge" pådeg.

2. ta på deg drakten, og gå rundt med den en del ganger \ timer \ dager \ uker osv. i beste fall (om det ikke er farlig) sov med den.

3. du har nå "teorien" for hvor belastet kroppen din vil være av dette.

takk og lov for at om du angrer, så kan du ta av denne drakten enklere enn å ta av kiloer i "spekk".


(andre trenger dog ikke vite noe om drakten, bare dekk den til med klær, og du vil se ut som en "amerikaner")



tror dette er mye safere enn project: deadly overweight.
Hva er det egentlig du lurer på? Vil du kjenne hvordan det er å ha angst? Å være oversett? Vil du føle motstanden øke gradvis til utmattelsen tar deg? Til hvilken hensikt? Er det forståelse for deres situasjon du søker, og den følgelige ydmykheten ovenfor dem, ser jeg ingen grunn til å pine seg selv på denne måten. Det vil bare føre til at du har mindre overskudd til å være den velgjøreren jeg innbiller meg at du vil bli. Er det åndelig opplysning du vil erhverve deg, så kan det være like betalende å tilbringe noen uker på gata eller bli kjæreste med ei du ikke liker.

Ingen moralpreken, sier det bare for å spare deg tid og krefter. Kunne gått hardere til verks :P

Anbefaler deg uansett å lese deg opp om "procrastination" og hvordan bygge opp viljen når trening ikke er et alternativ. Har ikke noen god kilde på noen av de, men stoffet ligger der ute.

Er det bare et stunt, så kan du legge i noe mer så underholdningsverdien går opp og kanskje starte en webcast eller lage amatørdokumentar eller no. Så kan du teste deg i f. eks balanse, løping og reaksjonstid og se hvor fort det skranter.
Kjøp gainer, ikke proteiner. Nok av proteiner i gainer. Jeg har ekstremt god forbrenning, og når jeg trente som som mest. Drakk jeg 3-4 shaker daglig, med 5 scoops, blandet med melk. Spiste ellers veldig sunt. Mye kylling, ris, egg... alt sunt som inneholder mange kcal, er nok lurt. Ikke pøse på med grandis og big mac.
Lå på ca 6000 kcal. daglig, og gikk opp 1 kg. i uken. Kan låve dere det ike bare var muskler:P Så jeg holdt ikke på sånn så lenge. Og hvis du har relativt lav forbrenning, vil jeg tro dette kan funke veldig bra for deg.

vil også si at jeg er imponert over deg som tør gjøre dette med deg selv bare for erfaringen. men ikke missforså. synes det er kult og forstår deg.
hadde en heftig bad trip på sopp en gang jeg spiste alene. var så deprimert og hadde til og ed selvmordstanker. ikke at jeg vurderte å gjøre det på noen måte der og da. men hadde tankene. så ikke vitsen m ed å leve. Alt var jeg tenkte på var negativt negativt. Men synes det var lærerikt nå i ettertid. Vet hvordan det er å være på bunn.
kokkosfett er vist noe man skal legge seg noe innmari på... så gogo eat and eat get fat og se hvordan folk ser på deg. men har du ikke tenkt på hvor mye arbeid det er å få av seg alle di kiloene?
Sitat av Apu Vis innlegg
Som han sier vil han ikke ha moralpreiken.. Så forstår ikke helt hvorfor det ikke er et innlegg som ikke fraråder han.
Vis hele sitatet...
Tror det er menneskets natur å prøve og hjelpe andre ut fra en idiotisk situasjon. Jeg føler i alle fall det er verd å få en sur post med "JEG SA INGEN MORALPREKEN!!1" og vite at jeg har prøvd, enn å ikke prøve. Selv om personen ikke vil ha hjelpen. Generelt sett altså.


