Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1086
Hei

Finnes det en "boks" tv stream sak som en kan bruke vpn (openvpn) og viaplay fra Danmark på?

Ja jeg vet jeg kan bruke laptop og att jeg kan sette hele hjemmenettet gjennom vpn.

Men hadde helst hatt lyst til å kun sette denne tv stream saken i vpn, pga det er flere enn meg her i huset...

Har vpn fra citizenvpn fra Danmark
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Hvorfor ikke bare kjøre vpn på hele nettverket ? Dette gjør du gjennom gateway/router

Nvm
- leste ikke godt nok. Beklager
Sist endret av Markonan; 29. juli 2016 kl. 20:24.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Med en avansert router burde du kunne velge å route bare trafikken til viaplay gjennom VPN.
Trådstarter
Jeg har asus RT-AC66U kan jeg da altså bruke vpn til f eks apple tv (ip'n?) og resten av nettet gå som normalt?
Split tunneling kan gjøre det du ønsker.
Ja dette kan du enkelt gjøre, er ikke noe forskjell på om det er laptop eller annen maskin som du installerer vpn klienten på, alt er i utgangspunktet det samme, så her må du enten bygge en egen liten streaming pc eller se om ferdig produkter støtter vpn eller om du har admin rettigheter til å legge det inn selv i etterkant