Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 869
Virtua fighter 5, Virtua tennis 3, project 8, Fight Night 3, Ridge Racer 7.


Ville dere valgt?

Kun de ovenfor.

Edit: Kun til PS3.
Jeg ville valgt project 8. Tennis kanke være så morsomt på ps3. Blir vel for lei av det? Hakke testet noen av spillene, men ville valgt tony tony hawk!
Ridge Racer 7 ser jo artig ut, vel jeg syns hvertfall det.
Fight Night 3
Har spilt det en del på ps2 og liker det godt.
Ridge Racer 7 ville jeg ha valgt
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Fight Night 3 eller Virtua Fighter 5. Fight Night 3 fordi det er sykt bra lagd, utrolig realistisk og gjennomført. Virtua Fighter 5 fordi det er et spill du kan spille leeeeeeeeengeeeee. Men jeg ville heller satsa på Fight Night nå og ventet på Tekken 6.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg hadde gått for Virtua Fighter 5 da jeg er glad i fighting spil. Fight Night 3 er litt spnn.. kun kjekt å spille mot en venn, og demoen lar deg gjøre dette. Men det har sykt bra grafikk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fight Night er et utroligt spitt. Tekken blir mye bedre en virtual fighter.
Fight Night 3 er ekstremt morsom, lang singel player og god multiplayer modul. Online modusen er konge.

Virtua Fighter fordi det støtter 1080 men ikke så veldig mange andre grunner.

Virtua Tennis fordi singelplayer modulen er ekstremt morsomt, masse minigames hvor du må gå opp i level for å få bedre skills osv.
Ville valgt Project 8 fordi eg trur det er det spelet som er kjekkast i lengden. (Har ikkje prøvd nokon av spela)