Husk at det er mye vanskeligere å gå NED igjen, selv om du vil det. Jeg kan anbefale WoW, snacks, sjokolade, sukkerholdig brus, dårlig/ingen søvnrytme, samt få, store og fettrike måltider til ulik tid hver dag. Jo sjeldnere du spiser, jo mer vil kroppen lagre fett for å "overleve".
Lykke til! Husk bilder før, under og etter!
syns også du bør tenke godt igjennom dette.

jeg er selv ca 175, og veier ca 90kg.
jeg har hele mitt liv vært overvektig, og kan gjerne skrive en stor artikkel om livet mitt hvis det er øskelig.

hvis du fortsatt vil ta risikoen, spis SJELDENT, og MYE!
ost, melk, ketchup mat osv er fint for og få opp vekten.
spis bare 1-2 ganger om dagen. da vil kroppen stoppe forbrenningen mellom hvert måltid. når du da spiser neste gang vil ikke forbrenningen din få unna alt, og kroppen lagrer det. snakker av erfaring
Nå vil jeg bare nevne at sukkersyke ikke kommer som årsak av mye inntak av sukker som oftest, men generelt dårlig kosthold og lite trening. Om man legger på seg mye over kort tid, har man stor sjanse for å kunen utvikle sukkersyke. Dette er ikke grunnet sukkeret, for du kan få det selv om du legger på deg uten å spise sukker.

http://www.lommelegen.no/322773/%C5r...iabetes-type-2
Har hørt at dette skal være veldig effektivt: http://www.wow-europe.com/en/index.xml
Sitat av Trakter Vis innlegg
Nå tenker de fleste hva faen jeg holder på med og at jeg ikke kan være ved mine fulle fem.
Vis hele sitatet...
Hm, selv tenker jeg bare at denne filmen gikk på kino for ett par år sia..
Sitat av goofy6980 Vis innlegg
hvis du fortsatt vil ta risikoen, spis SJELDENT, og MYE!
ost, melk, ketchup mat osv er fint for og få opp vekten.
spis bare 1-2 ganger om dagen. da vil kroppen stoppe forbrenningen mellom hvert måltid. når du da spiser neste gang vil ikke forbrenningen din få unna alt, og kroppen lagrer det. snakker av erfaring
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt. Jeg følte meg jævlig sterk av å spise tre hveteboller igår, men det betyr ikke at jeg virkelig ble det. Personlig synsing er ikke vitenskap.

Kalorier inn og kalorier ut er det som gjelder når man bare fokuserer på vekt. Spis mer enn du forbrenner og du vil på magisk vis gå opp i vekt.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Hvis du har planlagt dette i litt mer enn to timer, har peiling på kamerateknikk og hvordan man skal lage en interessant film. Ja, da kan ideen være god. Men for å kunne gjøre noe slikt må man ha en motivasjon som kan vare i flere år, man må også ha en plan, en jævelig god plan. Har du det?

Det finnes ingen sunne måter å gå opp femti kilo på et år, jeg tviler nesten på at en normal person kan klare det. Bruk Supersize Me som inspirasjon, spis litt mer enn det du orker for hvert måltid. Etter hvert vil magesekken akseptere større mengder mat. Gjør som muskelbyggerne. Hyl i deg mest mulig karbohydrater og proteiner, men drit i treninga. Spis fire ganger om dagen, og drikk sukkerholdige drikker mellom og under måltidene. Godtri er alltid en slager, unn deg potetgull, sjokolade, lakris og nøtter til enhver tid. Glem for all del ikke frukt og grønt mellom alle måltidene dine.

Søk etter slanketips på nettet, deretter gjør du det motsatte av hva som står der. Har du noen feite venner kan du studere matvanene deres nøye og kopiere stilen til det fulle.

Følger du mine råd kan jeg garantere at du kommer til å bli kraftig plugg innen et år har gått..
Skaffa dig samboer! Det tog inte mer enn ett år så var jag 15kg tyngre. Trots att jag spelar fotboll 2 gånger i veckan och har ett aktivt yrke
Fatsuit er tingen. Kontakt de som lagde "The nutty professor" filmene og hør ang de tjukkefolk draktene de brukte der. Da vil du være rimelig disgusting.


