Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1050
Vær gang jeg går innpå en server å laster, begynner det å spille av en sang jeg ikke har på datan engang, den heter entombment of a mahine av job for a cowboy... føler meg voldtatt i øran når jeg hører den..

prøvd å slette hele mappa cs mappa, sound etc, reinstalert, sjekke alt av lyde-filer på datan å finner ikke sangen, slettet den fra spotify, har ingen virus å tull som jeg vet om ( avg, ccleaner, ad-aware ) prøvd en guide for å få musikk når man laster server bare får å få en rolig sang, men funker ikke.

Noen som vet hvordan jeg får vekk sangen?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Mute...(titetegn)
Får opp en sang av yndlings gruppa mi jeg når jeg joiner en server. Er vel en liten bug eller noe sånt
Synes jeg husker at hvis du har i en cd "musikk" så startet den når jeg joinet servere. men det kan jo ha vært noe sært med min cs
Trådstarter
Sitat av B-Rage Vis innlegg
Synes jeg husker at hvis du har i en cd "musikk" så startet den når jeg joinet servere. men det kan jo ha vært noe sært med min cs
Vis hele sitatet...
Der ja! takker
Sist endret av shit1; 20. mai 2010 kl. 20:38.
Sitat av gez Vis innlegg
Vær gang jeg går innpå en server å laster, begynner det å spille av en sang jeg ikke har på datan engang, den heter entombment of a mahine av job for a cowboy... føler meg voldtatt i øran når jeg hører den..

prøvd å slette hele mappa cs mappa, sound etc, reinstalert, sjekke alt av lyde-filer på datan å finner ikke sangen, slettet den fra spotify, har ingen virus å tull som jeg vet om ( avg, ccleaner, ad-aware ) prøvd en guide for å få musikk når man laster server bare får å få en rolig sang, men funker ikke.

Noen som vet hvordan jeg får vekk sangen?
Vis hele sitatet...
Det var nå din egen cd som voldtok deg i ørene når du joinet en server.. Ork å ha slik musikk i cdrom`n
Noen servere har joining music. Sånn, hvis du joiner en server så spilles det av en sang.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Hvordan kan noen her tro at dette er en CS bug/glitch? :P Tror dere CS begynner å spille musikk med ett uhell?
Det er ingen CS bug eller glitch xD
Folka som har posta tidligere er nok sikkert en haug med gamle ikke-oppdaterte spillere som ikke har hørt om dette(Som kan lastes ned til CS og CSS): addons, plugins, mods, sounds.
Det du hører er musikk som administratoren på serveren har lagt til som "Loading music", så ventetiden når man joiner en server ikke skal bli så kjedelig og kjip.

Det at du hører den samme låta på hver server kan godt være en bug. Det er en liten mulighet for at "låta" har lagret seg inn på temp files e.l. og spilles av hver gang du joiner en server, ettersom den ikke finner andre ting å spille av.