Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 115138
Kanskje litt utenom tema, men noken som har eit PAX Sivir skin som dei vil trade/gi?
Gi bort ja, den var morsom! Sjekk Ebay de har en del for en grei pris
Noen som mainer support på EUW og er rundt lvl 20? ^^
Trenger en fast supp og spille med
Låner denne tråden litt jeg

Hey leter en DuoMate som gjerne liker og spille LOL (ofcourse) Division er ikke så viktig (er i Silver IV) Men bare morsom og flink til og spille så add meg gjerne : Stinky Twinky spiller på EUNE
Skype eller annen form for komunikasjon er et must

Vi snakkes på banen
Om noen leter etter en support å spille med så melder jeg meg.
Spiller mest med Thresh og Taric, spiller også mye med Blitz i normal, men han blir som regel bannet i ranked.
Kan de fleste supports så nevner de jeg er dårlig med. Champions jeg ikke kan spille er Leona, Ali, Nami, Janna, Nidalee.

Spiller på East. Nick: Azx1x
Noen som kunne tenke seg å ta noen games med en en lvl 30 top/support spiller? spiller på euw, surealife heter jeg ingame hadde vært supert med en god Adc i duoq
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Er Bronze 1, men føler jeg kan mye bedre enn det. Synes bare det er kjedelig og spille alene hele tiden. Noen som vil DuoQ'e? Isåfall kan du legge til Kognit0 på EU West eller EU N/East. Har lvl 30 bruker på begge, men har flest champions på West (rundt 70)

Beste hadde vært om du er litt høyere elo, si gold/plat, og har en smurf du kan spille med meg med ettersom jeg ønsker å bli bedre og konstruktiv kritikk hadde vært godt for meg. Men har ingenting imot å DuoQ'e med en silver/bronze spiller

Jeg er best i rollene support og adc, men har relativt lite problem med top, mid og jungle; har bare en litt mindre champ pool for disse rollene.

Favorittchamps:
Support: Sona, Leona, Thresh, Janna, Zyra
Adc: Caitlynn, Ezreal, Ashe, Varus
Mid: Kayle, Kha'Zix, Ziggs
Top: Fiora, Riven
Jungle: Evelynn
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg lurer på en ting. En kompis sier du bare kan ha en duo per ranked lag.

Altså, kan det bare være 1 duo par på et lag i ranked? Eller kan det være 1 singel og 2x2 duo's?
Hey hoy, ser etter nye folk å spille med! Målet mitt er å alltid ha noen på vennelisten som jeg kan duoqueue med eller ta noen normals med

Jeg er 17 år og spiller på EUW og er småseriøs, spesielt når det kommer til ranked. Er før øyeblikket i gold 4

Bare add meg dersom du også ser etter noen å spille med! Dersom det er noen ranked 5v5 teams som trenger en mid eller jungler så bare ta kontakt! (Er også åpen for andre roller men da trengs det øving)
Summoner name: Aftershave3000
Hei! Noen som har en alt dei lvler? Ble hacka på min lvl 30... Er lvl 10 på den nye add meg! "Jegslikker"
Legg til JOKKEMOR er på EU West, kan ta alle roller, men support går alltid til helvette :P
spiller bare ranked atm men add hvis noen vil ta en duo er i bronze I -.- men gjør det bra, hender seg det går til helvette, men det gjør det til alle en gang i blant
Heisann,

Spiller ofte med venner men vi er som regel 3-4, skulle gjerne hatt et par spillere til så vi kan spille 5v5.
Vi tar spillet relativt useriøst og er rundt silver 1-2 nivå.
Vi spiller på EUNE. Legg til Hawkwings dersom du er level 30, over 20 og har lyst til å være med.
Hei! Vet ikke om dette er riktig thread for dette, men jeg får en feilmelding når jeg prøver å starte LoL og lurer på om noen vet hvordan jeg kan fikse det? Feilmeldingen er; "Programmet kunne ikke starte riktig (0xc000007b)".
Sitat av Hawkwings Vis innlegg
Heisann,

