Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 750
Hey...

Har en Packard Bell ekstern harddisk på 1TB som jeg har alle filmer, spill, serier, bilder og andre diverse ting på..

Den har funket kongebra frem til for noen dager siden da jeg skulle løse den ut for å koble til den andre pcen, og fikk melding om at:

''Windows can't stop your 'Packard Bell Carbon USB Device' device because a program is still using it. Close any programs that might be using the device, and then try again later.''

Jeg har forsøkt alt for å fikse dette, og jeg finner bare ikke ut hva program som bruker hdd'en.. Har nå også fjernet absolutt alt som er på hdd'en, unntatt diverse ting som fulgte med den..

Vil ikke ødelegge noe på den eller gjøre noe slik at den ikke kjører normalt.. så er det noen som vet hva jeg burde gjøre?
Betyr ikke noe annet enn at en filreferanse fortsatt er åpen; mao. et problem med windows, ikke disken. Vanligvis driter jeg i det, bare venter et par tre min før jeg napper ut kabelen.

Om du vil være helt på den sikre siden, fjern disken ved å skru av PCen først.
Trådstarter
Okey.. Takker for svar