Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1091
Parkettetterligning
Hei skal til london snart og tenkte å kanskje ta en tattovering da jeg har hørt at det finnes veldig gode studioer der. Tenker også på pris da jeg ikke veldig mye å bruke på den. Velger selvsagt kvalitet over pris så hvis jeg ikke har råd utsetter jeg bare.
skal tattovere denne karen her på venstre overarm. Hvis noen har tips til steder og vet litt om priser ville jeg blitt takknemlig. Gjerne erfaringer og tips til hvilke artister. Også hvis noen har tips til feller jeg burde unngå så setter jeg pris på det da dette er min første tattovering.
Skal du ha kvalitet må du som regel betale deretter. Skal du unngå å angre resten av livet bør du også gå for noe annet. Hvem som helst greier å tatovere det der. Blør i øya...
Parkettetterligning
Trådstarter
Hehe, ville velge noe som har sittet som stempla i netthinene mine siden barndommen. Har vert helt sikker på motivet i sikkert 3-4 år nå. Som sagt velger jeg heller å utsette hvis det betyr at jeg ikke har råd til god kvalitet. Vet at motivet ser enkelt ut men med det har jeg enda større krav på kvalitet. Skjønner at folk kan mene at det virker dumt men dette motivet er faktisk noe som betyr veldig mye for meg. I motsetning til tribals, kobraer og kinesisk for suppe.
Finnes relativt mange brukbare artister i Norge som også skal klare å gjøre motivet ditt pent, hvorfor ikke bruke både tiden din og pengene dine på noe annet når du først er i London? Om du ikke vil tatoveres av Valerie Vargas ser jeg null grunn for å absolutt gjøre dette der...
Parkettetterligning
Trådstarter
Har hørt at det er billigere for kvalitet der? Da jeg ikke har veldig god råd for tiden hadde det vert greit om jeg kunne spart litt men som sagt før så setter jeg heller hele greie på vent enn å spare noen kroner. Hadde bare fått det for meg at jeg kan få et mer seriøst studio der for mindre enn jeg må betale i Norge. Tenkte bare å sjekke om det var noen vits i å gjøre det der siden jeg faktisk nå hadde sjansen.
Må si meg enig at du får mer kvalitet for pengene i utlandet. Jeg tok noen tattoveringer når jeg var i Berlin en sommer og det var mye billigere enn hva jeg ville måtte betale i Norge og kvaliteten er noe av det beste jeg har sett. Nå har jeg bygd mer på de jeg har og jeg reiser heller ned til Tyskland enn å ta de her hjemme.

Problemet er ofte det hvis du skal ha en ordentlig god tattovering så er det lang venteliste. Sjeldent du får time på kort varsel hos de aller beste. Skal du ha en god tattovering så må du gjøre god research.