Spiller ofte med venner men vi er som regel 3-4, skulle gjerne hatt et par spillere til så vi kan spille 5v5.
Vi tar spillet relativt useriøst og er rundt silver 1-2 nivå.
Vi spiller på EUNE. Legg til Hawkwings dersom du er level 30, over 20 og har lyst til å være med.
Vis hele sitatet...
bytt til EUW, ingen grunn til å være på EUNE!
tennbrikett, Hva er grunnene?
skillnivået på EUNE er jo som ei bøtte med møkk, er jo ingen gode spillere der. Husker jeg så på en russer som spilte der, han var møkk dårlig også var han 2k elo
Sitat av 1nameless Vis innlegg
tennbrikett, Hva er grunnene?
Vis hele sitatet...
EUNE har gjerne en høy % med bl.a russere som omtrent ikke kan et skarve ord engelsk, eller så er de bare ikke int i å snakke/sammarbeide med teamet :/
Merket også en vesentlig forbedring i lagg når jeg selv skiftet over til EUW

Men skjønner godt at man ikke er så keen på transfer hvis man har en del kompiser man spiller med på EUNE

Tennbrikket, det du nevner der finner man mye av på EUW også..
Som regel er det folk som har blitt boostet/kjøpt seg boost av "high elo" spillere.. Når de da igjen tar over acc sin selv så blir de spillende mot folk som ligger på et mye høyere skill nivå enn de selv egentlig skulle vært på = de blir grust sønder & sammen :/
Sist endret av Hightime; 10. august 2013 kl. 01:26.
Noen platinum spillere her som kanskje er interessert i å spille duoq? Kan ikke før søndag isåfall, jeg er platinum IV.

Add: Tenacíty

se I'en.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Noen platinum spillere her som kanskje er interessert i å spille duoq? Kan ikke før søndag isåfall, jeg er platinum IV.

Add: Tenacíty

se I'en.
Vis hele sitatet...
er i gold 3, faila promo til gold 2 idag :S spiller som regel jungle, men har som regel bare gått oppover etter jeg tok en lang pause fram til slutten av juni.
hallo

ser etter noen som vil duo q med meg i ranked er silver 3 og prøver og stige i ranken.
spiller for the meste jungle eller support

jevora bottom på euw
Sist endret av melove; 10. august 2013 kl. 18:19.
Noen andre?
Trenger EN spiller til Ranked 5's nå, noen som vil?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Trenger EN spiller til Ranked 5's nå, noen som vil?
Vis hele sitatet...
Hvilken server?
Europe West
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Jepp jeg vet det, men alle i klassen spiller på east, og har ikke tilgang på rp. De burde begynne og selge på gamestop. EUNE er helt greit om du spiller duo ranked, eller 5 pre draft. Blir litt kjedeligt med folk som derper rundt, men om du gjør det bra selv følger de som regel etter deg.
Vis hele sitatet...
Du får bruke bankkortet ditt til å kjøpe RP da vettu. Døh...
Om noen trenger tips / guide ut av bronze så les gjerne gjennom guiden min.

Jeg mener at om du tar til deg det jeg har skrevet, og er ærlig med deg selv så vil du klatre

http://lol-norge.no/index.php?/topic...-wall-of-text/
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Du får bruke bankkortet ditt til å kjøpe RP da vettu. Døh...
Vis hele sitatet...
Er ikke alle mennesker i verden som har bankkort da vettu, døh.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Om noen trenger tips / guide ut av bronze så les gjerne gjennom guiden min.

Jeg mener at om du tar til deg det jeg har skrevet, og er ærlig med deg selv så vil du klatre

http://lol-norge.no/index.php?/topic...-wall-of-text/
Vis hele sitatet...
God lesning KP!

