Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1820
Halla, som tittel sier så leter jeg etter noen som kan lage en rå intro for "team valo productions"
vi har allerede en film ute der vi har filmet noen som kjører bmx som vi hjelper med og mekke noen filmer for ( http://www.youtube.com/watch?v=H0NhBLTGiBA&feature=plcp ) Men som dere ser så suger introen til filmen, vi trenger en som er litt freshere. skal ikke brukes til bmx så det trenger ikke være med, men vi har en del fete filmer der vi har skremt driten ut av noen kompisser! hadde vært kult om noen fikk til en bra skrift, som eksploderer elns ( dere velger selv, bare den blir bra) Kan gjerne betale 50-100spenn om noen kan fikse noe kult!

(er tråden i feil forum så flytt den, tror det skal være rett siden det er 3D)
Kan desverre ikke hjelpe!
Men Skrillex i en slik vid funket dårlig ( min personlig mening)
Ellers ok! keep up the good work
Pro Gamer
Trådstarter
Hehe ja, vi bare redigerer slik han som kjører ønsker med sine ideer og musikk men ser som sagt kun etter en intro med logoen
Hvis dere bare er ute etter intro til logoen, kan jeg lage en for dere. Bare si hva dere er ute etter så skal jeg prøve og ha det klart i løpet av neste uke.
Først vil jeg bare si at jeg ikke kan laste opp en video med non-copyright sang, offentlig på min kanal med tanke på at jeg ikke eier innholdet og kan miste en bindene kontrakt med socialblade. Kan laste den opp privat og sende deg linken.

Bruker cinema 4d release r13.

Dette var den første logoen jeg noensinne lagde og han jeg skulle lage den for bruker den faktisk nå også. Hvis dere er interesert bare skriv her. på forumsiden.

http://www.youtube.com/watch?v=FBbxnTOYGJo

dette var laget med cinema 4d release r12 så kvaliteten er sånn den er.
Dette kan gjøres noe med i min nyere versjon.

Bare si hva dere er ute etter og hvilken musikk dere vil ha. Det er greit å se introen før du bestemmer deg for hvilken musikk du vil bruke.
Han har noe hengende ut av baklommen.
unnskyld. Hva mener du?
Pro Gamer
Trådstarter
Musikk ol. trengs ikke bare en som kan lage logoen vår "team valo productions" den du linket var helt ok stagg97, men kanskje mere svart/rødt elns med våres navn
Den er grei. Skal gjøre det jeg kan.
har en god del mer erfaring her, skal se hva jeg kan gjøre iløpet av morgendagen.
Pro Gamer
Trådstarter
Si ifra her da noen av dere eventuelt blir ferdige
Da var jeg ferdig med min intro til dere.

Hvis dere vil ha endringer kan jeg lett fikse det i løpet av alt fra en time til en hel dag.

http://youtu.be/pi3FOejeIOQ
Hvis dere bruker logoen min så er jeg ikke ute etter penger.

Vil bare ha kanalen min litt kjent for jeg elsker å lage videoer.

Bare gi meg litt credd for introen på deres egen youtube kanal.
Sitat av stagg97 Vis innlegg
Hvis dere bruker logoen min så er jeg ikke ute etter penger.

Vil bare ha kanalen min litt kjent for jeg elsker å lage videoer.

Bare gi meg litt credd for introen på deres egen youtube kanal.
Vis hele sitatet...
No offence, men fargene var ræva og bakrunnen var kjedelig.
Tar å starter på noe etterpå ^^
Sitat av SileX Vis innlegg
No offence, men fargene var ræva og bakrunnen var kjedelig.
Vis hele sitatet...

Som sagt. Dette akn gjøres noe med.

Fargene valgte jeg ut etter det som ble skrevet av M4zN
Kan mekke noe i After Effects hvis fortsatt er interesse for det.

Fikk nå laget denne i farta. Som sakt, lagde det i farta for treningens skyld.

Såg nå at du nevnte eksplosjon nå ^^