Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 6176
Enemy of the snut
Jeg har noe ok speed og en del Rivotril liggende. Idag, 2. juledag skal jeg på en tradisjonsfest. Mitt spørsmål er; hvilken kombo kan jeg bruke for å få en råbra kveld? Ja jeg vet jeg kan få det nok digg med bare alkoholen (øl og sprit), men om jeg ønsker å blande med noe ekstra av det som jeg nevnte først. Har lest noen plasser at folk mener man blir ape av å blande Rivo med alkohol, denne har jeg bare gjort noen få gangen og da var det kun blanding med Rivo, hasj å litt drikke.. Men nå røyker jeg ikke lengre Hva vil dere "anbefale"?

Jeg trenger ingen moralprek på at jeg kan fint holde meg til bare drikkinga, dette ser jeg jo selv utover kvelden..
Hold deg til alkoholen, du. Spe eventuelt i litt speed hvis/når det trengs en ekstra piff. Så bruker du eventuelt pillene hvis/når det blir kjedelig utpå morran når alle andre har sovnet.
start med 6 øl, en god liner, vent 1 time ta en halv rivvo og en liner til. og drikk på
personlig liker jeg ikke alkohol + benzo, både fordi det jeg ikke syns de passer så godt sammen og fordi ting kan komme ut av kontroll ganske raskt hvis man tar for mye. det har aldri skjedd meg men jeg har sett hvor rasserte folk kan bli på den kombinasjonen når de begynner å glemme hvor mange piller de har tatt osv. speed og alkohol er jo en klassisk festkombinasjon. så speed + alkohol på festkvelden og benzo til bakrusen dagen etterpå kanskje?
Rivotrilen er og be om bråk.
Piller og sprit er en svært dårlig kombo. Drekk deg heller drita og når det er på vei til og gå gærnt så tar du deg en stripe og som det var en som sa over her, rivoene koser du deg med om morran når alle har sovna
Enemy of the snut
Trådstarter
Takk for fine forslag alle sammen! etter jeg skrev innlegget lå jeg og tenkte litt, og kom frem til at jeg heller får ta en stripe før jeg drikker eller etter jeg har drukket noen enheter! Rivotrilene kan jeg bruke dagen derpå får å få en bedre form (bruker å bli ekstremt dårlig dagen etterpå fest).. Men om jeg føler for det kan jeg jo prøve men 1/2 rivotril på festen ;P tror jeg skal høre med min faste speed-vendor om han har noe bra/ok speed jeg kan kjøpe, kan jo være flere på festen som gjerne vil ha seg en stripe ;P som sagt; takk for tipsene folkens! da blir det ei stripe før/etter konsumsjon av noen enheter, og riverne for dagen etter!

Glemte og nevnte at jeg har 1 stk Extacy liggende! Denne er av meget god kvalitet! Men jeg har ingen erfaring av å blande disse med alkohol, kun tatt alene tidligere.. Noen andre som har erfaring?
Sist endret av Tytjepelk; 26. desember 2015 kl. 10:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ecstasy can inneholde hva som helst. Så pillen i seg selv ville jeg ikke rørt. Derimot, så demper alkohol mdma rusen. Hold deg til kun alkohol, eventuelt litt speed i tillegg.
XTC + speed med en liten dose Rivotril sammen med små mengder alkohol utover kvelden. Det er ingen oppfordring, men hva jeg ville gjort.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
XTC + speed med en liten dose Rivotril sammen med små mengder alkohol utover kvelden. Det er ingen oppfordring, men hva jeg ville gjort.
Vis hele sitatet...

Samme her! Holder du deg til en halv rivvo, så blir du ikke helt kriminell som enkelte trur her inne.
Greit å ta den rivisen når xtc turen nærmer seg slutten vel? Tenker om du skal få mest mulig ut av xtc'en.
Det ultimate ville jo selfølgelig vært og, ta 4-5 øl, poppe knipsen, når knipsen dabber av og festen enda e gående, røkk noe speed, Når du skal sove/slacke spis rivvo og ta dæ en god ronk !
Alkohol dabber ut xtc effekten, det gjør også beroligende.
Så du vet det.
Men 4-5 øl skader ikke om det er bra xtc. Har du bildet av den forresten?

