Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 6001
Etter laaang tid med venting (har følgt hele produksjonen og langt før det begynte) så kommer endelig første traileren til Hobbiten filmene!!! Link


EPISK!!!! Elsker bøkene og LoTR filmene, og Hobbiten filmene ser ut til å ikke bli noe unntak!!
The Dark Knight Rises gleder meg helt vilt! Christopher Nolan skal også produsere den nye Supermann filmen som kommer i 2013, og håper at det virkelig blir en Supermann film og se fram til.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tfan Vis innlegg
Etter laaang tid med venting (har følgt hele produksjonen og langt før det begynte) så kommer endelig første traileren til Hobbiten filmene!!! Link


EPISK!!!! Elsker bøkene og LoTR filmene, og Hobbiten filmene ser ut til å ikke bli noe unntak!!
Vis hele sitatet...
Åååååå digg!


Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
The Dark Knight Rises gleder meg helt vilt! Christopher Nolan skal også produsere den nye Supermann filmen som kommer i 2013, og håper at det virkelig blir en Supermann film og se fram til.
Vis hele sitatet...
Superman er en kjedelig helt. Men om Nolan skal directe, så må den bare bli bra uansett
Sist endret av Kognito; 21. desember 2011 kl. 13:48.
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
This x10000000000
Sist endret av Kastiel; 21. desember 2011 kl. 13:53.
Sitat av Kognito Vis innlegg
Åååååå digg!




Superman er en kjedelig helt. Men om Nolan skal directe, så må den bare bli bra uansett
Vis hele sitatet...
Han er egentlig ikke så kjedelig, er bare filmene som er veldig langdryge og kjedelig, men håper Nolan tar tak i det og retter opp imaget til Supermann .
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Trådstarter
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Han er egentlig ikke så kjedelig, er bare filmene som er veldig langdryge og kjedelig, men håper Nolan tar tak i det og retter opp imaget til Supermann .
Vis hele sitatet...
Liker ikke helter med overnaturlige evner. Batman bruker mer overnaturlig utstyr, som gir ham det han trenger. I tillegg lærer batman seg de fleste kampsporter.

Superman er bare en fyr som kommer fra en annen planet, og som blir tatt inn av en bonde og hans kone. Han finner senere ut at han er supersterk, har lasersyn, røntgensyn, superrask etcetc. Meh
Den nye batman filmen!

Den nye misson impossible

Og den nye Fast & Forious 6

Og ja, HOSTEL 3 :-)
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Ser fram til artemis fowl filmene kommer.
Også ser jeg rem til den neste transformers filmen
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bare en som har nevnt Kon-Tiki hittil.. Jeg gleder meg som bare faen.
Hobbitten blir årets kino-høydepunkt, men Kon-Tiki kommer til å bli dritfet den og.
Jeg gleder meg veldig til "Thale" blir sluppet til helgen :') Har ikke vært på kino på mange år, men vurderer sterkt å dra på denne til helga. Fler som syns den ser lovende ut? :')

Thale trailer
Kon-Tiki
The Hobbit
Re-make av filmen Heat (1986, ikke Pacino og De Niro versjonen)
Act of Valor
Movie 43
The Dictator
Men in Black 3
The Dark Night Rises
Finding Nemo 3D!
The Snowman (Jo Nesbøs bok directed av Martin Scorsese, ukjent når den kommer ut enda)
The Amazing Spiderman og The Cabin in the Woods

Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
HOSTEL 3 :-)
Vis hele sitatet...
Den kom jo for en stund siden? Jeg så den med noen kompiser i juleferien.
The Dictator ser jo knallmorsom ut! Det må være den filmen jeg har gledet meg mest til.
Trailer
Sitat av nimr0z Vis innlegg
Jeg gleder meg veldig til "Thale" blir sluppet til helgen :') Har ikke vært på kino på mange år, men vurderer sterkt å dra på denne til helga. Fler som syns den ser lovende ut? :')

Thale trailer
Vis hele sitatet...
Takk. Såg traileren nå, og den kan jo faktisk bli et av årets største høydepunkt Norsk film i tillegg! Fantastisk
▼ ... over en uke senere ... ▼
American Pie Reunion med de gamle skuespillerne, gleder meg sykt til den
Sitat av nimr0z Vis innlegg
Jeg gleder meg veldig til "Thale" blir sluppet til helgen :') Har ikke vært på kino på mange år, men vurderer sterkt å dra på denne til helga. Fler som syns den ser lovende ut? :')

Thale trailer
Vis hele sitatet...
Var denne filmen bra folkens?
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Var denne filmen bra folkens?
Vis hele sitatet...
Thale var faktisk ganske bra. Følte at den ble veldig stereotypisk norsk da, ikke at det gjør noe. Slutten gikk litt kjapt, men det fungerte. Verdt å ta turen for å se den hvertfall.
Sist endret av Pylixe; 22. februar 2012 kl. 00:27.