Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1296
Jeg har fått tilbud om og kjøpe en 512GB USB stick USB 2.0

Hva ville dere betalt. ?

Denne er ny uåpnet.
Det kommer ann på hva du skal bruke den til. Har du behov for USB 3.0 eller holder det med 2.0? På prisjakt går disse med 3.0 for 3500kr.

Har du noe mer info om minnepennen er det lettere å komme med en antakelse om hva den er verdt.

Jeg ville nok ikke gitt mer enn en tusing, da jeg anser overføringshastighet som viktig om jeg skulle hatt en 512GB minnepenn.
Sist endret av Marr; 19. september 2015 kl. 13:39.
Jeg ville ikke kjøpt den, uansett hva prisen var. Trenger du mye ekstern lagring med flash minne så kjøper du deg en SSD og et eksternt kabinett med USB 3.0. Trolig billigere, tryggere og mye kjappere.

Faren er også stor for at det er en fake minnepenn og med en gang du prøver å lagre noen større mengder data på den så forsvinner det bare. Gjør deg selv en tjeneste og søk opp "fake usb memory stick", det er et kjent problem.
jeg har ikke noe spesielt behov for en så stor usb stick så jeg ville ikke betalt i nærheten av full pris. kunne ikke tenkt meg å betale mer en max 500kr for en basert på mine egne behov, ikke at jeg forventer å få det tilbudet i nærmeste fremtid.