Ja, jeg ser stygt på tjukke som står foran meg i Mcern kø og bestiller 2 ekstra store big mac meny og en stor quarter pounder! Det er liksom nesten 2000 kalorier eller noe. Så trist at man egentlig ikke kan si noe heller!
En enkel beskrivelse.
1. Ingen unødvendige bevegelser.
2. Sukker og fett.
3. Vent.
La oss slippe begrave flere av norges unge pga dummskap.
Hvorfor ikke prøve noe annet?

Bli ekstremt veltrent og få store muskler; Finn ut hvordan det er å ha høy selvtillitt og muligens mere respektert, selvtillitten får deg kanskje noen flere damer også.

Høres ikke dette mye mere behagelig ut? Ikke minst så er det sunnere.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Defqon Vis innlegg
Hvorfor ikke prøve noe annet?

Bli ekstremt veltrent og få store muskler; Finn ut hvordan det er å ha høy selvtillitt og muligens mere respektert, selvtillitten får deg kanskje noen flere damer også.

Høres ikke dette mye mere behagelig ut? Ikke minst så er det sunnere.
Vis hele sitatet...
Du får ikke automatisk mer sjølrespekt fordi du trener, og jeg kan love deg at andre ikke gir deg respekt sjøl om du er veltrent. Du kommer ingen vei i arbeidslivet ved å ha store muskler, dine muskler skaffer deg ikke venner og kan heller ikke holde en familie samlet.

Noen damer går etter muskler, men de fleste etter noe helt annet.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Du får ikke automatisk mer sjølrespekt fordi du trener, og jeg kan love deg at andre ikke gir deg respekt sjøl om du er veltrent. Du kommer ingen vei i arbeidslivet ved å ha store muskler, dine muskler skaffer deg ikke venner og kan heller ikke holde en familie samlet.

Noen damer går etter muskler, men de fleste etter noe helt annet.
Vis hele sitatet...
agreed, selv om utseende har mye å si, er det få av i hvertfall mine venninner som har sagt de liker gutter som ser ut som bolere. Men om man har en normal kropp og ser litt velstelt ut, så tror jeg at det meste kan fungere.
Men dette ble veldig off-topic.

Prosjektet dit er fra et helsemessig synspunkt helt tåpelig, men for all del hvis du er klar over alle rissikoene så go ahead, er jo din kropp - ingen her kan bestemme hva du skal gjøre med den. Men en stor anbefaling er at du tar kontakt med lege og ser hvordan kroppen din er nå. ta noen blodprøver å pass på t du i hvertfall er helt frisk før du starter. Ta også gjevnlig kontakt med legen for å ta nye blodprøver å passe på at det ikke blir helsemessig farlig. kanskje vente til pandemien er over? Siden folk med stor overvekt har større rissiko og i tillegg er det mye lettere å få legetimer.
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Jeg ville satset på 2 digre måltider istedenfor. Stå opp ved 09:00 tiden, spise 2-3 bigmacer til frokost kl 14:00, også spise samme som kveldsmat rett før du legger deg.
Vis hele sitatet...
det er ganske logisk egentlig.
Ettersom jo oftere du spiser jo fortere kommer forbrenningen i gang.
Så til mer du spiser om gangen , og om du da prøver og ha minst mulig antall måltider , tror jeg du har større sjangs for og klare dette her.
Tåplig ide med mindre du prøver og lage et program og kan tjene spenn på det spør du meg.
Men lykke til med og bli feit.
Jeg er selv en av disse folka og det er ikke mye kult ..
Kanskje jeg skal få meg et motsatt prosjekt av deg.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Jeg er selv en av disse folka og det er ikke mye kult ..
Kanskje jeg skal få meg et motsatt prosjekt av deg.
Vis hele sitatet...
Få deg en thin-suit istedenfor å ødelegge kroppen din!
Den var dårlig Ozma. :P
Sitat av Ozma Vis innlegg
Få deg en thin-suit istedenfor å ødelegge kroppen din!
Vis hele sitatet...
Jeg lo jeg
Nei tanken var vel helst og aktivisere meg selv, kanskje paintball hadde vert noe siden fps spill er favoritten !
bli feit på en sunn måte
mitt råd - mye karbohydrater blandet med store mengder fett. unngå raffinerte karbohydrater, kunstige tilsetningsstoffet og transfett. alt fett, både mettet og umettet, er sunt å få i seg.

