Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 5806
Sitat av B3nd1k
Da kan du jo begynne med et lite besøk på norsktipping.no?
Vis hele sitatet...
Det enkle er ofte det beste

Takker for tipset.
Sitat av arehei
Det enkle er ofte det beste

Takker for tipset.
Vis hele sitatet...
Vel, i mangel på en database der alle reklamer hadde vært lagt ut med info og alt(dette hadde vært virkelig nyttig), så spør jeg: Vet du hvilken sang som spilles i den reklamen?

edit: La til quote...
edit2: Var nok remix av Louis Armstrong - Wonderful World ja... Catcha ikke den med det samme
Sist endret av alizm0; 6. september 2005 kl. 01:58.
sånn det ser ut nå. så må designet bygges opp på nytt. noe som tar ganske lang tid.
Men vi har fremdrift
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
thomaseh: Glemte du å legge ved adresse/vedlegg?
Sitat av Gusto
thomaseh: Glemte du å legge ved adresse/vedlegg?
Vis hele sitatet...
ja
www.gisse.com/reklamedatabasen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå skal vi se.

En oppdatering fra forrige gang:
Vi har fått en ny som koder siden.
Jeg har faktisk klart og få noen til og sponse litt av hele greia.
Jeg har hørt med noen bedrifter som har satt seg gledelig til og prøve!
Thomaseh: Jeg fikk opp denne beskjeden da jeg prøvde å gå inn på siden din: This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

Hva har skjedd?
Sitat av drwho
Thomaseh: Jeg fikk opp denne beskjeden da jeg prøvde å gå inn på siden din: This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

Hva har skjedd?
Vis hele sitatet...
test siden er nede!
enda en liten update.
Vi trenger en som kan kode et CMS system for oss. Det gjelder også litt annen koding også. men det er bare småtteri.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er jo tross alt snart en måned siden jeg sa noe i denne tråden.
Vi trenger fortsatt en som gidder og kode for oss!
Jeg har strevet nå i 1 måned og prøvd og prøvd og funnet ut priser for folk som gidder.
Det blir altfor dyrt. Derfor håper jeg på at en eller annen søt jævel inne på nFF gidder og være så snille mot oss. Husk du får bli med som en del av alle de andre på prosjektet.


Jeg klarer bare ikke glemme tanken!
Tja, ikkeno dum idé det der Thomas. Keep up!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
thomaseh, det er vanskelig å finne noen som er villig til å utvikle et CMS for dere helt gratis. Du glemmer forøvrig at det finnes et mangfold av opensource-prosjekter der ute som dere kan benytte dere av. Spar tid og penger.

Her er tre kjappe som er skrevet i PHP:
http://limb-project.com/ - CMS basert på WACT
http://www.joomla.org/ - Fork av Mambo, de fleste Mambo-utviklerne er under Joomla nå.
http://ez.no/ - Norske eZ Publish
Sitat av Gusto
thomaseh, det er vanskelig å finne noen som er villig til å utvikle et CMS for dere helt gratis. Du glemmer forøvrig at det finnes et mangfold av opensource-prosjekter der ute som dere kan benytte dere av. Spar tid og penger.

Her er tre kjappe som er skrevet i PHP:
http://limb-project.com/ - CMS basert på WACT
http://www.joomla.org/ - Fork av Mambo, de fleste Mambo-utviklerne er under Joomla nå.
http://ez.no/ - Norske eZ Publish
Vis hele sitatet...
Har tenkt tanken og ser på linkene du ga meg nå.
Så får vi se hvor langt vi kommer.
Men noen som gidder og kode CSS 4 free da?
dragonfly er ett norskt prosjekt som er basert på php-nuke 6.5 er helt gratis og er kanskje tt alternativ ?

www.pitcher.no
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hah. En stor update Nå har jeg og noen kompiser kodet i snart 3-4 måneder på prosjektet
Vi er vel ca. 1-2 måneder fra lanseringen, noe jeg lengter etter akkurat nå fikser opp beta versjon til nFF medlemmer, når det kommer. Eneste vi mangler nå er og fikse ordentlig støtte for avspillingen av filmene, hvordan dette skal foregå sikkert osv. Er det noen som har noen tips angående sikkerheten til filmene?
Får vi se?[color=white]EG ER EIN SLANGE[/color]
Sitat av Octavarium
Får vi se?[color=white]EG ER EIN SLANGE[/color]
Vis hele sitatet...
Det kommer det kommer ingenting er plantet i designet enda. men designet ligger her: http://www.thomaseh.com/reklame.jpg
Kjempe bra!(20 tegn)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
thomaseh's Avatar
Trådstarter
hah. Lenge siden sist vet jeg. Men nå er ihvertfall sponsor avtaler klare. Jeg har fått "utlevert" 1 dedicated server som står i Oslo. koblet opp mot NIX. Da er det bare litt mer koding og bitte litt til etter det. Så er det på beina
Jeg gleder meg! Har du link til hvordan designet ser ut..? De linkene som lå tidligere i tråden var døde..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Dump, hvordan gikk det med dette prosjektet?
Topicen er snart et år gammel. Gjett.
er fult klar over at det er en gammel topic og jeg må få lov til å lure på hvordan det gikk, eventuelt få lov til spørre hva som gikk galt. Det virker ikke som du kan svare på det, så vendligst ikke kommenter topicen da.
Lurer på ossen det gikk jeg også...
Tror ikke det gikk så bra når han ikke har oppdatert på et år. Rart jeg ikke har sett denne posten før.For gjett hvor lenge jeg har tenkt på dette a......
Prosjektet gikk rett vest. Hadde alle sponsorer klare osv. men manglet folk som kunne kode osv.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hiv opp en wiki.

Det er enklaste til slikt, sidan folk enkelt kan hive inn info.

Eventuelt ta i bruk eksisterande CMS, t.d drupal, Joomla o.l.

Begge deler fungerer utmerka, og krev minimalt med koding, og tar et par timer å sette opp.

Eg kan bidra med å sette opp drupal om det er ønske om det.
Sitat av vidarlo
Hiv opp en wiki.

Det er enklaste til slikt, sidan folk enkelt kan hive inn info.

Eventuelt ta i bruk eksisterande CMS, t.d drupal, Joomla o.l.

Begge deler fungerer utmerka, og krev minimalt med koding, og tar et par timer å sette opp.

Eg kan bidra med å sette opp drupal om det er ønske om det.
Vis hele sitatet...
Det skal helst være litt mer profesjonelt enn det og det er bare å ta tak i prosjektet om noen føler for det
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av thomaseh
Det skal helst være litt mer profesjonelt enn det og det er bare å ta tak i prosjektet om noen føler for det
Vis hele sitatet...
Dei CMS'a eg nemnde der blir brukt på profesjonelle sider. Du må lage templates sjølv, men du slepp å tenke på database, editor, brukarhåndtering o.l.

Det utsagnet ditt tyder på at du ikkje har veldig god erfaring med websider. Det *er* bortkasta å skrive hjulet på nytt kvar gang.
Jeg snakket om wiki'en så en misforståelse var det nok som endte opp der, men som sagt så er det bare å ta over prosjektet
Allerede gjort.

Forøvrig, har du enda de kontaktene du snakket om?