Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 704
Etter mye frem og tilbake med psdata og 2 tilbake sendte kort får jeg endelig kreditert skjermkortet. Så nå må jeg kjøpe meg et nytt.

Hadde et Asus x800xt platinum ed 256 ram før det, men koster jo 2400 nå elns. Jeg får 3100 tilbake, så hvilket kort burde jeg gå får nå? Kan koste maks 3300.
Geforce 7800GT skal ligge smack i det prissjiktet der. Får ikke mer for pengene.

Dette forutsetter at du har PCI-express på hovedkortet ditt, og ikke AGP. Hvis du har AGP kjøper du et 6800GT som du overklokker litt forbi Ultra-hastighet. Da får du like god flyt i feks. Battlefield 2 som du gjør med et x850xt platinum edition.
Nå som det er blåmandag hos netshop, kan du følge med på tilbudene der . Blir sikkert satt ned en del skjermkort.
Takk for tipset Yaman.

Glemte og skrive, må være AGP ja..
maks 3300? hva med et nvidia 6800gt?
Sitat av eLto
maks 3300? hva med et nvidia 6800gt?
Vis hele sitatet...
6800GT er veien å gå, egentlig. Bare pass på å ikke betal over 2500 kroner for et, da selv det begynner å bli litt i overkant av hva det er verdt sammenligna med all hot new shit.
jo, eller bare oppgrader hele greia. du får jo lønning straks, ja?