å lage feite smoothies (bland inn f.eks. avocado olje eller kokosnøtt olje) funker ganske greit, samt å ha noe ferskpresset appelsinjuice til en hver tid for å øke kalori-inntak.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Du får ikke automatisk mer sjølrespekt fordi du trener, og jeg kan love deg at andre ikke gir deg respekt sjøl om du er veltrent. Du kommer ingen vei i arbeidslivet ved å ha store muskler, dine muskler skaffer deg ikke venner og kan heller ikke holde en familie samlet.

Noen damer går etter muskler, men de fleste etter noe helt annet.
Vis hele sitatet...
Du får ikke automatisk selvrespekt fordi du trener, men trening kan veldig lett føre til høyere selvtillitt, og høy selvtillitt er grunnsteinen til hva jenter finner attraktivt. Nå mente jeg egentlig ikke å bli like stor som en boler heller da btw, bare å bli litt mere sexuelt tiltrekkende enn "the average joe".

Angående arbeidslivet så kan det så absolutt bli lettere å finne seg jobber hvis man ikke ser dritfeit og jævlig ut!
er er oppskriften på en aldri så liten kaloribombe av en smoothie jeg pleier å bøtte ned på når jeg trenger energi - sunn er den også! vet ikke helt om den slår an hos alle, men jeg synes hvertfall den er kjempegod.

1 banan
2 egg
1 spiseskje avocado olje
1 spiseskje kokosnøtt olje
2 te-skjeer kanel
1 halv håndfull mandler
2-3 dl H-melk

nå skal jeg ikke gå altfor mye i detalj, men kokosnøtt olje og avocado olje er real good stuff hvis man vil leve sunt. rå, økologisk hel melk er å foretrekke framfor kommersielt produsert melk, men ikke et must.

det som er flott med smoothies er at det er så ufattelig mange kombinasjoner som funker. sett av litt tid en ettermiddag og eksperimenter litt med noen egne varianter så greier du nok å mekke noe diggbart!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Defqon Vis innlegg
Du får ikke automatisk selvrespekt fordi du trener, men trening kan veldig lett føre til høyere selvtillitt, og høy selvtillitt er grunnsteinen til hva jenter finner attraktivt. Nå mente jeg egentlig ikke å bli like stor som en boler heller da btw, bare å bli litt mere sexuelt tiltrekkende enn "the average joe".

Angående arbeidslivet så kan det så absolutt bli lettere å finne seg jobber hvis man ikke ser dritfeit og jævlig ut!
Vis hele sitatet...
Bedrifter setter pris på folk med kunnskap, erfaring og arbeidsmoral. Vekt påvirker ikke disse faktorene. Folk kan se jævelig ut uten å være feite, og alle feite ser ikke jævelig ut.

Jeg tror mange som trener kan få en sjølrespekt som tipper over til arroganse, og da er man like langt. Sexuell tiltrekning er relativt.
Sitat av isak elrik Vis innlegg
bli feit på en sunn måte
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke noe sånt som en sunn måte å bli feit på. Fedme er helseskadelig uansett hvordan du vrir og vender på det. Om du får kaloriene dine gjennom 150 000 agurker daglig hjelper ikke. Det er riktignok mer usunt å tylle i seg ost og bacon til hvert måltid, men det er jo ikke det du sier.
I Rammstein keine lust musikk videoen bruker de feite kostymer, ikke direkte puter under magen men litt mere proffesjonelt om det er det jeg burde kalle det.

Du kan se hvordan de gjør det -her-

Edit: det som er stilig med det, er at det tar nok få timer å bli feit. Og helt uten depresjoner, og jeg vil tørre å påstå at du fortsatt kan oppnå det du prøver.

Tenk når vennene dine plutselig ser deg med 100 kilo til
Sist endret av Sixpounder; 7. november 2009 kl. 16:49.