Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 556
Hei! Lenge siden jeg i det heletatt har laget noe tråd her inne, men skyter på med et spørsmål for en nybegynner kombo.

Jeg har spist 3x1mg ksalol iløpet av en time - 1,5 timer. Formen har vært som normal, bare mer avslappet, og ikke så mange tanker som farer rundt i hodet.

Nå for en halvtimes tid siden, så fant jeg ut at jeg har en femmer med brunt liggende, så lagde meg en liten bønne på 0,19.

Nå, et kvarter senere, kjenner jeg at jeg blir passe sløv, er litt mer likegyldig og kanskje mer konsentrert over ting jeg holder på med.

Det som streifer meg litt akkurat nå, hvor forsiktig burde jeg være med denne kombinasjonen. Kommer jeg meg på jobb til i morgen tidlig, eller kan jeg forberede meg på en sykedag av egen dumhet? Eller kan jeg røyke meg en liten bønne til?
Sist endret av FarmerJoe; 15. mars 2023 kl. 20:25.
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje ikke utfordre sjebnen ettersom klokken er 20:30.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje ikke utfordre sjebnen ettersom klokken er 20:30.
Vis hele sitatet...
Kloke ord..Tiden løper også overraskende fort 🤔
Det skal nok gå greit. Men ikke spis mere, eller røyk for seint om du sliter med å bli bakstein, noe du sansynligvis vil kjenne ekstra godt i morgen, men et par kopper kaffe gjør underverker.

Dersom du jobber med store maskiner, kjører bil eller lignende i jobben vil jeg anbefale deg en sykedag.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Det skal nok gå greit. Men ikke spis mere, eller røyk for seint om du sliter med å bli bakstein, noe du sansynligvis vil kjenne ekstra godt i morgen, men et par kopper kaffe gjør underverker.

Dersom du jobber med store maskiner, kjører bil eller lignende i jobben vil jeg anbefale deg en sykedag.
Vis hele sitatet...
Da kompromiserer vi, også prøver vi en liten bønne til kvelds.

Neida, bilen rører seg ikke, og kontorarbeidet går ingen steder, så da får man heller jobbe litt overtid
Helo, hentet meg et brett med ksalol idag selv med bønne på lagret så klart tok 1 mens jeg var på bussen kom hjem spiste middag, knuste 1 til pulver å svelget det med saft.(kvilte middagen litt da så klart) Røyket et bare piper nå, er ikke sånn at jeg er skuffet, men føler ikke sånn veldig mye egentlig, men helt okey
Sist endret av HallaKompis; 15. mars 2023 kl. 21:45.