Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 8471
Hei og hopp!

Nå som nyttår begynner å nærme seg styggelig, og dermed også TG, finner jeg det for godt å opprette denne tråden, hvor folk kan "melde seg på" til nFF-rekka på TG2011.

Selv er jeg veldig usikker på om jeg skal/kan dra, da jeg i skrivende stund ikke har noen kamerater som skal oppover, og jeg sliter med å komme meg fra Kristiansand til Hamar. Tog er dessverre uaktuelt.

Men om ikke jeg klarer å komme meg med, så skal jeg ihvertfall få sparket i gang nFF sine aktiviteter på TG etter en del års pause!

Så, er det noen her som kunne tenkte seg å sitte sammen med andre freaks på TG? Si ifra her i tråden isåfall!

Jeg vil også vise til den forrige tråden jeg opprettet om ca samme tema. her kan du lese litt om hva nFF har pleid å gjøre på TG: http://freak.no/forum/showthread.php?t=171900

Håper vi sees!
Kan godt joine nFF rekka, hvis jeg får skyss fra Trondheim til Hamar, jeg betaler Tog er uaktuelt...
Sist endret av SemiColon; 27. desember 2010 kl. 00:13.
Jeg og vennene mine(4) blir med på rekke dog bare to av oss som er medlem. Har veldig lyst til å møte personene bak nikket. Og ifjord var jeg meget skeptisk til å nerme meg disse ukjente skapningene, men jeg skal innrømme at jeg snek meg forbi noen av medlemmene uten å melde fra.

Mens i år derimot er jeg ett år eldre og litt tøffere.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Kan godt joine nFF rekka, hvis jeg får skyss fra Trondheim til Hamar, jeg betaler Tog er uaktuelt...
Vis hele sitatet...
Leiebil burde vell funke?
Jeg skal dra med 2 kamerater, bare to av oss er nFF men det går vel bra? Kan godt sitte med nFF folks sålenge kameratene mine og kan.
Sitat av iMoan Vis innlegg
Jeg skal dra med 2 kamerater, bare to av oss er nFF men det går vel bra? Kan godt sitte med nFF folks sålenge kameratene mine og kan.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dude!pewpew Vis innlegg
Leiebil burde vell funke?
Vis hele sitatet...
Hvis man kan leie lappen i samme slengen ja

Logistikkproblemene mine ser ut til å løse seg nå, og tog skulle visst ikke være så ille som folk ville ha det til. I værste fall så reiser jeg med laptop eller noe slikt
skulle gjerne vert med på NFF rekka, men jeg har Creative plass, men jeg skal ta en tur innom!
Tror faktisk de fleste folk blir overasket når de finner ut hvor mange % av TG deltagerne er medlemmer på NFF.
har skaffa meg billetter men vet ikke hvordan eg ska komme meg fra indre troms til hamar:P
Sitat av Hightemplar Vis innlegg
har skaffa meg billetter men vet ikke hvordan eg ska komme meg fra indre troms til hamar:P
Vis hele sitatet...
Buss/tog kombinasjonen?

Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Hvis man kan leie lappen i samme slengen ja

