Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 523
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Heisann

Min kjæreste var så uheldig å miste min Acer Aspire One i en kant i dag, slik at skjermen knuste. Pcen er 4 mnd gammel.

Siden det er lite sannsynlig at garantien dekker dette, i og med at det ikke var en defekt vare, lurer jeg på hvilke muligheter jeg har. Jeg kan jo prøve meg på en usannsynlig unnskyldning som f.eks at en tast var ødelagt og traff skjermen da jeg skulle klappe laptoppen igjen, men jeg vil vite om jeg har noen andre muligheter?

PCen er forresten kjøpt hos navitel.no

Kan jeg ev. ta det på mine foreldres innboforsikring. Jeg bor ikke hjemme, men jeg vet at jeg er under deres forsikring til jeg blir 20(som forsåvidt er om 6 dager, så jeg har dårlig tid).

Andre muligheter?

Siden dette er en billigpc regner jeg med at å kjøpe ny skjerm til PCen bare er waste of money.
Sitat av TurboAciid Vis innlegg
Heisann

Min kjæreste var så uheldig å miste min Acer Aspire One i en kant i dag, slik at skjermen knuste. Pcen er 4 mnd gammel.

Siden det er lite sannsynlig at garantien dekker dette, i og med at det ikke var en defekt vare, lurer jeg på hvilke muligheter jeg har. Jeg kan jo prøve meg på en usannsynlig unnskyldning som f.eks at en tast var ødelagt og traff skjermen da jeg skulle klappe laptoppen igjen, men jeg vil vite om jeg har noen andre muligheter?

PCen er forresten kjøpt hos navitel.no

Kan jeg ev. ta det på mine foreldres innboforsikring. Jeg bor ikke hjemme, men jeg vet at jeg er under deres forsikring til jeg blir 20(som forsåvidt er om 6 dager, så jeg har dårlig tid).

Andre muligheter?

Siden dette er en billigpc regner jeg med at å kjøpe ny skjerm til PCen bare er waste of money.
Vis hele sitatet...
Jeg mener innboforsikring skal dekke dette, og hvis du fyller 20 om 6 dager må du sette papirmølla i gang rimelig kvikt.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Trådstarter
Sitat av charz0r Vis innlegg
Jeg mener innboforsikring skal dekke dette, og hvis du fyller 20 om 6 dager må du sette papirmølla i gang rimelig kvikt.
Vis hele sitatet...
Ok. Jeg bor ikke hjemme lenger, men går det an å si at det skjedde hjemme, siden jeg snart skal hjem i jula uannsett?
Har ikke innboforsikring som oftest ganske stiv egenandel på slikt da?