Hilsen en som vil bli bedre i LoL x)
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Du får bruke bankkortet ditt til å kjøpe RP da vettu. Døh...
Vis hele sitatet...
Er ikke alle bankkort som virker på nett. Ser også at det er 4 månder siden jeg skrev det, og har kommet til gold, og der kommer jeg aldri med noen som troller. Synes det er rart siden jeg har sett noen skrive at det er enda flere trolls i gold.
Sist endret av BrilleSheik; 15. august 2013 kl. 13:42.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Er ikke alle bankkort som virker på nett. Ser også at det er 4 månder siden jeg skrev det, og har kommet til gold, og der kommer jeg aldri med noen som troller. Synes det er rart siden jeg har sett noen skrive at det er enda flere trolls i gold.
Vis hele sitatet...
har du hørt om mmr?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
har du hørt om mmr?
Vis hele sitatet...
Kommer man med mindre trolls vist man har høy mmr?
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Kommer man med mindre trolls vist man har høy mmr?
Vis hele sitatet...
Mest sansynelig ja.
Sitat av Nikotin Vis innlegg
Mest sansynelig ja.
Vis hele sitatet...
NEI, NEI OG NEI.


Det blir ikke mindre trolls jo høyere du kommer opp. Det er ikke som at du slutter å få trolls når du hitter gold f.eks.
Visst du har god mmr så møter du mindre trolls? jo fordi då har du en god W/L ratio, det vil alltid vere trolls fra bronze- challenger... Men visst du har høg mmr så vil du få mindre trolls på laga dine
Jeg ligger nå på plat 4, møter ikke stort med trolls, men idioter som nekter å communicate og spiller call of Duty opplever jeg ofte, blir bare mindblown hvordan sånne retards kommer seg til platinum
Sitat av Nikotin Vis innlegg
Visst du har god mmr så møter du mindre trolls? jo fordi då har du en god W/L ratio, det vil alltid vere trolls fra bronze- challenger... Men visst du har høg mmr så vil du få mindre trolls på laga dine
Vis hele sitatet...
Du gir ingen mening. Visst du har god MMR så betyr det ikke at du møter andre folk med god MMR.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Du gir ingen mening. Visst du har god MMR så betyr det ikke at du møter andre folk med god MMR.
Vis hele sitatet...
Sorry var litt små trøtt når eg skreiv det der!

Men det er jo akkurat det MMR er, Match Making Rating.. Du blir plasert med folk som ligger på ca samme MMR som deg.
Sitat av Nikotin Vis innlegg
Sorry var litt små trøtt når eg skreiv det der!

Men det er jo akkurat det MMR er, Match Making Rating.. Du blir plasert med folk som ligger på ca samme MMR som deg.
Vis hele sitatet...
Det har du rett i, det er Kriis som har feil her

Eller altså, du møter ikke nødvendigvis folk som har GOD MMR for sin egen League/Divison, men du møter jo folk på rundt din samme MMR ^^
Hør da; Visst du er i Silver 1 og har god mmr, så blir du ikke matcha med andre folk i silver 1 med god mmr (så klart unntak). Man blir matcha med si Gold 2 folk da. Men hadde dette vært, hadde du blitt placa med mindre trolls.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Hør da; Visst du er i Silver 1 og har god mmr, så blir du ikke matcha med andre folk i silver 1 med god mmr (så klart unntak). Man blir matcha med si Gold 2 folk da. Men hadde dette vært, hadde du blitt placa med mindre trolls.
Vis hele sitatet...
Ja sant det, men eg vil tru at visst du har shitty MMR så kjem du med fleire "trolls" :P Du blir ikkje akkurat så veldig motivert av å spille når du nesten ikkje får LP når du vinne. Så ikkje akkurat trolls, men umotiverte spillere da så fort begynner å trolle visst det går litt dårlig
Sitat av Nikotin Vis innlegg
Ja sant det, men eg vil tru at visst du har shitty MMR så kjem du med fleire "trolls" :P Du blir ikkje akkurat så veldig motivert av å spille når du nesten ikkje får LP når du vinne. Så ikkje akkurat trolls, men umotiverte spillere da så fort begynner å trolle visst det går litt dårlig
Vis hele sitatet...
Skjønner

Haha, er ganskje kjedelig å miste dobbelt så mye som du får, ja
Sitat av Nikotin Vis innlegg
Ja sant det, men eg vil tru at visst du har shitty MMR så kjem du med fleire "trolls" :P Du blir ikkje akkurat så veldig motivert av å spille når du nesten ikkje får LP når du vinne. Så ikkje akkurat trolls, men umotiverte spillere da så fort begynner å trolle visst det går litt dårlig
Vis hele sitatet...
Hvis du er tilta og har tapt en del blir du matcha med andre som er tilta, og etter et par games med spillere som har tapt mye i det siste vil man jo selvfølgelig bli umotivert og dermed tape mer. ond sirkel det der