Logistikkproblemene mine ser ut til å løse seg nå, og tog skulle visst ikke være så ille som folk ville ha det til. I værste fall så reiser jeg med laptop eller noe slikt
Vis hele sitatet...
Tror det ikke vil være noe problem og finne en stor koffert som du kan stappe Pc og skjerm i
Digg å bo i Elverum, da det bare er 25 min. bil. Har ikke mulighet denne gang, men neste TG er jeg nok der :P
Blir gjerne med på nFF rekka, jeg og en kompis(også nFFer).Forresten er det noen som skal kjøre til TG fra M&R, og har plass til to? Send PM da vel.
Hadde vore kjekt med ei nFF rekke bare gi beskje om det er noke eg bidra med
Jeg blir gjerne med på nFF rekka i år jeg. Bare PM meg hvis noen får sparket det i gang
Har lyst, men sitter fast i kristiansand, akkurat som viva.
Har dog lappen, men å leie bil for den turen, blir rimelig dyrt sammenlagt egentlig
Noen andre som skal reise fra kristiansand?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Keen som faen! bestiller billett atm. noe sier meg at få av kompisene klarer å dra rumpa opp til Hamar, så da er det godt å ha noen freakere man kan relatere seg til
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Til de som ønsker å dra sammen med andre, men ikke finner veldig mange her inne som er fra samme sted: Getting-there-delen av TG-forumet.
Er co-chief i arena som vanlig, men stikker vel bortom rekka og spaner litt på medlemmene
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Blir første året, så jeg lurer på hvordan "seating" foregår. Hvilke plasser vil nFF rekka være på osv? Noen som gidder å oppdatere meg litt på dette punktet?
Sist endret av LesPaul; 2. januar 2011 kl. 22:17.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Blir første året, så jeg lurer på hvordan "seating" foregår. Hvilke plasser vil nFF rekka være på osv? Noen som gidder å oppdatere meg litt på dette punktet?
Vis hele sitatet...
Dette bestemmes normalt når seatingen nærmer seg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Tror faktisk de fleste folk blir overasket når de finner ut hvor mange % av TG deltagerne er medlemmer på NFF.
Vis hele sitatet...
haha, det er nok helt utrulig mange!
Om jeg kan spørre hva som er så ille med tog?
Sitat av robbi13 Vis innlegg
Om jeg kan spørre hva som er så ille med tog?
Vis hele sitatet...
Tog som å ta toget , eller tgtoget?
Tror han mener tog som å ta toget.
jeg og en kompis skal på TG, men vi sliter med å skjønne hvor man velger plasseringer! noen som kan hjelpe meg?
Sitat av robbi13 Vis innlegg
Om jeg kan spørre hva som er så ille med tog?
Vis hele sitatet...
Jeg ser for meg at det er veldig knotete å ta meg seg en svær datamaskin og skjerm i en bag inn på toget, fort at ting blir ødelagt da.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Jeg ser for meg at det er veldig knotete å ta meg seg en svær datamaskin og skjerm i en bag inn på toget, fort at ting blir ødelagt da.
Vis hele sitatet...
Dog hvis du har en veldig stor koffert tror jeg det skal gå fint. Pc i koffert, og skjerm i orginal boks, med håndtak.
Sitat av Corsair Vis innlegg
jeg og en kompis skal på TG, men vi sliter med å skjønne hvor man velger plasseringer! noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke velge hvor du skal sitte før seatingen starter.
Sist endret av sali; 11. januar 2011 kl. 08:37.
Er det noke meir info om det blir nFF rekke, eventuelt info om seating?
Det kommer nok til etterhvert
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
hvem er det som kommer til og seate for nff rekka?
Sitat av F4celess Vis innlegg
skulle gjerne vert med på NFF rekka, men jeg har Creative plass, men jeg skal ta en tur innom!
Vis hele sitatet...
Lage nFF rekke på creative? nvm.
alle som sitter på creative må gjerne gi lyd fra seg.
Sersly, hvordan har det seg at vi oppi finnmark sitt på alt fra møkka lan til lan uten strøm å gud vet hva neste blir, mens dere faktisk har råd til å ta seg nedover/oppover til hamar ?

Noen freaks der ute som vet hvor man har mulighet å skaffe ticket?
er 18 år å bor oppi finnmark, så regne med at jeg kommer nedover med skolepcn siden jeg må ta fly,(hvis salget mitt går utmerket så vil jeg ha penger til fly og hele pakka)
Kain: Utsolgt!
Det er fortsatt mulighet til aa faa billett, bare aa stille seg i koo. Alltid folk som refunderer.
Joda, men ticktes kan jo altid kjøpes privat også
Sitat av echuz Vis innlegg
hvem er det som kommer til og seate for nff rekka?
Vis hele sitatet...
Tror det foreløpig er usikkert. Men med tanke på at salget allerede er startet, er det noen som meller seg frivillig? f.eks du Echus.

btw: Vi kjører med nFF vi eller? (intern til Echuz)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Klart vi skal på nFF rekka Awarize men jeg melder meg desverre ikke til seater
Noen som vet sånn ca når seatinga vil foregå?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Noen som vet sånn ca når seatinga vil foregå?
Vis hele sitatet...
"TBA - Seatingen starter. Følg med på informasjonen på her på gathering.org for detaljer angående seatingen."

Så det er ikke annonsert ennå.
Kan ikke si jeg har veldig lyst til å møte en gjeng med "freaks".
Sitat av Snippxx Vis innlegg
Kan ikke si jeg har veldig lyst til å møte en gjeng med "freaks".
Vis hele sitatet...
Jaha, hvorfor ikke? Blir vell bare ditt tap det
Sist endret av sali; 17. januar 2011 kl. 14:07.
Sitat av Snippxx Vis innlegg
Kan ikke si jeg har veldig lyst til å møte en gjeng med "freaks".
Vis hele sitatet...
Da det er det en dårlig ide å dra på TG vil jeg tro.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Er selvfølgelig med på en nFFrekke
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Jeg ser at det ikke er noen som har lyst til å ta på seg å være seater.

Nå ser det ut til at jeg ikke drar på TG i år, men om det er mulig med det nye billettsystemet, så kan gjerne jeg seate folk, selv om jeg ikke har billett selv.
Har kanskje mulkighet til å vere seater visst ingen andre kan.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Noen som vet sånn ca når seatinga vil foregå?
Vis hele sitatet...
Den burde allerede ha startet imo, begynner å se dårlig ut med biletter! Eller, jeg har hvertfal mistet min plass.
Seatinga begyner noen uker før TG.

hvis det hadde blitt i Januar. ville det vært tidlig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Hvem er det som skal seate disse greiene?