Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 747
Hei sann!

Jeg har en HTC Desire. Den er roota, og kjører CyanogenMod 7.

Problemet mitt er at den slår seg av hele tiden når jeg bruker den. Så må jeg vente en stund før jeg kan slå den på igjen. Jeg har søkt rundt, og prøvd så og si alt, uten hell.

Dermed konkluderte jeg med at det var et hardware-problem. Dermed skal jeg sende den tilbake til reperasjon. Men her oppstår det et lite problem; garantien.

Jeg skal dermed installere OS'et som følger med telefonen, og standard recovery. Det jeg kom fram til, var en liste med forskjellige downloads.

Her skjønner jeg ikke så mye mer. Npen som kan hjelpe meg å finne den riktige linken? Og kan noen bekrefte at denne installasjonen vil fjerne alle spor av rooting, og få både OS'et og Recovery tilbake til standard? Jeg vil selvfølgelig komme med mer informasjon om telefonen om det trengs.

TL;DR Hvilken av disse skal jeg installere på min Desire for at reperatørfirmaet ikke skal se at jeg har brutt garantien?

Takk for svar!
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Tror denne skal fungere.
Jeg har og det samme problemet bare med en Desire HD...
Hvilket må jeg installere for å få OS'et tilbake som det var?
Lenge siden jeg har gjort dette, men du må finne ut radioprogramvare (Innstillinger->Om telefonen) så laster du ned Stock ROM som har den radioprogramvaren.
Sist endret av Xernox; 17. mars 2012 kl. 15:31.