Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1147
Hei sann!

Bestemte meg for å til innkjøp av et nytt sett med øreplugger, da de er utrolig praktiske å forholde seg til. God lydkvalitet er nødvendig, så valget falt på Monster Turbine etter en del søking.

Billigste jeg kom borti var Disse.

Før jeg bestiller har jeg 3 spørsmål:
1: Er det mulig å få de billigere et annet sted, evt. fra utlandet? (ikke brukt)
2: Er det noen bedre alternativer til disse?
3: Har litt vanskelig for å se for meg at ørepropper har en lydkvalitet tilsvarende denne prisen...noen personlige erfaringer?

Takk for alle svar!
Sist endret av Landlubber; 19. oktober 2011 kl. 22:15.
Sitat av Landlubber Vis innlegg
Hei sann!

Bestemte meg for å til innkjøp av et nytt sett med øreplugger, da de er utrolig praktiske å forholde seg til. God lydkvalitet er nødvendig, så valget falt på Monster Turbine etter en del søking.

Billigste jeg kom borti var Disse.

Før jeg bestiller har jeg 3 spørsmål:
1: Er det mulig å få de billigere et annet sted, evt. fra utlandet? (ikke brukt)
2: Er det noen bedre alternativer til disse?
3: Har litt vanskelig for å se for meg at ørepropper har en lydkvalitet tilsvarende denne prisen...noen personlige erfaringer?

Takk for alle svar!
Vis hele sitatet...
1. Jeg kjøpte mine på Dustin, tror du ikke sparer mye på å kjøpe dem i utlandet.

3. Personlig syntes jeg de er gode, de har god bass, som er viktig. De er verdt pengene
Venter nå på mine Monster Turbine PRO High-Performance In-Ear Speakers (Copper) som nettopp ble bestilt fra amazon.com Prisen i seg selv var uslåelig, men så kom frakt og ikke minst moms i tillegg, noe som gjorde kjøpet mindre lukrativt. Kunne nok fått de for samme prisen i Norge, men nå er de bestilt og jeg gleder meg som en liten unge!
Veent, er det noen som faktiskt selger brukte Øreplugger? øsj..