Søker et ranked 5s team:

Diamond IV EUW
ADC main,spiller alle viable adcs
18+
http://www.lolking.net/summoner/euw/23677538
Sist endret av Natander; 17. august 2013 kl. 05:44.
Heisan godtfolk!
Soker 2 spillere til et 5v5 team paa EU West.
Vi forsoker aa naa Diamond i lopet av de neste 2 ukene. Teamet ligger i Platinum 2, 88 wins atm.
Saa langt er vi 3 spillere, hvor 2 av oss er Platinum l (solo queue, Plat ll 5v5) og en i Diamond IV (solo queue, Plat ll 5v5)
Vi soker en spiller som kan alle rollene rimelig godt men helst mainer top og/eller jungel.
Krav:
- Platinum lll eller hoyere
- God til aa kommunisere med lagkamerater
- Skype/Teamspeak/Raidcall/Ventrilo
- Minst 3 runepages til rollen din
- 18+
- Ha et godt utvalg av champions
- Vaere en trivelig kar/jente.

Du trenger ikke aa vaere spesielt strategisk av deg da vi allerede har en shotcaller med grei erfaring fra LoL(plat S1 og S2) og har vaert Master i SC2.

Send meg gjerne lolking paa PM eller evt svar i traaden her!
Gidder ikke lage ny post jeg så skriver her.

Jeg har nesten akkurat begynt og spille LoL (spilt i 1 uke ca) før spilte jeg Dota2 før det hon og før det igjen dota1. Hittil har jeg spilt mest med Annie og Ashe og mestrer de bra (les: greit) Men leter etter en nye champ og spille, noe som har noen tips og komme med? liker best og spille Range.

Takker for alle svar ;D
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av zitare Vis innlegg
Gidder ikke lage ny post jeg så skriver her.

Jeg har nesten akkurat begynt og spille LoL (spilt i 1 uke ca) før spilte jeg Dota2 før det hon og før det igjen dota1. Hittil har jeg spilt mest med Annie og Ashe og mestrer de bra (les: greit) Men leter etter en nye champ og spille, noe som har noen tips og komme med? liker best og spille Range.

Takker for alle svar ;D
Vis hele sitatet...
Ahri
Ezreal
Caitlyn
Jayce
Xerath
Cassiopea
Lux
Nidalee
Vayne
Ziggs
Zyra
Orianna
Miss Fortune


Mine favoritt ranged iallefall, alle er middere eller bot-lanere
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Ahri
Ezreal
Caitlyn
Jayce
Xerath
Cassiopea
Lux
Nidalee
Vayne
Ziggs
Zyra
Orianna
Miss Fortune


Mine favoritt ranged iallefall, alle er middere eller bot-lanere
Vis hele sitatet...
Takker ;D Har jeg et par champs og sjekke ut
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av zitare Vis innlegg
Takker ;D Har jeg et par champs og sjekke ut
Vis hele sitatet...
NP, bare å si ifra om du vil sparre litt, jeg kan mesteparten av triksene til alle de champene.
Vayne er ganske hard champion å mestre.

Kan og anbefale viktor og anivia, det er ganske morro champions.


Btw: Noen i silver 4-1 som ønsker å duo qeue? Har mål å climbe litt.
Sist endret av iMAGINE123; 23. august 2013 kl. 22:11.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Vayne er ganske hard champion å mestre.

Kan og anbefale viktor og anivia, det er ganske morro champions.


Btw: Noen i silver 4-1 som ønsker å duo qeue? Har mål å climbe litt.
Vis hele sitatet...
Men det sekundet en kan mestre Vayne vinner en early gamet nesten med en gang.

Viktor var iallefall så utrolig kraftig at jeg gikk lei av han, strålen hans kunne uten problemer drepe alle som gjemte seg bak tower, og gravity field kunne forhindre ganks samt sikre killet.

Anivia er også litt vanskelig og mestre, da hun er lett og poke ned/drepe som de fleste midder, men det sekundet hun får overtaket er det nesten tapt.