Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1329
Jeg må spør dere her inne før jeg bestemmer meg for å kjøpe denne..
Det jeg er ute etter er høytalere som gir meg KONGE lyd. Med andre ord, slik at du føler lyden rister huset/rommet du er i, kanskje naboens hus også?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303910

Er det noen her som har erfaring med denne doningen?
Dere som har peiling - mener dere at Logitech Z-2300 vil gi meg det jeg vil ha?

Som dere kanskje ser, så er jo anmeldelsene ganske bra. Men jeg betror meg til nFF og håper dere gir meg råd/tips.

Takk.
Jeg har disse høytalerne, og jeg synes dem er suverene Det rister bra fra bassen kan man si
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
De er gode pc-høyttalere. En kompis av meg kjører dem, og de spiller bra og er konge til spill. Det kommer jo selvfølgelig an på hva du forventer deg, og størrelsen på rommet du bruker. Selv har jeg et Creative 2.1 THX anlegg med 150W 8" sub, kunne riste bildene av veggen på det gamle pc-rommet mitt, men nå som jeg har den i stua er det ikke helt samme trøkket over det.

Likevel er de veldig mye for pengene, jeg anbefaler de lett. Skal du ha noe mer trøkk må du fort opp i dobbel pris.
Sitat av Polar-
Selv har jeg et Creative 2.1 THX anlegg med 150W 8" sub, kunne riste bildene av veggen på det gamle pc-rommet mitt, men nå som jeg har den i stua er det ikke helt samme trøkket over det.
Vis hele sitatet...
Ah, Creative sine subber ja. Rister godt i gulvet i førsteetasje når jeg spiller for full guffe i kjelleren.
Tusen takk gutter.

Det høres bra ut. Om noen vet om et lignende sett med høytalere til samme pris, men bedre. Gi meg et hint
Jeg har akkurat kjøpt meg sånne, syns de spiller sinnsvakt bra.
Så står på et kjempelite rom også da.
Har ennå ikke gitt på skikkelig trøkk, men må si det spiller jævlig bra.
Stefaren min har også sånn, men han spiller på stua, synes ikke det var så bra som her inne.

btw... Trykk her Jeg bestilte fra mpx, det gikk kjempebra, kjapp levering, ikke noe tull. anbefalt.
Sist endret av petterøes 3000; 12. september 2006 kl. 14:07.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Har hørt veldig mye bra om disse: http://www.databutikken.com/no/?Product=KLIPPROGMX
Samme prisklasse som logitech-systemet. Eneste er at kanskje må innrede rommet ditt som kulissene i 2001: en romoddysé
Sitat av handy.
Tusen takk gutter.

Det høres bra ut. Om noen vet om et lignende sett med høytalere til samme pris, men bedre. Gi meg et hint
Vis hele sitatet...
Spørs nå det. har gått igjennom mange høytalere på nette og disse er de beste og billigste jeg har kommet over.. så tror ikke du får no bedre til samme pris
Okey, synd å skuffe dere. Men hele greia tok en u-sving.. Hehe, denne doningen tok plassen for Z-2300..

Sykere lyd enn dette skal man lete lenge etter tror jeg til denne prisen

Fant det på Coop til 695,-

Løp å kjøp!

Admin kan slette hele posten..

Takk for innsatsen.
Er på utkikk etter noe lignende bare noe som spiller bittelitt bedre og kanskje er litt dyrere, ikke det at prisen ikke må ha så veldig mye å si når man skal kjøpe lyd men maks prisen min er 2000,-
Så, er det noen som vet om en pakke med: forsterker, sub og høyttalere til en pris av ca. 2000,-
Jeg bruker Logitech Z-2300 selv.
Disse er og anbefale, de gir utrolig god lyd, samtidig ett vidt volumsnivå.
bruker det mye til musikk, spilling og film, er kresen på lyd selv, men disse fyller mine krav

Løp og kjøp
Sitat av Polar-
Har hørt veldig mye bra om disse: http://www.databutikken.com/no/?Product=KLIPPROGMX
Samme prisklasse som logitech-systemet. Eneste er at kanskje må innrede rommet ditt som kulissene i 2001: en romoddysé
Vis hele sitatet...
Ja, det er veldige god høytalere. Har dem selv. Ser kanskje litt jalla ut, men god lyd.
Syk lyd er det ikke i dem. Syk lyd er det i anlegg over 10k.

Vurderer selv z-2300 til pc-anlegg.
Sitat av trond89
Syk lyd er det ikke i dem. Syk lyd er det i anlegg over 10k.

Vurderer selv z-2300 til pc-anlegg.
Vis hele sitatet...
Kjør peising, er veldig fornøyd med mitt
Sitat av handy.
Okey, synd å skuffe dere. Men hele greia tok en u-sving.. Hehe, denne doningen tok plassen for Z-2300..

Sykere lyd enn dette skal man lete lenge etter tror jeg til denne prisen

Fant det på Coop til 695,-

Løp å kjøp!

Admin kan slette hele posten..

Takk for innsatsen.
Vis hele sitatet...
Sikkert fine de. Men vis du ville riste litt i veggene med bass så tror jeg du burda ha gått for Z-2300
De er bare helt suverene, i hvertfall til denn prisen! jeg har hatt de lenge nå og de funker bra til allt! spill, film og musikk.... om ikke det er dyre høytallere til over 1000 spenn, så er de i hvertfall de beste jeg noen gang har hatt! Her er linken http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431

Se på alle de fine tilbakemeldingene logitech-x530 har fått da........ det er til og med en som har laget hjemmeside om de.......
Er man nødt til å "spille inn" nye høytalere?

If that so, hvordan gjør man det?
Sitat av handy.
Er man nødt til å "spille inn" nye høytalere?

If that so, hvordan gjør man det?
Vis hele sitatet...
Bare spill lavt, sånn at du ikke spiller maksimum.
På subber skal det visstnok spilles 50 timer++? Det er sjukt lenge, min Z-2300 spilte jeg inn i 2-3 timer, gadd ikke lenger. Fungerer bra det

Tror ikke du dør hvis du ikke spiller de inn, kanskje bittelitt mindre effekt? Er ikke sikker på det.
Jeg har også disse høyttalerne.. Det er en brukbar forsterker til sub i den.. Jeg skrudde ut den orginale 8" å dro ut en ledning til min Audax HT300 G0 (12" sub) på rundt 225w.. Fungerte helt perfekt uten at det ble forvrengt lyd..
Sitat av handy.
Er man nødt til å "spille inn" nye høytalere?

If that so, hvordan gjør man det?
Vis hele sitatet...
Jeg har disse og ifølge hifiklubben(der jeg kjøpte dem), var de ikke spilt inn før etter ca. 1 uke med lav spilling. Selvfølgelig gadd jeg ikke å gjøre det en uke, men si at du bare setter dem på lav/middels volum og stikker på jobb har du jo gjort halve jobben..
En ting til; ville gått for z-2300 selv, men funker sikkert bra de også
Enjoy!
▼ ... noen uker senere ... ▼
har selv z2300 å vil si det er helt greie høytalere
men creative er nok hakket bedre, så jeg ville gått for dem