Sitat av Fittesmurf Vis innlegg
Det ultimate ville jo selfølgelig vært og, ta 4-5 øl, poppe knipsen, når knipsen dabber av og festen enda e gående, røkk noe speed, Når du skal sove/slacke spis rivvo og ta dæ en god ronk !
Vis hele sitatet...
Hehe, lo av den siste der xD
Sist endret av king123; 29. desember 2015 kl. 14:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
At folk liker rivotril, eller at det i dete hele tatt finnes gale nok leger der ute et sted til å skrive ut rivotril til noen er over min fatteevne.

Mongodop som gjør mennesker mongo. ALLTID
Sitat av Carmex Vis innlegg
At folk liker rivotril, eller at det i dete hele tatt finnes gale nok leger der ute et sted til å skrive ut rivotril til noen er over min fatteevne.

Mongodop som gjør mennesker mongo. ALLTID
Vis hele sitatet...
Det brukes jo hovedsakelig for mennesker med epilepsi. Er ikke akkurat slik at leger skriver ut rivotril for at folk skal ruse seg på det.
Sitat av Carmex Vis innlegg
At folk liker rivotril, eller at det i dete hele tatt finnes gale nok leger der ute et sted til å skrive ut rivotril til noen er over min fatteevne.

Mongodop som gjør mennesker mongo. ALLTID
Vis hele sitatet...
Problemet er at enkelte ikke forstår hvor potent Rivotril/klonazepam er og hiver innpå flere tabletter som om det var drops.

2mg klonazepam = 40mg diazepam.

Dessuten kan man bli "mongo" av stort sett alle dempende midler hvis man ikke kan dosere riktig.
Sist endret av Mexxy; 29. desember 2015 kl. 14:25.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Problemet er at enkelte ikke forstår hvor potent Rivotril/klonazepam er og hiver innpå flere tabletter som om det var drops.

2mg klonazepam = 40mg diazepam.

Dessuten kan man bli "mongo" av stort sett alle dempende midler hvis man ikke kan dosere riktig.
Vis hele sitatet...
I løpet av ganske mange år har jeg sett det gå galt på 2-5 stk også. Det skal så lite til og det er umulig og snakke med pillehua etterpå. Leter alltid etter noe, stuker, vaser. Hater det.

Kanskje det verste er at man er jo stuka i 2-3 døgn og husker ingenting.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Problemet er at enkelte ikke forstår hvor potent Rivotril/klonazepam er og hiver innpå flere tabletter som om det var drops.

2mg klonazepam = 40mg diazepam.

Dessuten kan man bli "mongo" av stort sett alle dempende midler hvis man ikke kan dosere riktig.
Vis hele sitatet...
Derfor det er lurt å ta med kunn det man har planlagt å ta. Selv havna i samme fella.
Men aldri likt den sammenligningen, da det er to helt forskjellige virkestoffer. Sttrykte det siste da det ikke stemte

Leita litt på nettet nå, å det eneste jeg fant var denne linken. ifølge den tabellen tilsvarer da 2mg klonazepam = 20mg med diazepam.

Om jeg ikke surrer veldig nå?
Sist endret av king123; 29. desember 2015 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Carmex Vis innlegg
I løpet av ganske mange år har jeg sett det gå galt på 2-5 stk også. Det skal så lite til og det er umulig og snakke med pillehua etterpå. Leter alltid etter noe, stuker, vaser. Hater det.

Kanskje det verste er at man er jo stuka i 2-3 døgn og husker ingenting.
Vis hele sitatet...
2-5x2mg tilsvarer 80-200mg diazepam. Det er jævlig mye.
Sitat av king123 Vis innlegg
Derfor det er lurt å ta med kunn det man har planlagt å ta. Selv havna i samme fella.
Men aldri likt den sammenligningen, da det er to helt forskjellige virkestoffer. Sttrykte det siste da det ikke stemte

Leita litt på nettet nå, å det eneste jeg fant var denne linken. ifølge den tabellen tilsvarer da 2mg klonazepam = 20mg med diazepam.

Om jeg ikke surrer veldig nå?
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende at 2mg klonazepam tilsvarer 20mg diazepam, men det er fremdeles veldig potent. Finner listen jeg brukte fra wikipedia, men de har tatt vekk dosene på tabellen.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines

Før så stod det også oppført hvor potent disse var iforhold til hverandre. Eller det feil wiki-page? Uansett, så ligger 2mg på mellom 20mg og 40mg diazepam, og er likevel potent.
Sist endret av Mexxy; 1. januar 2016 kl. 14:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drikk deg drita, popp pillene, ta deg en strek rett etterpå..
Da blir du edru med en god svai.