Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 906
Jeg skal sette inn en 120mm vifte i datan , jeg mangler mål på hvor stort det hulet skal være ,som selve vifte bladene er i. og hvor langt er det mellom festen til vifta ? ( skrue hullene) .
Når vifta er oppgitt til å være 120mm, hvor stor tror du da den er?
Sist endret av vidder; 30. november 2004 kl. 19:10.
hahahaha!
|plumbo's Avatar
Trådstarter
42 0
LOL *halen mellom bena og gå hehe * *målte hulet på en 80mm nå og det var 80 ...hmm merklig :P *
Det her va bare best, nesten så æ tar den med i signatur :P
hhhmm... han mener jo vifte bladene, ei vifte er 120x120 inkludert plastikk firkanten, han vil ha målet på bladene.
Opprinnelig postet av Cybergasm
hhhmm... han mener jo vifte bladene, ei vifte er 120x120 inkludert plastikk firkanten, han vil ha målet på bladene.
Vis hele sitatet...
Sier ordet diameter deg noe?
si at det er maks en halv cm fra bladene til utsiden av plastikken på "firkanten". Ikke så vanskelig å gjette seg til.
Jeg tror ikke dere egentlig skjænner hva det er han spør om.
Når vifta er oppgitt som 120x120 millimeter så er jo dette ytterkant av chassiet som vifta henger i.

Jeg mener å huske at micropex hadde en oversikt over mål og meter på de forskjellige vifte-størrelsene, men nå viser det seg at siden deres er nede - skal se om jeg finner tak i det litt senere.
Hvis du har vifta, ta en tusj og skjekker akkurat der vifte-bladene går.. skjønner?
11mm stort hull