Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1376
gentleman #1
ViceR's Avatar
Var veldig usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden. Mods må gjerne flytte den hvis de syns den er upassende på nåværende forum.

http://applesforgeeks.com/space-engi...rse-simulator/

Vet ikke om noen av dere har hørt om eller prøvd dette før, men det er fantastisk og det har underholdt meg en god stund nå. Dette er en universitetsimulator som lar deg fly rundt og besøke de planeter og stjerner du skulle ønske. Hvis man setter seg litt inn i det, og lærer seg shortcuts, så er det utrolig underholdene.

La meg legge til at filen er på nesten 400mb (helt verdt det!), og hvis pcen din ikke er altfor bra, kan det hende at simulatoren kræsjer en gang i blandt.
Lastet ned dette nå, men jeg får det ikke til å virke i Win7, har prøvd å kjøre kompatibilitet i WinXP og 256 farger

Vet du hvordan jeg får startet simulatoren i Win7?

(Er ingen dataguru)
Sist endret av spypsy; 21. mai 2011 kl. 16:04.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Trådstarter
Sitat av spypsy Vis innlegg
Lastet ned dette nå, men jeg får det ikke til å virke i Win7, har prøvd å kjøre kompatibilitet i WinXP og 256 farger

Vet du hvordan jeg får startet simulatoren i Win7?

(Er ingen dataguru)
Vis hele sitatet...
Kjører W7 selv, og for meg var det bare å ekstrakte .rar-filene til en ny mappe, og så starte applikasjonen.

Hvordan gikk det? Fikk du det til?
Sitat av ViceR Vis innlegg
Kjører W7 selv, og for meg var det bare å ekstrakte .rar-filene til en ny mappe, og så starte applikasjonen.

Hvordan gikk det? Fikk du det til?
Vis hele sitatet...
Har nok ikke fått det til enda, har en bærbar med 2 skjermkort (et Intel for battery mode og et Nvidia for preformance mode) så jeg regner med det er noe kluss der
Får opp at "programmet sluttet og virke" før programmet rekker å starte.
Spilte det i går kveld. Fant spillet litt skummelt, vet ikke hvorfor.
skal testes senere i dag!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Spilte det i går kveld. Fant spillet litt skummelt, vet ikke hvorfor.
Vis hele sitatet...
Samme her, fikk litt noia av a loke rundt i melkeveien..